my blog yar

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

هر سایت و برنامه تبدیل تاریخ شمسی به میلادی، از فرمول مشخصی برای اینکار استفاده می‌کند.برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی به تقویم یار مراجعه فرمایید. به طور کلی اگر قصد دارید که تبدیل تاریخ را به صورت دستی یاد بگیرید، انجام آن به کمک فرمول زیر است:

  • روش تبدیل تاریخ شمسی به میلادی نسبت به تبدیل تاریخ مسیحی به شمسی پیچیده‌تر است. برای اینکار، شما ابتدا باید تعداد روزهای سپری شده از سال شمسی کنونی را به دست آورید (به کبیسه بودن یا نبودن سال توجه کنید). در ادامه باید اختلاف ابتدای تاریخ سال شمسی با میلادی را به عددی که در مرحله قبل به دست آوردید، اضافه کنید. اختلاف تاریخ شمسی و میلادی ۲۲۶۸۹۹ روز است. حالا باید عدد 621 یا 622 را به سال شمسی اضافه کنید تا سال میلادی و تاریخ میلادی امروز مشخص شود.

 

منبع:
 

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

نرم افزار فکس اینترنتی که به عنوان آینده فکس معرفی شده، فناوری عصر جدید است. هر آنچه را که درباره فکس می دانید فراموش کنید، باور کنید که همه چیز قرار است تغییر کند و بهتر شود. اما چگونه این امر محقق می شود؟

وبلاگ ما پست های متعددی در مورد اینکه فکس آنلاین چیست و چه مزایای قابل توجهی برای کسب و کار شما دارد، ارائه داده است. می توانید به یکی از این مقالات رجوع کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. مروری بر مقاله: «فکس چیست و چگونه کار می کند؟»

نرم افزار فکس اینترنتی جایگزین دستگاه فکس است. یک ابزار دیجیتالی است که امکان ارسال و دریافت اسناد فکس از طریق اینترنت را فراهم می کند. هیچ سخت افزار و دستگاه فکسی در کار نیست. تمام ارتباطات فکسی با استفاده از یک پورتال آنلاین انجام می شود که می توان از طریق تلفن های هوشمند، رایانه ها یا نرم افزار فکس اینترنتی به آن دسترسی پیدا کرد.

چرا لازم است که نرم افزار فکس اینترنتی بخشی از کسب و کار شما باشد؟

فکس اینترنتی ارتقا فرایندهای فکس است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد. به عبارتی شما بدون نیاز سخت افزار دستگاه فکس قدیمی، ارسال فکس های خود را انجام می‌دهید. شما با نرم افزار فکس اینترنتی می توانید از فرصت های جدید پیش آمده برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید. نرم افزار فکس اینترنتی این پتانسیل را دارد که به کسب و کار شما در راه های جدید و هیجان انگیز پیشرفت کمک کند.

فکس آنلاین چیست؟

فکس اینترنتی یک سیستم جایگزین برای دستگاه های فکس قدیمی است. این سرویس به شما امکان می دهد اسناد فکس را از طریق ایمیل، پورتال شخصی یا نرم افزار فکس اینترنتی به صورت آنلاین ارسال و دریافت کنید. با استفاده از دستگاه های هوشمند و رایانه ها می توان به این سیستم عامل های ارسال دسترسی پیدا کرد. شما اصلا به دستگاه فکس سنتی احتیاج ندارید، می توانید با استفاده از فناوری مدرن به طور انحصاری از طریق اینترنت فکس کنید.

نرم افزار فکس اینترنتی چگونه کار می کند؟

پاسخ این سوال در واقع بسیار ساده است. نرم افزار فکس اینترنتی از فناوری ابری برای انتقال فایل های دیجیتالی بین مشاغل استفاده می کند. شما از طریق هر پلتفرمی که انتخاب کنید به خدمات فکس اینترنتی دسترسی دارید، ایمیل، پورتال آنلاین، نرم افزار فکس اینترنتی یا ترکیبی از هر سه این موارد. بعد از این مرحله می توانید پیام فکس خود را بنویسید و اسناد فکس دیجیتال را به آن ضمیمه کنید. این قسمت مانند وارد کردن کاغذ فیزیکی به دستگاه فکس است، اما در عوض فکس شما به عنوان یک فایل دیجیتال بارگذاری می شود.

اگر می خواهید یک فایل فیزیکی ارسال کنید، می توانید آن را با استفاده از دوربین تلفن هوشمند ضبط کرده و به عنوان تصویر بارگذاری کنید. نرم افزار فکس اینترنتی همچنین دارای ویژگی های اضافی مانند قابلیت ارسال فایل به چندین گیرنده و قابلیت امضای الکترونیکی است.

 

منبع:
https://namabar.com/internet-fax-software/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

رایانش ابری چیست ؟

رایانش ابری یا cloud computing از مهمترین فناوری ها به شمار می رود که باعث ایجاد تحولات عظیمی در زمینه فناوری اطلاعات یا IT شده است. به زبان ساده و عمومی به دیتاسنتر های سخت افزاری و نرم افزارهایی که سرویس های پردازشی را ارائه می دهند، رایانش ابری گفته می شود. یکی از نرم افزارهای کاربری برای رایانش ابری اوپن استک است. در تعریفی دیگر می توان گفت رایانش ابری ارائه آنلاین و در لحظه منابعی مثل رم، CPU، شبکه و یا خدماتی مثل استفاده از دیتابیس ها متناسب با نیاز کاربر است. با استفاده از رایانش ابری دیگر کاربران نیازی به کانفیگ سرویس یا تامین سخت افزار ندارند و می توانند در هر لحظه سرویس و منابع دلخواه خود را استفاده کنند.

به دلیل مزیت های بسیار خوبی که استفاده از این فناوری دارد، بسیاری سایت های اینترنتی بزرگ و اپلیکیشن های موبایلی  و حتی نرم افزار دبیرخانه به سمت استفاده از سرویس های ابری رفته اند. منابع رایانش ابری مجازی هستند و قابلیت گسترش دارند؛ این منابع از طریق شبکه های محلی و اینترنت قابل دسترسی هستند. هر کاربر بر اساس تقاضایی که دارد، بدون نیاز به تجهیزات برای پردازش، می تواند سرویس مورد نظرش را دریافت کند. هدف اصلی رایانش ابری نیز دسترسی به همین منابع عظیم محاسباتی به صورت مجازی است. هزینه ای که کاربر برای استفاده از این سرویس پرداخت می کند، براساس میزان استفاده و مدت زمان استفاده از منابع محاسبه می شود.

سرویس های ابری شامل Iaas، Paas و Saas است که هرکدام مزیت های خاص خودش را دارد. 

 

منبع:
https://momtazserver.com/10-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-cloud-computing/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

وظایف دبیرخانه مرکزی

- دریافت و ثبت نامه های وارده از کلیه موسسات (اعم از دولتی وغیر دولتی) و واحدهای تحت پوشش دانشگاه

- ثبت و ارسال نامه ها، بخشنامه ها، دعوتنامه های صادره واحدها

- ترتیب پرداخت بهای تمبرهای پستی و تلگراف ها

- تفکیک و توزیع نامه ها، تلگراف ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و نگهداری یک نسخه از هریک

- انجام کلیه امور دفتری دانشگاه

- انجام امور تایپی دانشگاه

 

استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای سرعت بخشیدن به ثبت مکاتبات توصیه می شود.

 

منبع:
https://af.atu.ac.ir/fa/page/729/%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تقویم رسمی گوشی های سامسونگ است که ما در دیلی موبایل جدیدترین نسخه آن را برای دانلود قرار داده ایم. این نرم افزار از یک محیط کاربری بسیار تمیز و زیبا برخودار است و شما میتوانید با نصب آن به تمام مناسبت ها و رویدادهای سال دسترسی داشته باشید به علاوه شما میتوانید تقویم را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه نگاه کنید.

ویژگی های Samsung Calendar اندروید :

  • دارای طراحی بسیار زیبا و شیک
  • رایگان و بدون تبلیغ
  • کم حجم
  • قابلیت نمایش مناسبت ها
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • قابلیت شخصی سازی و تغییر رنگ تقویم
  • قابلیت اضافه کردن رویداد و یادداشت به تقویم
  • امکان تبدیل تقویم به شمی ,هجری و میلادی

در صورتی که دنبال یک تقویم جذاب، زیبا و کامل هستید حتما تقویم سامسونگ را نصب کنید. این نرم افزار به صورت رسمی بر روی بیشتر گوشی های سامسونگ وجود دارد و از ادامه مطلب میتوانید جدیدترین ورژن آن را دریافت کنید.

نرم افزار مذکور بر روی پردازنده های arm64-v8a + armeabi-v7a قابل نصب است.

فعال کردن تقویم شمسی در Samsung Calendar:

برای فعال سازی این مورد تنها کافی است به بخش تنظیمات بروید س\س در بخش Alternate calendar تقویم شمسی یا shamsi را انتخاب کنید از این به بعد در صفحه اصلی تقویم شما میتوانید تقویم میلادی و شمسی را باهم مشاهده کنید.

 

منبع:
https://www.dailymobile.ir/53382/samsung-calendar/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در php :تا به‌ حال به این موضوع فکر کرده ‌اید که اگر امکان استفاده از تاریخ در وب سایت‌ها وجود نداشت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ تقریبا بدون ثبت و خواندن تاریخ در وب سایت ها، پیاده سازی هیچ کدام از خدماتی که در حال حاضر در سایت‌ها ارائه می‌شوند، کار ساده ای نخواهد بود. ثبت نام کاربران، گزارش‌های مالی، زمان پست‌های ارسالی و… نمونه ای از خدماتی است که با تاریخ در ارتباط اند. بنابراین کار با تاریخ یکی از رایج‌ترین مواردی است که در طراحی و برنامه نویسی سایت‌ها صورت می‌گیرد. کمتر سایت و یا اپلیکیشنی پیدا خواهید کرد که از تاریخ استفاده نکرده باشد.

 

تبدیل تاریخ در برنامه نویسی با زبان های مختلف

همانطور که گفته شد امروزه تبدیل تاریخ به راحتی با استفاده از سایت های تبدیل تاریخ انجام می شود. اگر به بخواهیم تبدیل تاریخ در برنامه نویسی را بررسی کنیم و با استفاده از زبان های برنامه نویسی، برنامه ای را بنویسیم که تبدیل تاریخ را انجام دهد، راهکار های زیادی را داریم. تقریبا با اکثر زبان های برنامه نویسی مانند، سی پلاس پلاس، سی شارپ، پی اچ پی و… می توان برنامه تبدیل تاریخ را پیاده سازی کرد.

تبدیل تاریخ

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php

روش‌های زیادی برای استفاده از تاریخ در PHP وجود دارد. برای کار با تاریخ توابع و کتبخانه‌های زیادی توسعه داده شده است که استفاده از آن‌ها با توجه به مستندات ارائه شده کار چندان سختی نخواهد بود. اما تاریخی که به صورت پیش فرض در این زبان استفاده می‌شود به صورت میلادی است. یکی از مشکلات برنامه نویسان و طراحان ایرانی، استفاده از تاریخ شمسی و قابلیت تبدیل آن به تاریخ میلادی در سایت‌ها است. در این مقاله، روش‌های مختلف تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در زبان برنامه نویسی php را به شما آموزش خواهیم داد. پس اگر قصد دارید از تاریخ شمسی در وب اپلیکیشن‌های خود استفاده کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا در انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی PHP با استفاده از کتابخانه Verta

ورتا (Verta) پکیجی برای تبدیل تاریخ شمسی و میلادی به یکدیگر است که برای فریم ورک لاراول عرضه شده است. این پکیج توابع کمکی زیادی را شامل می‌شود که کاربران با بکارگیری آن‌ها می‌توانند به راحتی تبدیلات تاریخ را انجام دهند. زبان PHP دارای کلاسی برای تاریخ و زمان است که پکیج ورتا از همین کلاس ارث بری کرده است. ورتا از الگوریتم تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php و بالعکس استفاده می‌کند. الگوریتم مبدل تاریخی که در این پکیج استفاده شده است بر اساس الگوریتم تاریخ جلالی وحید سهراب لو، روزبه پورنادر و محمد توسی می‌باشد.

برای استفاده از این پکیج در وب اپلیکیشن‌های خود نیاز به نصب و استفاده از کامپوزر (Composer) دارید. کامپوزر یک ابزار کامند لاین است که به منظور کاهش وابستگی نرم افزارها به کتابخانه‌ها و پکیج‌های خارجی ارائه شده است. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توان پکیج‌ها و کتابخانه را دریافت و مدیریت کنید. منبع اصلی پکیج‌ها و کتبخانه‌های کامپوزر سایت Packagist است که به عنوان مخزن پیش‌فرض پروژه‌های PHP شناخته می‌شود. در این سایت توسعه دهندگان مختلف کتابخانه‌ها و پکیج‌های مختلف پروژه ‌های خود را در دسترس سایر توسعه دهندگان قرار می‌دهند.

 

آموزش نصب Composer

ابتدا باید ابزار کامپوزر را باید دانلود کنید. برای دانلود کامپوزر به سایت رسمی این برنامه به نشانی getcomposer.org مراجعه کنید. برای دانلود آخرین نسخه این برنامه مطابق عکس زیر بر روی Download کلیک کنید. آموزش نصب کامپوزر تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با jdf در PHP
در صفحه بعد که هدایت می‌شوید، روش‌های مختلفی برای نصب کامپوزر وجود دارد. در این بخش ساده‌ترین روش نصب این ابزار بررسی می‌شود. در این صفحه برای دریافت فایل نصبی کامپوزر بر روی عبارت Composer-Setup.exe کلیک کنید.

پس از دریافت فایل اجرایی کامپوزر، آن را اجرا کنید و مراحل را مانند تصاویر دنبال کنید. در این مرحله از نصب باید نشانی فایل اجرایی php را برای نصب Composer مشخص نمایید. فایل اجرایی PHP معمولا توسط نرم افزارهایی مانند Xampp، Wamp و… نصب می‌شود. البته معمولا فایل نصبی به صورت اتوماتیک آدرس فایل اجرایی PHP را شناسایی می‌کند. اگر نرم‌ افزار نصب نتوانست به صورت خودکار این فایل را شناسایی کند، لازم است تا با زدن دکمه‌ Browse این مرحله را به صورت دستی پیش ببرید. پس انجام این کار بر روی گزینه Next کلیک کنید.

آموزش نصب کامپوزر تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با jdf در PHP
برای نصب این ابزار باید به اینترنت متصل باشید. پس این مرحله، دیگر نیازی به تغییرات و انجام عمل خاصی وجود ندارد و کافی است بر روی گزینه‌های Next و در نهایت Install کلیک کنید. تبریک می‌گویم، کامپوزر شما نصب شده است. اکنون می‌توانیم برای دریافت کتابخانه ورتا از این ابزار استفاده کنیم.

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-php/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تبدیل تاریخ به میلادی و شمسی

همانطور که می دانید تقویم میلادی تقویمی است که بیش از هفت میلیارد جمعیت جهان از آن استفاده می کنند. در واقع تنها در چهار کشور جهان از جمله ایران، تقویم میلادی تقویم رسمی محسوب نمی شود. پس همین موضوع کافیست تا بدانیم تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و همینطور بلعکس یکی از پراهمیت ترین کارهایی است که باید انجام داد. تقویم میلادی در اکثر نقاط جهان به عنوان مبنای تاریخ رسمی میباشد. تاریخ شمسی یا خورشیدی نیزدرکشورهای ایران و افغانستان رسمیت دارد. برای تبدیل تاریخ از شمسی به میلادی و همینطور میلادی به شمسی می توان از ابزارهای گوناگونی بهره برد. از جمله ابزار تبدیل تاریخ، در همین بخش از وبسایت الفبای سفر می باشد، که با استفاده از آن می توان تبدیل تاریخ از شمسی به میلادی را انجام داد پس می توانید با کلیک گزینه از منوی مربوطه، سال، ماه و روز تاریخ را انتخاب نمایید. درنتیجه تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس را بصورت آنلاین مشاهده کنید. البته تبدیل تاریخ خورشیدی به میلادی و بلعکس از طریق محاسبات ریاضی نیز قابل انجام است اما این روش علاوه بر اینکه زمان بر است از دقت پایین تری هم برخوردار است و به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که از مبدل تاریخ این جدول استفاده نمایید. برای مشاهده تاریخ تولد به میلادی از تقویم یار استفاده کنید.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی گذرنامه

یکی از قسمت های فرم تمدید و صدور گذرنامه، تبدیل تاریخ تولد به میلادی می باشد که برای محاسبه سن به میلادی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت برای تبدیل تولد شمسی به میلادی می توانید از این جدول استفاده کنید. همچنین در صفحه نمونه فرم گذرنامه می توانید علاوه بر آموزش لازم جهت پر کردن فرم صدور پاسپورت، بخش تاریخ تولد به سال میلادی نیز مشاهده قابل مشاهده است.

کدام کشورها تاریخ میلادی ندارند؟

ایران ، افغانستان ، نپال و اتیوپی تنها کشورهایی در جهان هستند که تقویم رسمی آن ها گاهشماری به جز تقویم میلادی میباشد و مردم این کشور برای انجام کارهایی مجبور به تبدیل تاریخ به میلادی هستند.

تبدیل تقویم شمسی به ترکیه

تقویم میلادی پس از اعلام جمهوریت ترکیه ، در تاریخ 26 دسامبر 1925 تصویب و از اول ژانویه سال 1926 اجرا گردید. و تقویم تاریخ میلادی بصورت رسمی جایگزین تقویم هجری قمری در ترکیه شد.همانطور که گفته شد فقط 4 کشور از تقویم میلادی استفاده نمی کنند و برای تبدیل تاریخ ایران به ترکیه و ترکیه به ایران می توانید از جدول تبدیل تاریخ الفبای سفر استفاده کنید.

 

 

منبع:
https://www.alefbatour.com/dateconvert

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

۱. تقویم محتوا باعث ایجاد ثبات می‌شود

چه بخواهید یا نخواهید، به‌محض اینکه انتشار محتوا را شروع و بازدیدکننده جذب می‌کنید، باید از نظر زمان و تناوب ثبات داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، اگر هفته‌ای دو پست وبلاگ در روزهای دوشنبه و چهارشنبه منتشر می‌کنید، مخاطبان شما انتظار دارند که این تناوب را حفظ کنید.

 

 

۲. می‌توانید از قبل برای محتوای حساس به زمان برنامه‌ریزی کنید

برخی موضوعات محتوایی باید در یک ‌زمان خاص منتشر شوند تا اثربخشی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، محتوایی که تعطیلات را مورد هدف قرار می‌دهد، حساس به زمان است. بنابراین استفاده از تقویم محتوا به شما امکان می‌دهد محتوای حساس به زمان را پیش از موعد ترسیم کنید. و به این ترتیب زمان کار را از قبل برنامه ریزی کنید.

 

 

۳. با نقاط عطف برند/شرکت همسو شوید

محتوا باید رویدادهای مهم مانند راه‌اندازی محصول و تبلیغات جدید را تقویت کند. در طول سال‌ها مشاوره به شرکت‌ها در خصوص نحوه تولید محتوا، مشخص‌ شده که بسیاری از شرکت‌ها هنگام گنجاندن نقاط عطف شرکت در تقویم محتوای خود، فرصت‌های زیادی را نادیده می‌گیرند. رویدادهای مهم مانند راه‌اندازی محصول، سالگردها، دستاوردهای کلیدی، استخدام افراد شناخته‌ شده و غیره باید در تولید محتوا گنجانده شوند. بر اساس مشاهدات من، حتی اگر این موضوعات در مقایسه با انواع دیگر محتوا « کمتر هیجان‌انگیز» هستند، اما آن‌ها برای ایجاد هویت و برجسته شدن یک برند بسیار مفید هستند.

 

میتوانید مناسبتهای مهم را در تقویم آنلاین یار وارد کنید تا در سر رسید آن یادآوری شود.

۴. تقویم محتوایی مشارکت در بین اعضای تیم را آسان‌تر می‌کند

اگر چندین عضو در تیم شما محتوا یاد می‌کنند، تقویم محتوای شما می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مشارکتی عمل کند تا افراد بتوانند ایده‌های موضوعی خود را در آن اضافه کنند.

 

۵. یک بایگانی از تمام مطالب منتشر شده دارید

شما در یک مقطع زمانی می‌خواهید بدانید که قبلا چه موضوعات محتوایی را منتشر کرده‌اید و چه زمانی. تقویم محتوای شما می‌تواند به این امر کمک کند. به‌علاوه، یک فهرست از دارایی‌های محتوایی موجود در اختیار شما قرار می‌دهد، تا اگر بخواهید آن‌ها را دوباره استفاده یا منتشر کنید، به‌راحتی در دسترستان باشند. همچنین می توانید از نرم افزار آنلاین بایگانی موجود در سایت یار نیز استفاده کنید.

 

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

فکس سرور چیست؟

فکس سرور سیستمی است که در محیط شبکه سازمان یا شرکت شما به صورت Client-Server راه اندازی گردیده و کلیه پرسنل سازمان یا شرکت امکان ارسال و دریافت فکس رایگان تحت شبکه را دارند.

از دستگاه نمابر سرور برای مکانیزه کردن عملیات فکس، در سازمان ها و ادارات استفاده می شود. به طوری که دیگر به دستگاه های فکس قدیمی نیاز نخواهد بود و قابلیت فکس به صورت دیجیتال برای کلیه خطوط فراهم می شود. همچنین، با ایجاد روند های هوشمند جهت تولید فکس های مورد نیاز تماس گیرندگان، سازمان را به سمت کاهش هزینه ها و ارائه سرویس های الکترونیکی سوق می دهد. شما میتوانید از  آنلاین فکس یار نیز استفاده نمایید .

این سیستم از پروتکلهای SIP و T.38 استفاده می کند که انحصارا به این تکنولوژی FoIP یا همان FAX over IP گفته می شود. فکس سرور کلیه ارتباطات فکس یک سازمان را به صورت سازماندهی شده انجام می دهد در نتیجه در مصرف کاغذ صرفه جویی قابل توجهی انجام می شود.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

  • roza estar