my blog yar

  • ۰
  • ۰

برای برنامه‌ریزی مناسب برای کنکور با استفاده از تقویم، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

1- تعیین تاریخ کنکور: ابتدا تاریخ کنکور را در تقویم فارسی خود مشخص کنید و زمان باقی‌مانده تا آن را بررسی کنید.

2- بررسی و تعیین موارد درسی: موارد درسی که باید برای کنکور مطالعه کنید را شناسایی کنید و به ترتیب اهمیت آن‌ها را در تقویم خود ثبت کنید.

3- تعیین زمان مطالعه: برای هر موضوع درسی، زمان مطالعه را در تقویم خود مشخص کنید و سعی کنید زمان کافی را برای هر درس در نظر بگیرید. همچنین، می‌توانید زمان‌هایی را که برای مطالعه بیشتر مناسب هستند، مانند صبح‌ها و شب‌ها، برای مطالعه در نظر بگیرید.

4- تعیین زمان تست‌ها: برای تست زدن و تمرین کردن، زمان‌های خاص را در تقویم خود ثبت کنید. همچنین، پس از انجام تست‌ها، نتایج خود را بررسی کرده و اشکالات خود را در کارهای آتی برطرف کنید.

5- استفاده از یادآوری‌ها: از یادآوری‌های تقویم استفاده کنید تا به یادگیری خود ادامه دهید. می‌توانید یک هفته یا چند روز قبل از آزمون، یک یادآوری در تقویم خود قرار دهید تا به شما کمک کند که بهتر آماده شوید.

در کنار برنامه‌ریزی با استفاده از تقویم، بهتر است از کتاب‌های مناسب برای کنکور استفاده کنید و با توجه به نیازهای خود، در کلاس‌های تدریس و یا با استفاده از روش‌های دیگر مانند تمرین‌های آنلاین، به یادگیری خود ادامه دهید.

  • ۰۲/۰۵/۰۴
  • roza estar

تقویم کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی