my blog yar

  • ۰
  • ۰

به لطف دیجیتالی شدن دنیای اطرافمون، امروزه شما می‌تونین از طریق یک کامپیوتر ساده و بدون نیاز به ماشین فکس، اسناد و مدارکتون رو به هر کجا و در هر زمانی که می‌خواین فکس کنین. فکس اینترنتی یک محصول جدیده که توی اون به‌جای استفاده از شبکه‌های تلفنی سوئیچ‌شده یا خطوط زمینی فیبر نوری، از شبکه‌ی جهانی IP استفاده می‌کنه.

هر سندی رو میشه با فکس اینترنتی ارسال کرد که شامل اسناد Microsoft Word، فایل‌های PDF و تصاویر اسکن شده میشه. فکس اینترنتی یک سرویس میزبانی شده هست، به این معنی که به خرید و نصب سرورهای فکس، مودم‌ها و نرم‌افزارهای خاص نیازی نداره. بسته به ارائه‌دهنده‌ای که برای فکس اینترنتی انتخاب می‌کنین (که به‌عنوان فکس آنلاین یا فکس ابری هم شناخته میشه)، رِنج وسیعی از ابزارها و خدمات در اختیارتون قرار می‌گیره که می‌تونه کار رو خیلی واستون راحت کنه.

 

فکس آنلاین چطور کار می‌کنه؟

برای استفاده از فکس اینترنتی به تجهیزات یا نرم‌افزار خاصی احتیاج ندارین. فقط باید برای عضویت توی یک سرویس ارسال فکس آنلاین شخص سوم ثبت نام کنین و با این کار، ایمیل‌های خروجی شما رو به فکس و فکس‌های ورودی شما رو با پرداخت هزینه به ایمیل تغییر شکل میده. برای ارسال آنلاین اولین فکس به سه چیز احتیاج دارین:

  • اتصال به اینترنت
  • امکان دریافت و ارسال ایمیل
  • اشتراک آنلاین فکس

 

مدل دریافت فکس با روش قدیمی فرقی نداره و شما می‌تونین به همون شیوه‌‌ی سابق اون‌ها رو دریافت کنین. سرویس اشتراکی که توشون ثبت نام می‌کنین با دریافت هزینه‌، یک شماره‌ فکس بهتون میده. فرستنده شماره‌ی‌ شما رو می‌گیره تا طبق معمول برای شما نمابر ارسال کنه. وقتی سرویس آنلاین فکس، فکس رو دریافت می‌کنه، اون رو به یک پیوست ایمیل تبدیل کرده و برای شما ارسال می‌کنه. شاید باور نکنید اما انجام این کار واقعا به همین آسونیه.

 

 

منبع:
https://netran.net/mag/internet-fax/

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • roza estar

فکس اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی