my blog yar

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از جمله اهداف مهمی که حسابداری شرکت های کوچه در پی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت معاملات:

ثبت معاملات مالی هر شرکت، نقش اصلی حسابداری آن شرکت را به صورت منظم و مرتب ایفا می کند. این گزارشات در واقع ستون و پایه سیستم حسابداری اند و زمانی که به طور منظم تهیه و تنظیم شوند، صاحبان مشاغل می توانند هر زمانی که نیاز بود معاملات صورت گرفته را بازیابی و بررسی نمایند.

 

بودجه ریزی و برنامه ریزی:

صاحبان شرکت ها و مشاغل موظفند بودجه و سرمایه خود را طوری مدیریت کنند که سرمایه لازم برای نیروی کار، ماشین آلات، تجهیزات و پول نقد را در نظر گرفته و برای هر کدام از آنها برنامه ریزی جداگانه ای انجام دهند.

برای این کار می توان از یک حسابدار در زمینه‌ امور مالیاتی مشاوره گرفت تا به اهدافی که برای شرکت در نظر گرفته شده است، دست یافت.

 

تصمیم گیری:

حسابداری روی تصمیم گیری های شرکت تاثیر زیادی دارد و به مدیریت آن کمک می کند تا با تدوین سیاست های لازم، کارایی فرآیندهای تجاری را افزایش دهد. برخی از تصمیمات مهمی که بر اساس اطلاعات حسابداری صورت می گیرد می توان به تعیین قیمت محصولات و یا خدمات، منابع مورد نیاز برای تهیه این محصولات و خدمات و تعیین اعتبار و فرصت های شغلی اشاره نمود.

 

عملکرد تجاری:

با تجزیه و تحلیل گزارش های تجاری، مدیریت شرکت های کوچک می توانند چگونگی عملکرد یک تجارت را ارزیابی کنند. گزارش های مالی منبع موثقی برای سنجش شاخص های کلیدی عملکرد شرکت به شمار می رود.

بنابراین صاحبان مشاغل با استفاده از این گزارش ها می توانند عملکرد خود را در گذشته و حال مقایسه کرده و یا از عملکرد خود در مقایسه با سایر رقبا اطلاع پیدا کنند.

 

وضعیت مالی:

صورت حساب های مالی ایجاد شده در پایان چرخه حسابداری بیانگر وضعیت مالی آن تجارت می باشد. این موضوع باعث می شود که معیار های مختلفی مانند میزان سرمایه‌ مورد استفاده، میزان وجوه تجاری، صورت سود و زیان، تعداد دارایی‌ها و بدهی های به طور شفاف مشخص گردند.

 

میزان اعتبار:

یکی از دلایل اصلی ورشکسته شدن کسب و کارهای کوچک عدم مدیریت صحیح وجوه نقد و منابع مالی است. حسابداری در تعیین نقدینگی شغلی که شامل پول و سایر منابع نقدی است، کمک بسزایی به مدیریت می کند و از ورشکستگی جلوگیری به عمل می آورد.

 

تأمین مالی:

حسابداری شرکت های کوچک به صاحب آن کمک می کند تا سوابق مالی گذشته و همچنین پیش بینی های مالی را تهیه کند و این امر باعث می شود که سرمایه گذاری برای تجارت مورد نظر بسیار کارآمد باشد.

استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

کنترل:

حسابداری با قرار دادن چک های مختلف در سازمان به جلوگیری از ضرر و زیان وارده از سرقت، کلاهبرداری، اشتباهات و آسیب های سوء مدیریت کمک شایانی می کند.

 

الزامات قانونی:

قانون های مختلف تجاری، مدیران را ملزم می‌کند تا یک پرونده‌ی مالی دقیقی از معاملات صورت گرفته داشته باشند و این گزارش ها با سهامداران و ماموران مالیاتی به اشتراک گذاشته و در اختیار آنها قرار دهند. صورت حساب های مالی برای اهداف تشکیل پرونده های مالیاتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم لازم است.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تنوع حسابرسی

حسابرسی صورت های مالی : حسابرسی بدون هیچ قید و شرطی حسابرسی مالی است .

حسابرسی رعایتی : منظور از حسابرسی رعایت این است که اندازه ای تعیین شود برای رعایت قوانین مربوطه ،سیاست های لازم ،احکام مشخص ، پیمان های لازم و نیز کنترل داخلی . این میزان رعایت توسط شرکتی که در حال بررسی است اجرا می شود.

حسابرسی عملیاتی : بررسی عملیات شرکت یا بخش خاصی از آن در رابطه با هدف های مشخص شده .

حسابرسان مستقل : حسابرسانی که از شرکت مورد بازرسی ، مستقل هستند . این حسابرسان ، خدمات خود را به صورت قراردادی انجام می دهند . حسابرسی صورت های مالی ، بخش اعظم فعالیت ایشان را در بر می گیرد .

استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

حسابرسان داخلی : حسابرسان داخلی ، کارمندان سازمان هستند اما به صورت واحدی جداگانه در جهت حسابرسی و ارزیابی عملیات سازمان ، در خود سازمان تشکیل می شوند و از دوایری که مورد رسیدگی قرار می گیرد مستقل هستند به همین دلیل ، گزارش خود را به صورت مستقیم به هیئت مدیره ارائه می دهند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

تعریف حسابرسی

به فرایند بررسی که اطلاعات دقیقی تولید می نماید و بر اساس این اطلاعات می توان قضاوت نمود حسابرسی می گوییم . وظیفه حسابرس ، بررسی کار حسابداران و درست و غلط آن است.پس از مشخص شدن نتیجه ، جهت تصمیم گیری ، نتایج به اطلاع بانک ، هیات مدیره مربوطه و سهامداران مرتبط می رسد . به عبارت دیگر اطلاعات اقتصادی حسابداری را ارزش گذاری می نماید .

به صورت کلی نیز زمینه حسابداری می توان از نرم افزار های سازمانی مانند حسابداری آنلاین که نوعی حسابداری رایگان است استفاده کرد و در زمینه مدیریت امور و کار ها از نرم افزار مدیریت کار استفاده کرد تا بازدهی و راندمان کار را بالا برد.

 

جایگاه و فلسفه حسابرسی

کارشناسان نظراتی را در مورد جایگاه حسابرسی در امور مالی و نیز فلسفه لزوم آن ارائه داده اند :

حسابرسی شبیه قضا

بنا بر این نظریه ، قانون نقش حسابرسان را تعیین کرده و با بخشیدن اختیارات خاص به حسابرسان ،نقش مشابه قاضی برایشان قائل است . به عنوان مثال بازرسان وظیفه دارند مطالب و اطلاعاتی را که مدیران در دسترس عموم مردم قرار داده اند بررسی کرده و نتیجه را اعلام نمایند . . بر این اساس ، نقش حسابرس در مواجهه با صورت های مالی ، شبیه نقش و جایگاه قاضی است در مواجهه با دعاوی قانونی .

 

مسئولیت اجتماعی حسابرسی

برخی بر این عقیده اند که نمی توان نقش حسابرسی را صرفا در مسئولیت های قانونی محصور کرد جامعه مسئولیت های دیگری را نیز از حسابرس انتظار دارد . برای نمونه :

– کشف فعالیت های غیر قانونی و تقلب مدیران .

– گزارش کردن شایستگی و کارایی مدیران .

– حفظ نمودن منابع سایر بهره برندگان از صورت های مالی .

استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

حسابرسی مانند مباشر و ناظر

طبق این نظر مدیران به عنوان مباشران صاحبان سهام به حساب می آیند . مدیرها متخصصینی هستند که صاحبان سهام ، کار مدیریت و اداره سرمایه خود را به ایشان سپرده اند . یکی از روش های به دست آوردن اطمینان سرمایه گذاران ، به نمایش گذاشتن صورت های مالی است که مورد حسابرسی قرار گرفته است . مدیریت شرکت ، مایل به حسابرسی صورت های مالی می باشد و این را از امور مهم می داند زیرا اگر حسابرسی با کیفیت مطلوب و دقیق صورت نگیرد سرمایه گذاران به فعالیت های شرکت مشکوک شده و در نهایت در ارزیابی خود ، ریسک سرمایه گذاری را بالا ارزیابی کرده و سهام شرکت را به قیمت کمتر خریداری می کنند . این اتفاق باعث می شود که هزینه های شرکت افزایش یافته و سرعت رشد شرکت ، کاهش یابد . بنابراین مدیریت ، انگیزه قوی برای بالا بردن کیفیت نظارت دارد .

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

نرم افزار فروش یک نرم افزار رهگیری بازاریابی حضوری و نرم افزار ردیابی کارمندان است و سال هاست که در زمینه مدیریت و رهگیری بازاریاب ها و نرم افزار پخش مویرگی مشغول به فعالیت است. هدف اصلی این برنامه کنترل کارمندان ، ارتقاء کار ، افزایش فروش و تسهیل روند مدیریت بازاریاب ها است. نرم افزار فروش و بازاریاب قابلیت های بسیاری دارد از جمله :

  • قابلیت ناحیه بندی بر روی نقشه و گزارش آنالیز نواحی
  • امکان ثبت سفارش بازاریاب به صورت آنلاین و آفلاین
  • مدیریت عملکرد و خط سیر عوامل فروش و توزیع بر روی نقشه
  • بهینه سازی تعیین سیاست های فروش و توزیع از روی نقشه
  • امکان ارسال برنامه ویزیت ها از برنامه به سیستم تبلت
  • ثبت لیست رانندگان، بازاریاب ، و مشتریان
  • مدیریت رانندگان ، بازاریاب ها ، و مشتریان بر روی نقشه
  • امکان تعیین مسیر برای هر بازاریاب و راننده
  • کنترل انبار مشتری بصورت داینامیک و رعایت کنترل ها ی بازرگانی لازم جهت مشتری در سطوح مختلف
  • امکان ثبت ویزیت موفق و ویزیت ناموفق بازاریاب و نمایش کلیه ویزیت ها به مدیر

همچنین از جمله قابلیت های نرم افزار ردیابی پرسنل میتوان به قابلیت تعریف و ارسال نامحدود پارامترهای سفارشی ، امکان اجرای خودکار برنامه همزمان با روشن شدن گوشی ، نمایش لحظه به لحظه موقعیت پرسنل ، تعیین بازه زمانی برای کارهای روزانه و دریافت گزارش عملکرد روزانه از کارمندان میباشد.

یکی از مهم ترین مزایای نرم افزار ویزیتوری اندروید پشتیبانی 24 ساعته و آپدیت های مکرر آن است به طوری که در هر نسخه آپدیت شده قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود که همگی بر اساس نیازها و پیشنهادات مشتریان صورت میگیرد.

از دیگر برتری های اپلیکیشن ردگیری نیروهای حضوری نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت فروش حضوری، قیمت استثنایی و بسیار مناسب آن است . به این صورت که ماهانه برای هر بازاریاب فقط و فقط مبلغ بیست و پنج هزار تومان در نظر گرفته شده است. و شما می توانید با پرداخت این مبلغ ناچیز از تمامی قابلیت های اپلیکیشن فروش استفاده کنید.

همچنین اگر بخواهید اپلیکیشن را به صورت سالانه خریداری کنید باید به ازای هر بازاریاب مبلغ سیصد هزارتومان پرداخت کنید که باتوجه به سالانه بودن آن این مبلغ شامل تخفیف می شود و شما تنها دویست و پنجاه هزار تومان واریز می کنید.

به علاوه از طریق اپلیکیشن مدیریت بازاریاب حضوری می توانید اطلاعات مشتری های خود را همراه با لوکیشن به طور کامل ثبت کنید. و در نتیجه ارسال محصولات نیز سرعت بیشتری پیدا می کند زیرا لوکیشن ها ثبت شده اند. ضمن اینکه شما می توانید کالاها و محصولات تان را همراه با عکس در داخل نرم افزار معرفی کنید که دیگر نیازی به کاتالوگ و بروشور نیز نخواهید داشت.

از دیگری ویژگی های برجسته نرم افزار ردگیری فروش حضوری این است که بازاریاب ها می توانند فروش خود را همان لحظه به صورت آنلاین ثبت کنند و داخل پنل مدیریت برای شما نمایش داده می شود و باعث می شود تسلط و اشراف بیشتری به کار خود خواهید داشت. همچنین بدلیل اینکه در اپلیکیشن قسمتی به نام برترین های فروش وجود دارد ، باعث می شود که یک حس رقابت سالم بین ویزیتورها ایجاد شود که همه اینها در نهایت منجر به افزایش فروش شما می شود.

علاوه بر اینها نرم افزار سفارش گیری مشتری را نیز ارائه میدهد ، که مشتری های شما می توانند به راحتی از طریق نرم افزار ثبت سفارش کالا اندروید سفارش خود را ثبت کنند .

 

نرم افزار مدیریت بازاریاب حضوری آسه :

نرم افزار ردگیری بازاریابی حضوری آسه چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است . این نرم افزار بازاریابی و فروش قابلیت های بسیاری دارد که در ادامه به طور مختصر به آنها می پردازیم :

 

مزایای نرم افزار مدیریت فروش حضوری آسه :

  • مدیریت نواحی : نمایش مشتریان فعال و غیر فعال بر روی نقشه
  • مسیربندی هوشمند
  • کاتالوگ کالا : امکان نمایش تصاویر کالاها در هنگام ثبت سفارش
  • ارسال و سفارش گیری آنلاین و مشاهده وضعیت سفارش ثبت شده
  • مانیتورینگ
  • آنالیز ویزیت
  • نمایش اطلاعات تکمیلی محصولات
  • ثبت و نمایش فاکتورها

هزینه استفاده این نرم افزار فروش آنلاین حضوری به این صورت است که شما باید نرم افزار را خریداری کنید . یعنی با توجه به تعداد ماژول هایی که به انها نیاز دارید حدودا مبلغ 15 تا 20 میلیون تومان را باید برای 3 ماه بپردازید و در این مدت از پشتیبانی رایگان نیز استفاده خواهید کرد . بعد از آن باید 25 تا 30 درصد مبلغ کل را برای خرید سالیانه پرداخت کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

نامه اداری چیست؟

در واقع نامه اداری نوشته ای است که وظیفه انتقال پیام مشخصی را بر عهده دارد که هر نامه دارای سه مشخصه شماره،تاریخ و امضاء می باشد که در صورت نبود هر کدام از مشخصه ها نامه مرود بشماره رفته و به اصطلاح بازگشت داده می شود.

   استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

یادداشت اداری چیست؟

یادداشت ها در واقع نوشته هایی است که در بین سطوح مختلف یک سازمان مبادله می شود و می تواند فاقد شماره باشد.

 

انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:

۱- وارده

  • شخصی
  • اداری
  • محرمانه

 

۲- صادره

  • محرمانه
  • خیلی محرمانه
  • سری
  • کلی سری

 

انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری :

 

دسته نامه های بازگشتی یا عطفی،پیرو وابتدا به ساکن تقسیم می شود.

 

عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتری:

  • کارکنان با تجربه وآموزش دیده.
  • تعیین نوع نظام و سیستم مدیریت امور دفتری
  • تعیین خرده سیستمها و روشهای کاری
  • تعیین مکان مناسب با نوع دبیر خانه
  • تعیین ابزار و وسایل مناسب با نوع دبیر خانه
  • تعیین و تهیه دستورالعملها و راهنما های لازمه
  • تعیین دفاتر وفرمهای کنترل کننده مشخص و معین

 

عناوین شغلی دبیر خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری

  • رئیس دفتر یا رئیس دبیر خانه
  • معاون یا دستیار رئیس دفتر یا دبیر خانه
  • مسئول ثبت نامه ها یا دفاتر ثبت وصدور نامه ها
  • مسئول جمع آوری و توزیع نامه ها

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

انواع گزارش حسابرسی:

  1. گزارش حسابرسی مشروط: زمانی مطرح می شود که دسترسی به اطلاعات و شواهد کافی مناسب وجود نداشته باشد.
  2. گزارش حسابرسی مردود: بیانگر این است که صورت های مالی با اصول حسابداری هیچ گونه مطابقتی ندارد.
  3. گزارش حسابرسی مستقل: مجموعه روش های قراردادی و استاندارد های حسابداری که جهت تاکید بر اندازه گیری ارزش ها توسط حسابرس، در گزارشی تحت عنوان گزارش حسابرس مستقل صورت می گیرد.
  4. گزارش مقبول یا استاندارد: در ادامه به شرح آن پرداخته می شود.

 

گزارش حسابرسی استاندارد یا مقبول:

گزارش حسابرسی مقبول، خود دارای انواعی می باشد که در ادامه به تفسیر آن پرداخته می شود.

استاندارد های عمومی:

  1. دانش
  2. تجربه
  3. استقلال
  4. مراقبت های حرفه ای

 

استاندارد های مالی:

  • برنامه ریزی
  • بررسی و ارزیابی کنترل داخلی
  • جمع آوری اسناد و مدارک
  • استاندارد های گزارشگری حسابرسی:
  • کنترل ثبات رویه
  • اظهار نظر
  • کنترل افشا
  • داشتن استقلال
  • داشتن برنامه ریزی کاری
  • جمع آوری اسناد
  • رعایت اصول حسابداری

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

تغییر روش مقبول:

زمانی که حسابرس قانع شود تا تغییرات لازم را صورت دهد گوییم تغییر روش مقبول صورت می گیرد و در صورتی که حسابرس قانع نشود، نتیجه می گیریم که کار انجام شده، خلاف اصول حسابداری بوده است.

اصول مربوطه به شرح زیر می باشد:

  • محاسبه کردن اثرات انباشته تغییر روش
  • ثبت مراتب در حساب ها شرکت
  • وضوح کامل صورت های مالی
  • کنترل افشا توسط حسابرس شرکت

نکته: در صورتی که حسابرس با مشکل مواجه شد باید با مدیریت شرکت در میان بگذارد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

ویژگی های حسابرس:

ویژگی های حسابرس را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

ویژگی های فردی:

  • استقلال
  • جایگاه سازمانی
  • نگرش ذهنی
  • بی طرفی
  • آزادی عمل در آزمون و گزارشگری حسابداری آنلاین و حسابرسی
  • منافع مالی
  • صلاحیت حرفه ای
  • صلاحیت اخلاقی و سایر ویژگی های شخصی

 

ویژگی های ساختاری:

برخی از ویژگی های حسابرس که از طرف استفاده کنندگان برون سازمانی اطلاعات به وی داده شده است، تحت عنوان “ویژگی های ساختاری” شناخته می شوند که شامل موارد زیر می باشند:

  • اختیار
  • پذیرش
  • صلاحیت حرفه ای
  • صلاحیت اخلاقی

 

اجزای گزارش حسابرس:

  1. عنوان
  2. مخاطبان گزارش
  3. بند نظر
  4. مبنای نظر
  5. مسائل حسابرسی کلیدی که مربوط به مشتری هستند
  6. مسئولیت های مدیریت و کسانی که دارای قدرت ارائه صورت های مالی هستند
  7. مسئولیت های حسابرس
  8. امضای شرکت و شرکای تعامل
  9. تاریخ

انواع گزارش حسابرسی:

  1. گزارش حسابرسی مشروط: زمانی مطرح می شود که دسترسی به اطلاعات و شواهد کافی مناسب وجود نداشته باشد.
  2. گزارش حسابرسی مردود: بیانگر این است که صورت های مالی با اصول حسابداری هیچ گونه مطابقتی ندارد.
  3. گزارش حسابرسی مستقل: مجموعه روش های قراردادی و استاندارد های حسابداری که جهت تاکید بر اندازه گیری ارزش ها توسط حسابرس، در گزارشی تحت عنوان گزارش حسابرس مستقل صورت می گیرد.
  4. گزارش مقبول یا استاندارد: در ادامه به شرح آن پرداخته می شود.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

حسابرسی:

به فرآیند بررسی حساب های سازمان توسط افراد خبره، حسابرسی می گویند که توان تولید اطلاعات قضاوتی مفید را دارد. همچنین برخی از صاحب نظران، حسابرسی را یک فرآیند بررسی دقیق اطلاعات اقتصادی و اسناد مالی برای کشف تقلب و اشتباه می دانند.

هر حسابرسی موظف است که کار حسابداران سازمان را بررسی کرده و نتیجه آن را به سهامداران، بانک ها و هیئت مدیره گزارش نماید.

 

انواع حسابرس:

در یک تقسیم بندی کلی، حسابرسان به دو گروه زیر تقسیم می شوند.

 

حسابرسان داخلی:

حسابرس های داخلی، در واقع جز پرسنل موسسه یا سازمان مربوطه، محسوب می شوند و رابط بین هیئت مدیره و شرکت هستند.

این حسابرس ها گزارشات و اسناد مالی مربوطه را در دوره های هفتگی، ماهانه و یا حتی سالانه به مدیر عامل و هیئت مدیره تحویل می دهند و بررسی عملیات مالی داخلی شرکت را بر عهده دارند.

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

حسابرسان مستقل:

حسابرسان خارجی که اصطلاحا به آنها حسابرسان مستقل گفته می شود، اشخاص و یا موسساتی هستند که در زمینه حسابرسی فعالیت می کنند.

آنها بر اساس قرارداد هایی که موسسه با بنگاه های اقتصادی دارد، عملیات حسابداری تحت وب و مالی را با توجه به استاندارد های نرم افزار حسابداری و اصول حسابداری رایگان انجام می دهند و سپس نتیجه را به صاحبان سهام و سایر استفاده کنندگان تسلیم می کنند.

نکته: حسابرسان مستقل رابط میان صاحبان شرکت و هیئت مدیره هستند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

دانشگاه ملبورن:

از بین دانشگاه هایی که به عنوان 50 دانشگاه برتر پیشرفت کرده اند دانشگاه ملبورن امسال در زمینه حسابداری تحت وب از رتبه چهاردهم به رتبه دهم رسیده است و با همتای استرالیایی خود، دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)، مشترکا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانشکده حسابداری ملبورن شامل مرکزی برای حسابداری و مشاوره های حسابداری (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت های بلند مدت با انجمن های حسابداری و تجاری از طریق پروژه های پژوهشی، سخنران مهمان و نشست ها و اقدامات دیگر است.

   استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو که در کانادا قرار دارد نیز امسال چهار پله صعود کرده است و هم اکنون در رتبه بیست و چهارم حسابداری و امور مالی قرار دارد.

دانشکده مدیریت جوزف ال. راتمن این دانشگاه گستره وسیعی از دوره های آموزشی در تجارت، امور مالی و بازرگانی را در همه سطوح مطالعاتی ارائه می کند و افتخار دارد که دارای یکی از انجمن های بین المللی پیشرو در زمینه تجارت است (تقریبا نیمی از دانشجویان از خارج از کانادا هستند).

شما می توانید مطالعات خود را از طریق تور های مطالعاتی جهانی، پروژه های مشاوره ای، برنامه های تبادلی و سایر موارد به صورت بین المللی درآورید.

 

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی:

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی ایتالیا، که با عنوان دانشگاه بوکونی معروف است، امسال از رتبه سی و سوم به رتبه بیست و نهم رسیده است و اعتبار کارفرمایی و امتیاز شاخص-H خود را ارتقا داده است.

بوکونی دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می کند که به زبان انگلیسی در رشته های حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می شوند مانند کارشناسی ارشد حسابداری آنلاین ارزان، مدیریت مالی و کنترل، که هدف توسعه دانش تکنیکی منسجم و روش هایی برای حرفه های حسابداری و امور مالی، اهمیت ویژه برای فرآیند های ارتباطات مالی، طراحی سیستم اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی برای راهکار های بلند مدت و پایدار است.

 

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ:

در بررسی های بعدی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در بین برترین دانشگاه های ارتقا یافته حسابداری و امور مالی است که از بین گروه 100- 51 ارتقا یافته است و هم اکنون در رتبه چهل و هفتم قرار دارد که امتیازات آن برای اعتبار علمی و کارفرما بیشتر شده است.

دانشکده حسابداری و امور مالی این دانشگاه نخستین دانشکده در نوع خود در هنگ کنگ است و برنامه هایی را ارائه می کند که یافته های پژوهشی پیشرو اخیر و شایستگی های حرفه ای را ترکیب می کند که توسط دانشکده بین المللی و میان رشته ای تدریس می شوند.

 

دانشگاه چینهوآ:

دانشگاه چینهوآ که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی پنج پله صعود داشته است هم اکنون در رتبه سی و چهارم است.

دانشکده تجاری این دانشگاه، دانشکده علوم اقتصادی و مدیریت (SEM) دانشگاه چینوآ حدود 3000 دانشجو دارد و نخستین نهاد در مین لند (سرزمین اصلی) چین است که مدارک تحصیلی آن مورد تایید AACSB و EQUIS است.

دوره کارشناسی حسابداری ابری  SEM علاوه بر این که درک کاملی از حسابداری مدرن را برای شما ارائه می نماید، دانش کلی از دنیای واقعی و گسترده، مهارت های ارتباطی به زبان های ماندارین و انگلیسی، و توانایی هایی برای نوآوری و بررسی های کمی مشکلات را فراهم می کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

دانشگاه بریستول:

همچنین دانشگاه بریستول آمریکا با امتیازات بهتری برای کارفرمایان و اعتبار علمی، امسال با افزایش رتبه در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی قرار گرفته است.

منشا اصلی دانشکده علوم اقتصادی، امور مالی و مدیریت آن به روز های اولیه خود دانشگاه مربوط می شود و هم اکنون بیش 1200 دانشجو در همه سطوح دارد.

در واقع محیط آموزشی پویا و چالش انگیزی را ایجاد می کند که می توان از آنجا با گستره وسیعی از مهارت ها و دانش فارغ التحصیل شد.

 

دانشگاه زوریخ:

دانشگاه زوریخ در سوئیس، آخرین دانشگاه از چهار موسسه ای است که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی از رتبه 150- 101 به رتبه 100- 51 ارتقا یافته است.

دانشکده بانکداری و امور مالی (DBF) این دانشگاه تخصص گسترده ای در بانکداری، امور مالی شرکت، اقتصاد مالی و امور مالی کمی دارد و مدرک کارشناسی ارشد آن در بانکداری و امور مالی دیدگاه عمیقی از دنیای بانکداری و بازار های مالی را برای دانشجویان فراهم می کند و از موقعیت دانشگاه در مرکز عمده امور مالی زوریخ بهره می گیرند.

استفاده ازسیستم فروش آنلاین برای مدیریت بهتر داده های بخش فروش سازمان ها پیشنهاد می شود.

دانشگاه ملبورن:

از بین دانشگاه هایی که به عنوان 50 دانشگاه برتر پیشرفت کرده اند دانشگاه ملبورن امسال در زمینه حسابداری تحت وب از رتبه چهاردهم به رتبه دهم رسیده است و با همتای استرالیایی خود، دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)، مشترکا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانشکده حسابداری ملبورن شامل مرکزی برای حسابداری و مشاوره های حسابداری (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت های بلند مدت با انجمن های حسابداری و تجاری از طریق پروژه های پژوهشی، سخنران مهمان و نشست ها و اقدامات دیگر است.

 

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو که در کانادا قرار دارد نیز امسال چهار پله صعود کرده است و هم اکنون در رتبه بیست و چهارم حسابداری و امور مالی قرار دارد.

دانشکده مدیریت جوزف ال. راتمن این دانشگاه گستره وسیعی از دوره های آموزشی در تجارت، امور مالی و بازرگانی را در همه سطوح مطالعاتی ارائه می کند و افتخار دارد که دارای یکی از انجمن های بین المللی پیشرو در زمینه تجارت است (تقریبا نیمی از دانشجویان از خارج از کانادا هستند).

شما می توانید مطالعات خود را از طریق تور های مطالعاتی جهانی، پروژه های مشاوره ای، برنامه های تبادلی و سایر موارد به صورت بین المللی درآورید.

 

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی:

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی ایتالیا، که با عنوان دانشگاه بوکونی معروف است، امسال از رتبه سی و سوم به رتبه بیست و نهم رسیده است و اعتبار کارفرمایی و امتیاز شاخص-H خود را ارتقا داده است.

بوکونی دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می کند که به زبان انگلیسی در رشته های حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می شوند مانند کارشناسی ارشد حسابداری آنلاین ارزان، مدیریت مالی و کنترل، که هدف توسعه دانش تکنیکی منسجم و روش هایی برای حرفه های حسابداری و امور مالی، اهمیت ویژه برای فرآیند های ارتباطات مالی، طراحی سیستم اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی برای راهکار های بلند مدت و پایدار است.

 

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ:

در بررسی های بعدی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در بین برترین دانشگاه های ارتقا یافته حسابداری و امور مالی است که از بین گروه 100- 51 ارتقا یافته است و هم اکنون در رتبه چهل و هفتم قرار دارد که امتیازات آن برای اعتبار علمی و کارفرما بیشتر شده است.

دانشکده حسابداری و امور مالی این دانشگاه نخستین دانشکده در نوع خود در هنگ کنگ است و برنامه هایی را ارائه می کند که یافته های پژوهشی پیشرو اخیر و شایستگی های حرفه ای را ترکیب می کند که توسط دانشکده بین المللی و میان رشته ای تدریس می شوند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

  • roza estar