my blog yar

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برنامه تقویم هوشمند پرند هم می‌تواند به عنوان یکی از بهترین برنامه های تقویم شمسی فعلی موجود برای سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شود. این برنامه رابط کاربری زیبایی دارد و از امکاناتی مثل تبدیل تاریخ، ثبت یادآور، نمایش اوقات شرعی، پخش اذان، ثبت خاطرات روزانه به همراه اموجی و غیره پشتیبانی می‌کند. برنامه تقویم هوشمند پرند به صورت رایگان عرضه شده، اما برای دستیابی به تمام قابلیت های اصلی آن لازم است تا بعد از 15 روز (مهلت استفاده رایگان) نسبت به خرید اشتراک برنامه اقدام کنید. البته اگر صرفا به دنبال استفاده از یک برنامه تقویم شمسی باشید، نیازی به خرید اشتراک این برنامه نخواهید داشت.

 

منبع:
https://mobilekomak.com/howto/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-5-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

ایرانیان از گذشته تا کنون در اوقات مختلف سال آیین و رسوم مختلفی را برگزار می کنند که اکثر آنها با پدیده های طبیعی در پیوند هستند بنابراین بر مبنای تقویم خورشیدی مشخص می شدند. در ایران قدیم هر روز ماه نام به خصوصی داشت و یک روز از ماه همنام خود ماه بود که در این روز جشنی به همین مناسبت برگزار می شد بنابراین ایرانیان باستان جشن های ماهیانه داشتند.

آنها علاوه بر این جشنهای ماهیانه ، در سال 12 روز ، 19فروردین ، 13اردیبهشت ، 6خرداد ، 13 تیرماه ، 17مرداد ، 4 شهریور ، 16مهر ، 10 ابان ، 9 اذر ، 8 و 15 و 23 دی ، 2 بهمن و 5 اسفند را جشن میگرفتند. آیین هایی دیگری نیز در طول سال برگزار می شد که یکی از این آیین ها شب یلدا است. شما می توانید برای مشاهده تاریخ دقیق، تبدیل تقویم شمسی به میلادی و رویدادها و... به تقویم آنلاین یار استفاده کنید.

شب یلدا در ایران باستان

دی یا دتوشو که به معنی دادار و آفریدگار است وبه جای واژه اهورامزدا در نامه های اوستایی به کار رفته است. روزهای هشتم و پانزدهم و بیست و سوم هر ماه به نام دی نام گذاری شده که برای تشخیص آنها هر یک را به نام روز بعدش می خوانند.« اورمزد ، دی به آذر ، دی به مهر ، دی به دین »بنابراین در ماه دی چهار روز به نام خدا نامیده و در ماه دی چهار بار جشن دیگان برگزار می شود.

نخستین جشن دیگان در ماه دی ، روز اول دی و شب پیش آن بزرگترین شب سال است که ایرانیان آن را شب چله یا یلدا می نامند. در این شب همه افراد دور هم جمع می شوند و خوراکی ها و میوه هایی مانند انار و هندوانه و خربزه و سیب و به و انگور و آجیل و شیرنی و ... می خوردند و با شادی شب اورمزد و دی ماه (شب چله) را می گذرانند.

منبع:


https://namnamak.com/%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%DB%8C/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

امنیت اطلاعات :

جهت بالا بردن بیشتر امنیت تبادل اطلاعات در نرم افزار فکس اینترنتی ، گواهی (SSL (Secure Socket Layer خریداری کرده و تمامی اطلاعات خود را با AES-256 bit رمزنگاری می کنیم.
هنگام انجام عملیات خرید شما به درگاه بانک ها هدایت شده و هیچگونه اطلاعاتی از جزییات حساب بانکی شما در پایگاه داده سایت ذخیره نمی شود .
استفاده از این سرویس برای اطلاعات غیر طبقه بندی شده می باشد و توصیه به عدم استفاده برای ارسال اطلاعات محرمانه میشود.

 

معماری سیستم :

برای پایداری سرویس ، از معماری چند لایه ای و Firewall های پیشرفته استفاده می شود . 

 

امنیت فیزیکی :

تمامی تجهیزات در دیتاسنتر افرانت میزبانی می شوند . این دیتاسنتر از طریق فیبر نوری به شرکت زیر ساخت ایران ، مخابرات ایران ، شبکه فیبر نوری سازمان کنترل ترافیک تهران (TTCC) و شبکه فیبر نوری صدا و سیما (IRIB) متصل است ، که این امر پایداری سرویس های این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش داده شده است . تجهیزاتی از قبیل ژنراتور دیزلی ، CHP و UPS پایداری برق را نیز تضمین می کند. 

با توجه به داشتن گواهینامه ISO 27001 از شرکت بین المللی IMQ در دیتاسنتر و ممیزی سالیانه آن ، الزاماتی از جمله کنترل تردد در دیتاسنتر توسط حراست و دستگاه های biometric، ضبط و نگهداری تردد توسط دوربین های مدار بسته وحضور 24 ساعته تیم پشتیبانی انجام می گیرد که امنیت فیزیکی و پایداری سرورها و تجهیزات را می تواند به میزان قابل توجهی افزایش دهد .

 

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی، از دسته نرم افزارهای حوزه بازرگانی است. این نرم افزار به سازمان کمک می کند تا فعالیت ها و اقدامات مربوط به مدیریت بازاریابی را بر اساس اصول بازاریابی انجام دهد. همچنین به سازمان کمک می کند با استفاده از انواع بازاریابی، مانند بازاریابی اینترنتی، و دیجیتال مارکتینگ دامنه فعالیت های مربوط به معرفی کالا یا خدمت را گسترش دهد.
این نرم افزار دارای ویژگی ها و امکاناتی است که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود:
ویژگی ها و امکانات بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی
• امکان تعریف فرصت های فروش و بازاریابی
• امکان تعریف بازارهای هدف و تارگت مارکت های مستعد فروش
• امکان تعریف انواع کمپین های تبلیغاتی برای اجرا در بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و سایر روش های بازاریابی با توجه به اصول بازاریابی
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات افراد درگیر در اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی مانند حضور در نمایشگاه، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، فکس به سازمان ها و...
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات لازم از افراد جذب شده
• امکان ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به اقدامات و فعالیت های انجام شده
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات مربوط به سازمان هایی که کمپین تبلیغاتی برایشان اجرا شده
• ارائه آمار از میزان فروش در هر کدام از روش های بازاریابی یا کمپین های تبلیغاتی
• ارائه گزارش ها ی هزینه بهره وری، و هزینه فایده کمپین های تبلیغاتی اجرا شده در انواع بازاریابی مانند بازاریابی اینترنتی و سایر روش ها و مقایسه با یکدیگر
• پیگیری لیدها و ثبت و ضبط اطلاعات افرادی که در لید ها هستند
• ارجاع امور مربوط به پیش فاکتور و قرارداد به نرم افزار فروش
• ارتباط با ماژول ارتباط با مشتری، قرارداد و فروش برای مدیریت کار مشتری، انعقاد قرارداد، و تسهیل امور مربوط به فروش
• پیگیری کلیه درخواست های مشتری
• ارائه گزارش از فعالیت ها، اقدامات، افراد جذب شده، و ... به مدیریت
• ارائه کلیه خدمات نرم افزار مدیریت بازاریابی بر بستر ابری و به صورت نرم افزار به عنوان خدمت یا SaaS
• امکان استفاده از نسخه آزمایشی و دموی بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی به صورت رایگان در مدت زمان مشخص
نرم افزار مدیریت بازاریابی، که به کلیه امور مربوط به بازاریابی، اجرای روش های مختلف بازاریابی اینترنتی و غیر اینترنتی می پردازد، سعی کرده است که با رعایت اصول بازاریابی، میزان فروش سازمان را افزایش دهد. در این مسیر هدف این نرم افزار این خواهد بود که روند تبدیل مشتریان بالقوه را به بالفعل و وفادار تسریع بخشیده و امور را با دقت پیگیری نماید.
کلیه اطلاعات مربوط به اقدامات، افراد فعال در حوزه های مختلف بازاریابی اینترنتی و غیر اینترنتی، روش های تماس، و پیگیری های انجام شده در این نرم افزار ثبت و ضبط می شود.

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

شب چله در حقیقت همان شب یلدا است. چون از فردای این شب، چله بزرگ زمستان آغاز می‌شود به آن شب چله می‌گویند.

ایرانیان در زمان‌های قدیم، یک نوع تقویم کلی نگر هم داشتند. این تقویم بیشتر در کار‌های کشاورزی و دامپروری کاربرد داشت. آن‌ها دو موقع از سال را به نام چله می‌شناختند. چله تابستان که از تیر شروع می‌شد و چله زمستان که از دی‌ماه. چله‌ها هر کدام به دو دوره تقسیم می‌شدند؛ چله بزرگ و چله کوچک. چهل روز ابتدایی را چله بزرگ و بیست روزِ بعد را چله کوچک می‌نامیدند.

چله بزرگ زمستان که درست بعد از شب یلدا آغاز می‌شود؛ شروع زمستان است و شدت سرما در آن بیشتر است. چله بزرگ تا دهم بهمن طول می‌کشد. پس از آن، چله کوچک شروع و تا اول اسفند ادامه دارد. شدت سرما در چله کوچک کمتر است و آسیب کمتری هم می‌رساند. چهار روز پایان چله بزرگ، و چهار روز آغاز چله کوچک را، چهار چهار می‌گویند که نهایت شدت سرما در این مدت اتفاق می‌افتد.

 

تاریخچه‌ی شب یلدا

تاریخچه‌ی شب یلدا به گذشته‌های بسیار دور بر‌می‌گردد. اما قدمت دقیقش مشخص نیست. برخی باستان‌شناسان، تاریخ شب یلدا را هفت هزار ساله می‌دانند. آن‌ها به ظروف سفالی دوره پیش از تاریخ، استناد می‌کنند. این ظروف دارای نقوش حیوانیِ ماه‌های ایرانی، مانند قوچ و عقرب هستند. البته این نقوشِ در کتیبه‌ها و یافته‌های باستان‌شناسی کمیاب‌اند. اما باستان‌شناسان معتقدند، می‌شود آیین مربوط به شب یلدا را تا هفت هزار سال قبل، ردیابی کرد.

 

با همه‌ی این‌ها آنچه به‌عنوان شب یلدا رسمیت یافته، به حدود ۵۰۰ سال، قبل از میلاد برمی‌گردد. یلدا در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان باستان، وارد شده است. تقویمی که برگرفته از گاه‌شماری بابلی‌ها و مصری‌ها ست. تقویم فارسی آنلاین را می توانید در سایت یار ببنید.

 

شب یلدا و مسیحیت

مذاهب مختلف مسیحی، میلاد مسیح را در یکی از روز‌های نزدیک به انقلاب زمستانی برگزار می‌کنند. سال نو آن‌ها که در یازدهم دی‌ماه شروع می‌شود، نزدیک به شب یلدا است. برخی از تاریخ‌پژوهان و باستان‌شناسان عقیده دارند که تقویم میلادی با اندک تغییراتی، ادامه میلاد خورشید بوده که بعدها آن را به میلاد مسیح نسبت داده‌اند. از دیدگاه آن‌ها، این تقویم در روم، در قرن چهارم پس از میلاد به وجود آمده است.

 

 

منبع: https://www.digikala.com/mag/yalda-night/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تحت ویندوز و کارتابل تحت وب، بدون محدودیت تعداد کاربران ، بدون نیاز به سخت افزار پیچیده با حفظ سرعت فوق العاده هنگام استفاده همزمان همه کاربران

ایجاد سازمان بدون کاغذ ( Paper Less )

چند شرکتی (امکان انجام اتوماسیون اداری تعداد نا محدودی شرکت یا سازمان وابسته فقط با یک نسخه نرم افزار)

اختصاص کارتابل الکترونیک برای کاربران با نام کاربری و رمز عبور منحصر بفرد

ارجاع نامه ها ، پیوستها و مدارک بایگانی شده  به کارتابل الکترونیکی کاربران

مکانیزاسیون کامل دبیرخانه با قابلیت تطبیق بر روشهای کاری در دبیرخانه شما

مکانیزاسیون کامل بایگانی جهت انواع مدارک فنی ، هر نوع فایل کامپیوتری ، نقشه ها ، قراردادها ، صورت وضعیت ها ، گزارشات و اسناد مالی

ایجاد تعداد نا محدودی دبیرخانه و بایگانی برای بخشهای مختلف شرکت با دسترسی های مجزا

دسترسی سریع و آسان به مکاتبات ، پیوستها و اسناد بایگانی شده

استفاده از همه قابلیتهای نرم افزار دبیرخانه برای همه کاربران بطور همزمان ( با رعایت سطوح دسترسی )

امکان تهیه نسخه چاپی اسناد توسط هر یک از کاربران ( در محدوده دسترسی )

ثبت مکاتبات  به تفکیک صادره و وارده و متفرقه و گروه بندیهای دلخواه دیگر

قابلیت دسته بندی مکاتبات به شکل دلخواه ( قابل تطبیق با سلایق شما در دبیرخانه )

ثبت اطلاعات هر نامه و مدرک با قابلیت انطباق با خواسته های شما

قابلیت ایجاد چندین فرم ثبت مدارک و تعداد نا محدودی دفتر اندیکاتور مطابق با نیازهای شما

امکان پیوست اسناد به یک نامه یا مدرک با فرمت دلخواه

جستجوی سریع و پیشرفته در نامه ها و مدارک ثبت شده

گروه بندی دلخواه نامه ها و مدارک پس از ثبت برای هر کاربر بطور مجزا

ارتباط هرنامه با پاسخ آن و ارتباط مدارک با یکدیگر بصورت خودکار یا دستی

پیگیری زمانی پاسخ دهی به نامه ها و فعالیت بعدی مدارک و اسناد

تنظیم دسترسی به اسناد و مدارک بطور گسترده و دقیق

تنظیم سطح امنیتی برای هریک از مکاتبات و مدارک

بایگانی خودکار مکاتبات و سایر اسناد و مدارک پس از سیر اداری آنها

بایگانی مدارک تبلیغاتی(کاتالوگها ، بروشورها ، وب سایتها و )

امکان گزارش گیری ترکیبی، متنوع و سریع ، با مشخصات در خواستی و جمع بندی هفتگی و ماهیانه و گزارش عملکرد

امکان ایجاد گزارشهای دلخواه پویا ( دینامیک ) و ذخیره آنها با نام دلخواه

و ده ها قابلیت مفید و ارزنده برای اتوماسیون اداری شما

سیستم دبیرخانه

سیستم مکاتبات خارجی و دبیرخانه با هدف پاسخگویی به نیازمندی‌های یک سازمان در نامه‌نگاری‌ها با طرف‌های خارج از مجموعه طراحی شده است در این سیستم کلیه نیازمندی‌های موجود در حوزه چرخه نامه وارده و صادره، پیش‌نویس نامه‌ و چرخه‌های مرتبط با آنها پوشش داده شده است

 

اطلاعات پایه مکاتبات:

امکان تعریف انواع دبیرخانه‏ های محلی

امکان تعریف دستگاه‏ها و اشخاص (حقیقی و حقوقی) طرف مکاتبه

امکان تعریف پایه شاخص سال

امکان تعریف قالب شماره نامه (وارده ، داخلی و صادره) در هر دبیرخانه

عملیات مربوط به نامه‏ های وارده:

امکان ثبت مشخصات فرستنده، گیرنده‏، توزیع ‏کننده و ثبت کننده نامه (جهت ردیابی فیزیکی نامه)

اختصاص شماره اندیکاتور به همراه تاریخ امروز ثبت به صورت خودکار

امکان ثبت نامه‏ های مرتبط اعم از پیرو، بازگشت و عطف

امکان ثبت پیوست‏ها و رونوشت‌های نامه

امکان ایجاد ارتباط مابین نامه‏ های دارای پیرو، بازگشتی و عطفی

امکان ثبت نامه با شماره آزاد

عملیات مربوط به نامه‏‌های صادره:

امکان صدور نامه‏ صادره به دستگاه‏های اجرایی و اشخاص (حقیقی و حقوقی) با حفظ سابقه

امکان تایپ و ویرایش نامه‏‎ها در داخل برنامه با استفاده از برنامه Word 2007 - 2010

امکان ثبت نامه ‏های مرتبط اعم از پیرو، بازگشت و عطف

اختصاص شماره اندیکاتور به همراه تاریخ ثبت به نامه صادره

امکان ارسال نامه از طریق فاکس توسط سیستم

امکان ایجاد مهر و امضای اشخاص درون سیستم و استفاده از آنها

عملیات مربوط به گردش مکاتبات و کارهای اداری:

امکان پشتیبانی روش‏های مختلف گردش مکاتبات (متمرکز ، نیمه متمرکز و غیرمتمرکز)

امکان ایجاد کارتابل الکترونیکی و امکان مشاهده کارتابل توسط افراد مجاز

توزیع نامه‏ های وارده به کارتابل مسئولان و ارجاع نامه‏ های وارده و کارهای مرتبط از طریق کارتابل

امکان تعیین نامه ‏های مرتبط اعم از صادره، وارده و داخلی و تعیین نوع اقدام و اولویت زمانی انجام کار

امکان اعلام موافقت یا عدم موافقت با کارهای انجام شده و صدور دستورهای بعدی

اعلام وضعیت کارهایی که عملیات آن خاتمه نیافته است

عملیات مربوط به پیگیری و ردیابی مکاتبات و کارهای ارجاع شده:

امکان پیگیری نامه وارده و روند حرکت یک نامه در تمام واحدهای سازمان

تعیین مهلت اقدام پاسخ برای هر نامه وارده، داخلی، ‌کارها، دستورها و یا پیامهای ارجاع شده

امکان پیگیری کلیه دستورها و پیامهای ارسال شده و پیگیری مستمر اقداماتی که باید تا تاریخ معینی انجام شوند

امکان پیگیری ارجاع نامه‏ها از طریق جستجو در شماره، تاریخ، موضوع، نام دستگاه  

عملیات مربوط به ارتباطات:

امکان ارجاع مکاتبات به واحدهای مختلف با توجه به شبکه بودن سیستم

امکان ارسال پیامهای اطلاعاتی در سطح گروهها، واحدها و کاربران

امکان کنترل دسترسی به ارسال پیامها

امکان مبادله اسناد با استفاده از فاکس توسط سیستم

امکانات جستجو و بررسی:

امکان جستجوی نامه ‏ها به صورت پارامتریک براساس کلیه فیلدهای اطلاعاتی به صورت تک فیلد و یا ترکیب چندین فیلد انتخابی

امکان جستجو و دسترسی سریع به اطلاعات نامه‏ های وارده و صادره و کلیه مکاتبات در گردش، بایگانی شده و کارتابل

امکان جستجوی موضوع و شرح نامه‏ ها اعم از نامه‏ های ارسالی و دریافتی و دستیابی سریع به مشخصات نامه

امکان جستجوی سریع و آسان نام اشخاص در شرح نامه‏ ها

عملیات مربوط به گزارش‌‏ها و مشاهدات:

امکان گزارش‏گیری از مکاتبات صادره ، وارده و داخلی و گزارش از گردش نامه در سازمان

امکان نمایش نتایج گزارشها به صورت نمودارهای مختلف

امکان گزارش‏گیری و مشاهده نامه‏ هایی که تحت عنوانی خاص یا در محدوده زمانی مشخص ارسال شده‏اند

امکان مشاهده عملکرد کاربران (وضعیت سرعت یا تأخیر در انجام کارها و علل آن)

امکان مشاهده و گزارش‏گیری از پیام‏‎ها و دستورها و امکان مشاهده کارتابل مکاتبات و پیامهای ارسالی و حذف شده

امکان گزارش‏گیری و مشاهده دفتر تلفن و نشانی‏های پستی و پست الکترونیک

امنیت و حدود دسترسی:

امکان ایجاد و تعریف کاربران و تعیین محدوده مجاز اجرای عملیات کاربری

امکان تعریف سطوح دسترسی سمت‏ها به انواع مکاتبات طبقه‏بندی شده (جهت حفاظت اسناد)

امکان ایجاد تدابیر امنیتی برای جلوگیری از دسترسی‏های غیرمجاز

امکان ثبت کلیه وقایع سیستم

 

منبع: https://automationyeganeh.blogsky.com/1393/10/23/post-5/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

ارسال فکس به روش سنتی کاری پرهزینه و زمان بر است و نیاز به دستگاه فکس و کامپیوتر و خط فکس دارد اما امروزه با استفاده از اینترنت و فکس همراه  و نرم افزار به راحتی می توانید فکس های خود را با روش های مختلف دریافت و ارسال کنید 

 

ارسال فکس با موبایل رایگان

همانطور که در قسمت مقدمه به آن اشاره کردیم ، ارسال فکس از طریق اینترنت به نوبه خود هزینه دارد و ما در این مقاله هدفمان این است که روش های دیافت و ارسال فکس با موبایل رایگان را بررسی کنیم تا مجبور نباشیم هزینه های زیادی برای فکس پرداخت کنیم. نکته ای که وجود دارد این است که برخی از سایت های ارائه دهنده خدمات ارسال فکس ، دارای پنل رایگان هم هستند ولی خب محدودیت هایی هم دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

روش اول
با ثبت نام در سایت fax.ir می توانید از طریق تلفن فکس های خود را دریافت و ارسال کنید .
- برای ثبت نام ابتدا باید به سایت fax.ir  بروید ، سپس بر روی گزینه عضویت کلیک کنید در صفحه باز شده جدید نام ، ایمیل ، رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید 

- شماره تلفن همراه خود را وارد کنید . یک کد برای شما ارسال می شود .

- ثبت نام شما با موفقیت انجام شد .

- در صفحه باز شده 4 سربرگ مشاهده می شود ، در سر برگ ارسال فکس می توانید 500 شماره فکس مقصد را وارد کنید و ارسال را بزنید . در قسمت دفترچه تلفن شماره های فکس هایی که می خواهید ذخیره کنید . در قسمت پروفایل مشخصات شما نوشته شده است در این بخش شما می توانید برای خود شماره فکس بخرید . برای انجام این کار روی خرید شماره کلیک کنید .

 

- در این قسمت باید نوع اشتراک را مشخص کنید . که شامل ساده ، پیشرفته و سازمانی است .مدت تمدید را تعیین کنید که شامل یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه ، 12ماهه است . بعد از انتخاب این دو گزینه جدید برای شما باز می شود که در این گزینه باید نوع خرید شماره خود را تعیین کنید که به صورت تصادفی ، انتخابی و یا طلایی است که می توانید شماره خود را انتخاب کنید .

علاوه بر موارد گفته شده ، سایت های زیاد دیگری هم برای ارسال فکس در فضای مجازی وجود دارد ، برای نمونه می توان myfax fre، fax2email و ... نام برد

 

منبع: https://www.heyvatech.com/web/articles/view/342/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%81%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-(-%D9%81%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-).html

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

اتوماسیون صنعتی به بهره گیری از نرم افزار و سخت افزار ها، بجای متصدیان انسانی برای کنترل دستگاه‌ها و فرایند‌های صنعتی گفته میشود. اتوماسیون یک گام فراتر از مکانیزه کردن است.

مکانیزه کردن به معنی فراهم کردن متصدیان انسانی با ابزار و دستگاه‌هایی است که ایشان را برای انجام بهتر کارشان یاری میرسـاند. نمایـانترین و شـناخته شده‌ترین بخش اتوماسیون صنعتی ربات‌های صنعتی هستند.

امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه‌های مختلف صنعتی به وفور به چشم میخورد. کنترل پروسه و سیستم‌های اندازه گیری پیچیده‌ای که در صنایعی همچون آب، برق، نفـت. گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خودرو سازی و ... بکار مـی آیـد نیازمنـد ابزارآلات بسیار دقیق و حساس می‌باشند. پیشرفت‌های تکنیکی اخیر در کنترل فرایند و انـدازه گیـری پارامتر‌های مختلف صنعتی از قبیل فشار، دما، فلوی آب، جریان، ولتاژ، وضعیت کلید‌ها و دریچه هـا و ... باعث افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید گردیده است.


بعضی از مزایای اتوماسیون صنعتی:

١) تکرارپذیری فعالیت‌ها و فرایند‌ها

٢) افزایش کیفیت محصولات تولیدی

٣) افزایش سرعت تولید (افزایش کمیت تولید)

٤) کنترل کیفیت دقیقتر و سریعتر

٥) کاهش پسماند‌های تولید (ضایعات)

٦) واکنش‌های متقابل بهتر با سیستم‌های بازرگانی و اداری و مالی و منابع انسانی

٧) افزایش بهره وری واحد‌های صنعتی

٨) بالا بردن ضریب ایمنی برای نیروی انسانی و کاستن از فشار‌های روحی و جسمی


لازمه افزایش کیفیت و کمیت یک محصول، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیـک مـی باشـد.

ماشین آلاتی که بیشتر مراحل کاری آن‌ها به طور خودکار صورت گرفته و اتکـای آن بـه عوامـل انسـانی کمتر باشد. چنین ماشین آلاتی جهت کارکرد صحیح خود نیاز به یک بخش فرمان خودکار دارند که معمولا از یک سیستم کنترل قابل برنامه ریزی (به عنوان مثال PLC=Programable Logic Control یامدار منطقی قابل برنامه ریزی) استفاده میکنند.

جمع آوری اطلاعات در فرایند‌های صنعتی با استفاده از سنسور‌ها یا حسگر‌ها صورت مـی گیـرد. ایـن حسگر‌ها به منزله چشم و گوش یک سیستم کنترلی عمل می‌کنند. امروزه در بسیاری از ماشین آلات صنعتی استفاده از سنسور‌ها امری متداول می‌باشد تا جاییکه عملکرد خودکار یک ماشین را می‌تـوان با تعداد سنسور‌های موجود در آن درجه بندی کرد.

وجود سنسور‌های مختلف در فرایند اتوماسیون به اندازه‌ای مهم می‌باشد که بدون سنسور هیچ فرایند خودکاری شکل نمی‌گیرد بنابراین سنسور‌ها یکی از اجزای لاینفک سیستم‌های اتوماسیون صنعتی می‌باشند. در گذشته نه چندان دور بسیاری از تابلو‌های فرمان ماشین آلات صنعتی، بـرای کنتـرل پروسـه هـای تولید از رله‌های الکترومکانیکی یا سیستم‌های پنوماتیکی استفاده می‌کردند و اغلب با ترکیب رله‌های متعدد و اتصال آن‌ها به یکدیگر منطـق کنتـرل ایجـاد مـی گردیـد. در بیشـتر ماشـین آلات صـنعتی.

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

سایت تقویم میلادی و شمسی انگلیسی Google Calendar

Google Calendar شما را با انواع قابلیت ها همراه می کند. قابلیت هایی نظیر به اشتراک گذاری مناسبت های تقویم با دیگر کاربران، تاریخ امروز میلادی ، مناسبت امروز ، کدگذاری رنگی برای روزهای مختلف جهت مشخص کردن قرارها و برنامه ها و همچنین امکان زمانبندی جهت انجام فعالیت های مختلف.

با اینکه می توان Google Calendar را شناخته شده ترین سرویس ارائه دهنده تقویم نامید، اما نمی توان آن را بدون هیچ مشکلی دانست. یکی از مسائلی که در این برنامه وجود دارد عدم امکان برچسب گذاری روی تاریخ مد نظر کاربران است. همچنین از این برنامه فقط به صورت آنلاین می توان استفاده کرد. البته نسخه هایی از آن برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز نیز توسعه داده شده است. شما می توانید ۷ روش استفاده از تقویم گوگل Google Calendar در کامپیوتر را در انزل وب مطالعه نمایید.

 

دانلود تقویم آنلاین Cozi Family Organizer

همیشه باید حواسمان به کارهای مربوط به خانواده و نزدیکانمان باشد. فعالیت های فوق برنامه درسی بچه ها، برنامه ریزی وعده های غذایی، خریدهایی که باید انجام شود، مسافرت ها و گردش هایی که باید برای آن ها برنامه ریزی کرد، به خاطر سپردن تاریخ تولد یا دیگر روزهای مهم مربوط به اعضای خانواده و بسیاری از موارد دیگر. اگر می خواهید از فراموش نکردن همه این موارد مطمئن شوید می توانید از نرم افزار Cozi Family Organizer استفاده کنید.

 

تاریخ میلادی امروز در سایت TimeTree

TimeTree نیز یکی از بهترین تقویم های آنلاین است. در این نرم افزار قادر به اشتراک گذاری رویدادهای مختلف با دیگر افراد خواهید بود حتی اگر از کاربران TimeTree نباشند. شما در این سایت قادر به انتخاب انواع تقویم ها با توجه به نوع استفاده خود خواهید بود. برای مثال تقویم های کاری یا تقویم های موسوم به تقویم ارتباطی که به طور همزمان در دسترس دو نفر قرار می گیرند یا تقویم دوستان که قابلیت چت هم در آن فراهم شده است. با این اوصاف می توان این برنامه را یکی از بهترین انتخاب ها در این حوزه دانست.

 

 

منبع:
https://anzalweb.ir/1398/02/26/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D9%85%D8%B1%DB%8C/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

به لطف دیجیتالی شدن دنیای اطرافمون، امروزه شما می‌تونین از طریق یک کامپیوتر ساده و بدون نیاز به ماشین فکس، اسناد و مدارکتون رو به هر کجا و در هر زمانی که می‌خواین فکس کنین. فکس اینترنتی یک محصول جدیده که توی اون به‌جای استفاده از شبکه‌های تلفنی سوئیچ‌شده یا خطوط زمینی فیبر نوری، از شبکه‌ی جهانی IP استفاده می‌کنه.

هر سندی رو میشه با فکس اینترنتی ارسال کرد که شامل اسناد Microsoft Word، فایل‌های PDF و تصاویر اسکن شده میشه. فکس اینترنتی یک سرویس میزبانی شده هست، به این معنی که به خرید و نصب سرورهای فکس، مودم‌ها و نرم‌افزارهای خاص نیازی نداره. بسته به ارائه‌دهنده‌ای که برای فکس اینترنتی انتخاب می‌کنین (که به‌عنوان فکس آنلاین یا فکس ابری هم شناخته میشه)، رِنج وسیعی از ابزارها و خدمات در اختیارتون قرار می‌گیره که می‌تونه کار رو خیلی واستون راحت کنه.

 

فکس آنلاین چطور کار می‌کنه؟

برای استفاده از فکس اینترنتی به تجهیزات یا نرم‌افزار خاصی احتیاج ندارین. فقط باید برای عضویت توی یک سرویس ارسال فکس آنلاین شخص سوم ثبت نام کنین و با این کار، ایمیل‌های خروجی شما رو به فکس و فکس‌های ورودی شما رو با پرداخت هزینه به ایمیل تغییر شکل میده. برای ارسال آنلاین اولین فکس به سه چیز احتیاج دارین:

  • اتصال به اینترنت
  • امکان دریافت و ارسال ایمیل
  • اشتراک آنلاین فکس

 

مدل دریافت فکس با روش قدیمی فرقی نداره و شما می‌تونین به همون شیوه‌‌ی سابق اون‌ها رو دریافت کنین. سرویس اشتراکی که توشون ثبت نام می‌کنین با دریافت هزینه‌، یک شماره‌ فکس بهتون میده. فرستنده شماره‌ی‌ شما رو می‌گیره تا طبق معمول برای شما نمابر ارسال کنه. وقتی سرویس آنلاین فکس، فکس رو دریافت می‌کنه، اون رو به یک پیوست ایمیل تبدیل کرده و برای شما ارسال می‌کنه. شاید باور نکنید اما انجام این کار واقعا به همین آسونیه.

 

 

منبع:
https://netran.net/mag/internet-fax/

  • roza estar