my blog yar

۱۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نسبت های نقدینگی در واقع نشان دهنده میزان توان شرکت در باز پرداخت دیون کوتاه مدت و یا عمل به تعهدات کوتاه مدت می باشند که در آن، نسبت‌ جاری، نسبت آنی و سرمایه در گردش به شرح زیر قرار دارند.

        برای مشاهده تاریخ قمری امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

نسبت جاری:

یکی از نسبت ‌های نقدینگی است که میزان قدرت باز پرداخت بدهی جاری را نشان می ‌دهد و به صورت زیر محاسبه می گردد.

بدهی جاری/ دارایی جاری = نسبت جاری

نسبت جاری باید از عدد 1 بزرگ تر باشد، زیرا اگر از 1 کمتر باشد یعنی، شرکت توانایی پرداخت بدهی های خود را ندارد. بنابراین نسبت جاری نباید از مقدار مشخصی (معمولا عدد 2) بیشتر گردد، زیرا زیاد بودن نسبت جاری، یعنی بدون استفاده ماندن دارایی های شرکت و یا خوابیدن سرمایه شرکت.

سیستم حسابداری

نسبت آنی:

یکی از اقلام دارایی جاری که در محاسبه نسبت های جاری استفاده می شود، نسبت آنی می باشد که موجودی مواد و کالاهایی را نشان می دهد که از قابلیت نقد شوندگی کم تری برخوردار هستند. بنابراین برای دقیق تر شدن مقدار نسبت نقدینگی، از نسبت آنی به صورت زیر استفاده می گردد:

بدهی جاری/ (موجودی مواد و کالا – دارایی های جاری) = نسبت آنی

 

نسبت بازده دارایی ها:

این نسبت نشان دهنده این است که شرکت در ازای دارایی های مورد استفاده خود تا چه میزان سودآوری داشته است که این نسبت از طریق رابطه زیر قابل محاسبه می باشد:

میانگین جمع دارایی ها/ سود خالص = بازده دارایی

 

نسبت ‌های اهرمی:

به نسبت ‌هایی گفته می شود که نشان دهنده توانایی سازمان برای باز پرداخت بدهی ‌‌های خود می باشد. این نسبت ها به حجم کل بدهی های واحد تاکید دارد که توان واحد را برای انجام تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود منعکس می سازند.

 

نسبت بدهی به سرمایه:

این نسبت توانایی شرکت را برای تعهد به دیون خود نشان می دهد که با استفاده از رابطه زیر قابل محاسبه می باشد.

مجموع دارایی ‌ها/ مجموع بدهی ‌ها = نسبت بدهی

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

نرم‌افزار جامع همانند نرم‌افزار یکپارچه می‌تواند از یک یا چند نرم‌افزار تهیه شده باشد با این تفاوت که هدف نرم‌افزار جامع معمولا پوشش نیازهای تخصصی یک حوزه خاص کسب و کار یا یک حوزه تخصصی فعالیت است. تمرکز یک نرم‌افزار جامع بیشتر روی برآورده کردن نیازهای مختلف یک کسب و کار تخصصی است که مفاهیم پایه و نوع فعالیت آن با سایر کسب و کارها متفاوت و به تنهایی از گستردگی زیادی برخوردار است. این نوع نرم‌افزارها معمولا یکپارچه هستند و به‌صورت جامع و کامل امکان تبادل اطلاعات بین یکدیگر را دارند.

برای مثال می‌توان به حوزه شهرداری‌ها اشاره کرد که در سطح کشور از تعدد و پراکندگی بسیار زیادی برخوردارند و علاوه بر اینکه وظایف متعددی بر عهده دارند، پاسخگوی عموم مردم نیز هستند. به نرم‌افزار‌های یکپارچه مالی و اداری که دارای نرم‌افزارهای تخصصی حوزه شهرداری نیز باشند، نرم‌افزار جامع شهرداری گفته می‌شود. برخی از نرم‌افزار‌های تخصصی حوزه شهرداری عبارتند از نرم‌افزار کمیسیون ماده ۷۷، نرم‌افزار مدیریت املاک و مستغلات، نرم‌افزار درآمد، بودجه و اعتبارات و…

       برای مشاهده تاریخ و ساعت امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار‌های جامع مالی و اداری پس از ورود به یک حوزه کسب و کار جدید و استقرار نرم‌افزار‌های مورد نیاز مشتری، وارد فاز شخصی‌سازی یا همان سفارشی‌سازی می‌شوند و مطابق درخواست‌ها و نیازهای اختصاصی مشتری، اقدام به ایجاد تغییرات در ابزارها و روش‌های عملکردی نرم‌افزارهای خود می‌نمایند؛ این شرکت‌ها پس از رفع نیازهای مشتری فعلی، سیستم جامع مالی و اداری خاص آن حوزه را ارایه می‌کنند و سپس برای پوشش نیاز مخاطبان بعدی خود از همان صنف و حوزه کسب و کار، نرم‌افزار‌های تخصصی و بهینه‌سازی شده‌ای دارند که حاصل تجربه قبلی آن شرکت با مشتری تخصصی مربوطه بوده و اینگونه می‌شود که برای مشتریان بعدی سرعت استقرار بیشتر و بهبود عملکرد نرم‌افزار را به ارمغان می‌آورد.

به همین دلیل شرکت‌هایی که در حوزه‌های تخصصی فعالیت دارند و برای آن حوزه نرم‌افزار حسابداری جامع ارائه می‌دهند، در صورت داشتن رزومه قوی‌تر، مشتریان سرشناس و شاخص در آن حوزه، قطعا قابل اعتمادتر بوده و بیشتر می‌توان به تجربه و سابقه آنها اعتماد کرد؛ همچنین می‌توان با بررسی سابقه عملکرد این نوع شرکت‌ها، مشاهده شکست‌ها، موفقیت‌های آن و بررسی مشتریان، مناسب‌ترین شرکت و نرم‌افزار را انتخاب کرد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مسأله ی رقابت بین سازمان‌های مختلف بسیار مهم‌تر از گذشته شده است. یافتن بازار مناسب و فروش محصول به یکی از دغدغه‌های اساسی مدیران تبدیل‌شده است. برای این کار از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از روش‌هایی که کاربرد زیادی دارد استفاده از نرم افزار فروش است. اگر کسب‌وکارتان فروش کالا و خدمات است، قطعاً به نرم‌افزاری برای نگهداری اطلاعات مشتریان نیاز دارید. باید صورتحساب‌های کاربران را چاپ کنید.

نرم‌ افزار حسابداری ساده و ارزانی برای صدور فاکتور فروش در بازار وجود دارند. یک نرم افزار فروش واقعی باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. شاید به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار یا یک مدیرفروش، ایده‌های زیادی برای افزایش فروش دارید. می‌خواهید روند کار از بازاریابی تا تحویل کالا و وصول وجوه ساده‌تر و سریع‌تر انجام شود. نرم افزار فروش باید در این راه شما را یاری کند.

       برای مشاهده امروز تاریخ چندم است می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

 

ویژگی‌های نرم افزار فروش

فروش در شرکت اهمیت بسیاری دارد. می‌توان آن را مهم‌ترین هدف کسب‌وکار در نظر گرفت. نرم افزار فروش با نام‌های مختلفی دارد. با نرم افزار فاکتور فروش و نرم افزار فروش فروشگاهی نیز شناخته می‌شود. دارای ویژگی‌های مختلفی است:

  • معرفی مشتریان همراه با مشخصات کامل آن‌ها
  • دسته‌بندی مشتریان با توجه به ویژگی‌های خاص آن‌ها در سیستم حسابداری فروش
  • تعریف توزیع‌کنندگان کالا و کانال‌های مختلف توزیع
  • تعریف فروشگاه‌های مختلف فروش محصول
  • قابلیت تهیه‌ی پیش‌فاکتور و صدور آن
  • قابلیت کنترل موجودی‌های سازمان با نرم افزار خریدوفروش
  • معرفی تأمین‌کنندگان محصول
  • قابلیت ارتباط با انواع مختلف نرم افزار حسابداری فروشگاهی
  • قابلیت پشتیبانی از قوانین مالیات
  • قابلیت ارتباط با دستگاه‌های بارکد خوان

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

میتوانید ثبت سفارش را با سایت هم انجام دهید اما در این صورت شاهد تفاوت های بسیاری خواهید بود. از جمله تفاوت در ذخیره اطلاعات . زیرا همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم ، زمانی که شما یکبار اطلاعات خود را وارد نرم افزار سفارش گیری مشتری می کنید به طور خودکار ذخیره می شود اما هر دفعه که شما وارد سایت می شوید باید اطلاعات خود را مجددا وارد کنید .همچنین کارکردن با وب سایت دشوارتر از نرم افزار است ، این در حالی است که همه می توانند با یک سیستم وارد سایت شوند. علاوه بر این ها سایت برای مطلع کردن مشتریان خود از تخفیف ها و دیگر اخبار ، پیامک ارسال می کند که خود این یعنی هزینه اضافی.

       برای مشاهده تاریخ قمری امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

در نهایت ، اگر تصمیم به استفاده از نرم افزار سفارش گیری انلاین دارید ، می توانید از سیستم سفارش گیری آنلاین رخش استفاده کنید. این در حالی است که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید علاوه بر ثبت سفارش مشتری ها ، از قابلیت نرم افزار مدیریت ویزیتورهای رخش نیز بهره ببرید. زیرا رخش یک نرم افزار فروش حضوری بازاریاب ها در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش است که قابلیت رهگیری ، مدیریت ویزیتورها ، سفارش گیری کاتالوگ ، موجودی انبار و همچنین امکان ذخیره اطلاعات مشتریان را نیز به شما میدهد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

خوب به این رزومه کاری نگاه کنید. مختصر و مفید، ظاهری جذاب و در عین حال رسمی و کاملاً بدون خطای نگارشی و فقط شامل اطلاعات مرتبط با شغل روابط عمومی است.

      برای مشاهده تاریخ و ساعت امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

رزومه نویسی

نکته اول

همانطور که می بینید، علی رغم سابقه کاری بالای این فرد، رزومه ی او خیلی مختصر و مفید است. اما چرا این فرد یک رزومه 3-4 صفحه ای ندارد؟ آیا این رزومه کوتاه او باعث حذفش نمی شود؟
یک مدیر زمانی بین 6 تا 7 ثانیه برای هر رزومه صرف می کند. پس رزومه شما تا حد امکان باید خلاصه و جمع و جور باشد.

 

نکته دوم

برای هر آگهی استخدامی، چیزی در حدود 250 رزومه به شرکت مورد نظر ارسال می شود. اما آیا تمامی رزومه ها خوانده می شوند؟
برای اینکه رزومه تان خوانده شود باید بین این 250 نفر، رزومه تان کاملاً جلب توجه کند، تا مسئول استخدام شرکت، آن را بردارد و بخواند. البته این به معنی ساختن یک رزومه فانتزی و غیر رسمی نیست. رزومه شما در عین جذابیت ظاهری باید کاملاً رسمی باشد؛ پس به هیج وجه از فونت های غیر رسمی، ایموجی، تصویر شخصی غیر رسمی استفاده نکنید.

 

نکته سوم

خیلی برای یک مدیر روابط عمومی بد است که در رزومه خود لحن صحیحی نداشته باشد و در نگارش رزومه اش خطای املایی داشته باشد. حتماً پس از اتمام رزومه آن را بازخوانی کنید تا خطای دستوری و تایپی احتمالی را برطرف کنید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه شروع به نوشتن رزومه کاری خود کنید، لازم است سه نکته مهم در زمینه نگارش رزومه را بدانید:

      برای مشاهده امروز در تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

1. خلاصه نویسی

مهم ترین نکته درباره رزومه کاری خلاصه نوشتن آن ها است. اگر نتوانید اطلاعات را به صورت فشرده و خیلی هنرمندانه در یک صفحه به کارفرما ارایه دهید، احتمال حذف شما از لیست گزینه های استخدام بسیار بالا خواهد بود.

فرقی نمی کند برای چه شغلی، چه شرکتی و چه کشوری رزومه کاری می نویسید! رزومه های کاری طولانی خوانده نخواهند شد؛ پس حتی المقدور رزومه تان را در یک صفحه جمع کنید.
اگر سابقه کاری مرتبط زیادی دارید، نیازی نیست اطلاعات شغلی سال های دور خود را در رزومه بنویسید. شما نیز می توانید با تمرکز بر روی با ارزش ترین مهارت ها و سوابق شغلی تان یک رزومه تک صفحه ای حرفه ای بسازید.

 

2. هدفمندی رزومه

این که شما علاوه بر کار سئو، نقاشی و طراح، مربیگری شنا و تدریس زبان هم بلد هستید هیچ مزیتی برای شما به عنوان یک سئو کار نیست.

فرض کنید لوله آب منزل شما ترکیده و دنبال یک تعمیرکار هستید؛ آیا برای شما مهم است که آن تعمیر کار مربی کونگ فو و نوازنده سه تار است؟ یا این که فقط توقع دارید در کار لوله کشی و تعمیرات ماهر باشد؟

خب حالا خودتان را به جای کارفرما بگذارید، او به دنبال رفع نقاط ضعف و جاهای خالی در شرکت است. زمانی که به دنبال استخدام کارشناس سئو است، می خواهد ضعف بازاریابی دیجیتال خود را پوشش دهد و مربی شنا بودن یا نبودن شما هیچ اهمیتی برای او ندارد؛ چون مهارتی که در این مجموعه ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد، دانش سئو و دیجیتال مارکتینگ شما است نه توانایی های دیگر شما!

پس قبل از شروع رزومه نویسی حتماً هدف شغلی خود را مشخص کنید و رزومه را برای شغلی مشخص بنویسید و اطلاعات غیر مرتبط و زاید را از این رزومه خود حذف کنید.

رزومه شما معرف شما نزد مدیران شرکت ها است؛ زمانی که رزومه عمومی بنویسید خواننده رزومه گیج خواهد شد که شما کارشناس سئو هستید، یا مربی شنا یا معلم زبان؟ تحت این شرایط برداشت مدیر یا کارفرمایی که رزومه عمومی تان را می خواند این است که شما در هیچ یک از این کارها خبره و ماهر نیستید و رزومه تان را کنار می گذارد!

 

3.خطای املایی

حتماً حتماً پس از تمام شدن متن رزومه، آن را یکی دو بار مرور کنید و غلط های املایی و خطاهای تایپی را اصلاح کنید. داشتن غلط املایی وجهه شما و ذهنیت کارفرما نسبت به شما را خراب می کند.
تا قبل از ملاقات با مدیر شرکت، تنها ابزار معرفی شما رزومه تان است؛ پس هر قدر هم در سئو و دیجیتال مارکتینگ حرفه ای باشید، یک رزومه غیر حرفه ای تمامی توانایی ها و قابلیت هایتان را زیر سوال خواهد برد!

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%86/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

سیستم بایگانی کامپیوتر قادر است اطلاعات مورد نیاز را در حداقل زمان ممکن در اختیار مدیریت یک سازمان قرار دهد . بنابر این تصمیم گیری صحیح و سریع که از اهم وظایف هر مدیریت است ، با کمک کامپیوتر در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است .
نقش بایگانی با استفاده از کامپیوتر در زمینه ی اداری و استخدامی اهمیت زیادی دارد از آن جمله: انتخاب واستخدام ، انتصاب ، ترفیع ، و بازنشستگی .را می توان نام برد.

می توان با تهیه و تکمیل فرم های خاص وتجزیه وتحلیل فرم های تکمیل شده توسط متخصصان کامپیوتر بدون هیچ گونه اعمال نظری، ا نتخاب،انتصاب و… ا فرادشایسته به طور صحیح درسازمان صورت گیرد.

بایگانی

استفاده از نرم افزار بایگانی، نرم افزار دبیرخانه و… برای بالا بردن راندمان امور سازمان ها پیشنهاد می شود.

سایر موارد استفاده از کامپیوتر در گردش مکاتبات و بایگانی مکاتبات را می توان به شکل زیر عنوان کرد :

  •  تشکیل پرونده بر اساس موضوع و مفاد نامه یا افراد
  •  دسترسی به نامه های داخل پرونده بر حسب کد دسترسی
  •  انتفال اطلاعات و یادداشت های یک نامه به نامه ی دیگر
  •  ثبت تاریخ پیگیری و نتایج اقدام شده

با توجه به این که عمل ثبت نامه ها ی وارده وصادره سازمان ها و به طو کلی اسناد دارای اهمیت زیادی می باشد بنابراین پس از انجام عملیات ثبت ، سازمان ها مکلف هستند که آن را حفظ و نگهداری نموده و به عنوان یک سند قابل قبول در گردش اداری قرار دهند . و در این صورت بعد از عملیات ثبت حفظ اسناد مورد توجه قرار می گیرد و در واقع ثبت و بایگانی لازم و ملزوم یکدیگر هستند .

 

منبع:

http://سیستم بایگانی کامپیوتر قادر است اطلاعات مورد نیاز را در حداقل زمان ممکن در اختیار مدیریت یک سازمان قرار دهد . بنابر این تصمیم گیری صحیح و سریع که از اهم وظایف هر مدیریت است ، با کمک کامپیوتر در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است . نقش بایگانی با استفاده از کامپیوتر در زمینه ی اداری و استخدامی اهمیت زیادی دارد از آن جمله: انتخاب واستخدام ، انتصاب ، ترفیع ، و بازنشستگی .را می توان نام برد. می توان با تهیه و تکمیل فرم های خاص وتجزیه وتحلیل فرم های تکمیل شده توسط متخصصان کامپیوتر بدون هیچ گونه اعمال نظری، ا نتخاب،انتصاب و… ا فرادشایسته به طور صحیح درسازمان صورت گیرد. بایگانی استفاده از نرم افزار بایگانی، نرم افزار دبیرخانه و… برای بالا بردن راندمان امور سازمان ها پیشنهاد می شود. سایر موارد استفاده از کامپیوتر در گردش مکاتبات و بایگانی مکاتبات را می توان به شکل زیر عنوان کرد : تشکیل پرونده بر اساس موضوع و مفاد نامه یا افراد دسترسی به نامه های داخل پرونده بر حسب کد دسترسی انتفال اطلاعات و یادداشت های یک نامه به نامه ی دیگر ثبت تاریخ پیگیری و نتایج اقدام شده با توجه به این که عمل ثبت نامه ها ی وارده وصادره سازمان ها و به طو کلی اسناد دارای اهمیت زیادی می باشد بنابراین پس از انجام عملیات ثبت ، سازمان ها مکلف هستند که آن را حفظ و نگهداری نموده و به عنوان یک سند قابل قبول در گردش اداری قرار دهند . و در این صورت بعد از عملیات ثبت حفظ اسناد مورد توجه قرار می گیرد و در واقع ثبت و بایگانی لازم و ملزوم یکدیگر هستند .

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

چگونه مهارت‌های بین فردی خود را توسعه بخشیم؟

اگر این مهارت‌ها را دارید و نیازی به توسعه‌ی آن‌ها در خود نمی‌بینید، تبریک می‌گویم، شما از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستید. اما اگر در حال یادگیری این تکنیک‌ها و توسعه‌ی برخی از مهارت‌های خود هستید، ادامه این متن را بخوانید.

      برای مشاهده تاریخ امروز میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

۱) مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود دهید

بهبود و توسعه‌ی مهارت‌های ارتباطی جز با تمرین امکان‌پذیر نخواهد بود. واضح صحبت کنید، بنویسید و مدام خود را در چالش قرار دهید تا مشکلات ارتباطی خود را به صورت کامل از بین ببرید.

 

۲) مهارت‌های حل تعارضات را بیاموزید

اختلاف نظرها در هر جمعی رخ می‌دهد، مهم اینست که همه‌ی افراد بتوانند این شرایط را بپذیرند و برای رفع تعارضات و گرفتن بهترین تصمیم‌ها متحد شوند.

 

۳) روی کارهای گروهی تمرکز کنید

گفته می‌شود که اگر می‌خواهی با سرعت بروی، تنها برو، اما اگر می‌خواهی تا دوردست‌ها بروی، همراه با یک تیم خوب برو.

اگر اهداف بزرگی دارید و می‌خواهید که آن‌ها را به سرانجام برسانید، حتما باید همراه با یک تیم برای رسیدن به اهداف متحد شوید.

برای این‌که کار تیمی یاد بگیرید، باید در پروژه‌های مختلف کار کنید، هوش هیجانی خود را توسعه دهید، همدلی کنید و … .

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a7%da%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

استراتژی روت بندی در بازاریابی و یا منطقه بندی فروش ، یک خط مشی و دید وسیعی به شما میدهد تا بتوانید محصولات خود را از کارخانه یا انبار تحویل بگیرید و در موثرترین و کارآمد ترین حالت و با هدف افزایش فروش و رضایت مشتریان ، بدست مشتری یا پخش کنندگان برسانید.

آیا شما بدنبال نرم افزار روت بندی در بازاریابی جهت ذخیره زمان و افزایش بهره وری هستید ؟ استفاده از پلن های بازاریابی صحیح ، مدت زمان در مسیر بودن بازاریاب ها را کاهش میدهد ، تولید مشتری های احتمالی را افزایش میدهد و حتی به مدیریت قلمرو فروش نیز کمک میکند. پلن فروش مویرگی میتواند چندین برنامه بازدید و نقشه برداری مسیر چند مرحله ای متناسب با زمان آپدیت شده ارائه دهد. پس برنامه پلن های بازاریابی چگونه کار می کنند ؟ در این مقاله ما قصد داریم اصلی ترین ویژگی های روت بندی در بازاریابی را بررسی کنیم .

استفاده از نرم افزار های دبیرخانه آنلاین  و فکس اینترنتی و… برای بالا بردن راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

موفقیت آنلاین در کسب و کار عموما به داشتن اطلاعات و دانش صحیح مربوط میشود. امروزه دانش واقعا یک قدرت محسوب میشود و دانستن نکته های مناسب می تواند به شما در افزایش سود و اعتبار خود کمک کند. دانستن مسیربندی خود و روت در بازاریابی مهم ترین مبحث در این زمینه محسوب میشود.

روت بندی در بازاریابی یک طرح قدرتمند تجاری است که میتواند در ذخیره کردن زمان قابل ملاحظه و همینطور تمرکز بر روی جذب مشتریان جدید به شما کمک کند. همچنین از جمله وظایف مدیر منطقه فروش ، انتخاب صحیح مشتریان و مسیریابی بازاریاب به طور صحیح میباشد ، به نحوی که بازاریاب مجبور به طی کردن کل شهر نباشد و منطقه بندی فروش در یک محدوده باشد، زیرا هرچقدر منطقه بندی فروش با دقت بیشتری انجام شود ، بازاریاب میتواند مشتری های بیشتری را در طول روز ویزیت کند و وقت کمتری را پشت فرمون یا در مسیر سپری خواهد کرد. در ادامه به بررسی پلن های بازاریابی و دلیل کاربردی بودن استفاده از روت بندی در بازاریابی و نحوه استفاده از آن میپردازیم.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

محاسن ارتباطات نوشتاری یا مکاتبات:

  •  سندیت
  •  قابلیت حفظ و نگهداری
  •  رایج بودن
  •  تلقی نوشته به عنوان زبان رسمی جامعه

استفاده از نرم افزار های دبیرخانه آنلاین  و… برای بالا بردن راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

در هر ارتباطی پنج رکن اساسی نقش دارد؛

  1. پیام دهنده
  2.  وسیله ارتباط
  3.  اصل پیام
  4.  پیام گیرنده
  5.  آثار یا بازخورد

بخشی از آن مدیریت اسناد است که شامل :

  • مراحل گردش . بایگانی مکاتبات و در نهایت امحاء اوراق غیر ضروری می باشد .
  •  مدیریت اسناد : عبارت است از تهیه و تنظیم و اجرای برنامه ی لازم برای تسهیل و تسریع، دردست یافتن به مکاتبات و اسناد مورد نیاز از مرحله ایجاد تا امحاء اوراق زاید .
  •  نیروی انسانی: شامل مدیریت و کارکنان سازمان.
  •  وسایل و ابزار کار : تجهیزات مورد نیاز در سازمان جهت انجام امور ، ابزارعمومی ، ابزار اختصاصی
  • روش های انجام کار : روشهایی که بر اساس آن نیرو های انسانی سازمان وظایف خود را انجام می دهند
  • وظیفه ستادی:وظیفه ای که به منظور پشتیبانی از واحد اجرایی سازمان صورت می پذیرد .
  •  وظیفه اجرایی: وظیفه ای که مستقیما در ارتباط با اهداف سازمان صورت می پذیرد .

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%83%d8%a7%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%9f/

  • roza estar