my blog yar

  • ۰
  • ۰

به نظر می‌رسد موفقیت در شبکه‌های اجتماعی به تلاش برای برنده شدن در لاتاری می‌ماند و غیرممکن است. اگر بتوانید برخی از نتایج را پیش‌بینی کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ دستیابی به بُرد برای شما آسان‌تر می‌شود.

یکی از کلیدهای موفقیت در رسانه‌های اجتماعی ایجاد یک تقویم محتوا و به کار گیری آن است. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که یک تقویم محتوای کاربردی چگونه ایجاد می‌شود و چه مزایایی دارد. تقویم آنلاین یار نیز میتواند به شما کمک کند.

تقویم محتوا چیست؟

تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی (یا تقویم تحریریه) ابزاری است که به شما امکان می‌دهد محتوای آینده خود را استراتژیک کنید. این به شما کمک می‌کند تا بدانید چه محتوایی کجا، چه زمانی و چرا انتشار خواهد یافت.

علاوه بر این، تقویم محتوا به شما امکان می‌دهد تا محدودیت‌های زمانی را ردیابی کنید، برای تیم بازاریابی شفافیت ایجاد کنید و با تیم تولید محتوا هماهنگ باشید. قبل از شروع، ضروری است که استراتژی اجتماعی خود را تعیین کنید.

الگوهای فرایند ایجاد کنید، مواردی را در چک لیست قرار دهید، تیم خود را تعیین کنید و پیشرفت آن‌ها را از طریق داشبورد پیگیری کنید تا تمام کارهای تکراری شما سرگرم‌کننده، سریع و بدون نقص پیش رود.

چرا به تقویم محتوا نیاز داریم؟

برنامه‌ریزی برای روزهای خاص: تعطیلات مهمی مانند عید نوروز، شب یلدا و … ایجاد یک تقویم به شما کمک می‌کند روزهای مناسب و هم‌سو با برند یا شخصیت مشتری خود را پیدا کنید. داشتن مطالب تخصصی زودهنگام باعث کاهش استرس‌های ایجاد شده در لحظه آخر می‌شود.

ریتم پست‌گذاری: تقویم محتوا به خوبی ساختار شما را تضمین می‌کند تا یک ریتم پست‌گذاری ثابت و هماهنگ داشته باشید. این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا الگوریتم‌هایی که محتوای شما را ارتقا می‌دهند، باید با جریان مداوم محتوای جذاب تغذیه شوند.

محتوای با کیفیت بالاتر: یک تقویم محتوا موثر به تیم محتوای شما کمک می‌کند تا محتوای تولید شده خود را زودتر از موعد تجسم کند و از بالا بودن کیفیت اطمینان حاصل نماید. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد عملکرد خود را پیگیری کنید و ببینید چه نکات مثبت و منفی در عملکردتان وجود دارد.

پایبند بودن به استراتژیتقویم محتوا کاملاً منظم برای کمک به شما در پایبندی به استراتژی از قبل تعریف شده در شبکه‌های اجتماعی ضروری است. بدون هدف نمی‌توانید گل بزنید، بنابراین برای ساختن تقویم هفتگی، دو هفتگی یا ماهانه و تمام تصمیمات استراتژی خود را مد نظر داشته باشید.

 

منبع:
https://karokasb.org/what-is-content-calendar/

 

  • ۰۲/۰۳/۰۸
  • roza estar

نظرات (۱)

  • فروشنده ایزوگام گوهر شرق در تهران
  • سلام و احترام ممنونم از اینکه دانش خودتون رو با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک گذاشتید. بسیار عالی بود و استفاده کردیم. موفق باشید.

    پاسخ:
    خواهش میکنم لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی