my blog yar

۱۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Agile چیست؟

ولین تعریف و شاید خالص ترین تعریف از نرم افزار مدیریت کار پروژه Agile از خود مانیفست Agile استخراج می شود که چهار ارزش کلی آن را لیست می کند.

 

4 ارزش Agile کدامند؟

  1.  ترجیح افراد و تعاملات بین آنها به فرایند ها و ابزارها
  2.  ترجیح نرم افزار کارامد به مستند سازی های گسترده
  3.  ترجیح همکاری با مشتری به مذاکره قرارداد
  4.  ترجیح پاسخ به تغییرات به پیروی از یک طرح ثابت

 

تعریف مدیریت پروژه Agile

مدیریت پروژه Agile یک روش توسعه مکرر است که برای ارتباط و بازخورد انسانی، سازگاری با تغییر و تولید نتایج کاری ارزش قائل است.

در ادامه به بررسی ارکان مختلف مدیریت کار آنلاین و پروژه چابک می پردازیم:

  • Agile بر تکرار تاکید دارد و در قسمت های کوچک (اسپرینت ها) انجام می شود و در ساخت هر اسپرینت از درس های آموخته شده در ساختن اسپرینت های قبلی استفاده می شود. اینجاست که اصطلاح اسکرام Scrum) ) وارد می شود. اسکرام چیست؟ متدولوژی اسکرام یک چارچوب گردش کار است که از اسپرینت ها و بررسی هایی ساخته شده که برای ارتقاء مدیریت پروژه Agile مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برخلاف اسکرام، که می تواند به یک فرآیند مرحله به مرحله تبدیل شود، Agile یک رویکرد و طرز فکر است. Agile یک کتاب درسی یا لیست دستورالعمل ها نیست. در حقیقت، تلاش برای تبدیل Agile به یک الگوی سیاه و سفید، بر خلاف اصول اجایل است. مثل این است که سعی کنید یک برنامه گام به گام در مورد نحوه “جذاب بودن” یا “نوازندگی جاز” به دیگران بدهید.
  • مدیریت پروژه Agile در مورد ارتباطات کارآمد است و در مقابل مستند سازی، زنجیره های ایمیل پیچیده یا جلسات بیش از حد موضع گیری می کند. با توجه به 12 اصل مانیفست اجایل، کارآمدترین و موثرترین روش انتقال اطلاعات به تیم توسعه، گفتگو به صورت چهره به چهره است. اگر می توانید بجای ایمیل، ارتباطی را با یک مکالمه 10 ثانیه ای برقرار کنید، حتما این کار را انجام دهید.
  • اجایل به تولید نتایج ملموس و کارآمد در هر تکرار اهمیت می دهد. بر اساس 12 اصل اجایل، تولید یک نرم افزار کارآمد، شاخص اصلی پیشرفت است.

     برای تاریخ میلادی به شمسی می توانید از تقویم‌آنلاین  استفاده کنید.

12 اصل Agile کدامند؟

12 اصلAgile، مطابق مانیفست اجایل، به شرح زیر است:

  1.  ایجاد رضایت در مشتری از طریق تحویل زودهنگام و مستمر نرم افزارهای ارزشمند.
  2.  استقبال از تغییرات
  3.  تحویل مکرر نرم افزار کارامد
  4.  همکاری هر روزه در طول پروژه
  5.  ایجاد پروژه ها پیرامون افراد با انگیزه که برای انجام کار مورد اطمینان هستند
  6.  مکالمه حضوری هر زمان که ممکن است
  7.  نرم افزار کارامد شاخص اصلی پیشرفت است
  8.  حفظ سرعت ثابت
  9.  توجه مستمر به تعالی فنی و طراحی خوب
  10.  حفظ سادگی – هنر به حداکثر رساندن میزان کار انجام نشده – ضروری است
  11.  بهترین معماری ها، الزامات و طرح ها از تیم های دارای سازمان دهی درونی پدیدار می شوند
  12.  در مورد چگونگی مؤثرتر شدن تأمل کنید، سپس در فواصل منظم آن را محقق کنید

منیع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-agile-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

برای تعیین قیمت تمام شده 5 مورد زیر را بایستی رعایت نمود:

  • هزینه ‌های ثابت: اقلام ثابت تعهد شده، اقلام ثابت اختیاری.
  • هزینه های متغییر: مواد مستقیم، دستمزد مستقیم، سربار ساخت، هزینه توزیع، هزینه تشکیلاتی.
  • هزینه های مختلط
  • هزینه ‌های نیمه متغیر
  • هزینه های نیمه ثابت

     برای تبدیل تقویم می توانید از تقویم آنلاین  استفاده کنید.

نحوه محاسبه بهای تمام شده در شرکت های خدماتی:

بهای تمام شده در شرکت های خدماتی شامل دستمزد و هزینه های سربار می شود که برای محاسبه آن می توان اقلام بهای تمام شده را بین خدمات در دست اقدام تسهیم کرد که به دو روش زیر صورت می گیرد:

  • روش هزینه یابی سفارش کار
  • روش هزینه یابی مرحله ای

 

فرمول بهای تمام شده:

برخی از فرمول های محاسبه بهای تمام شده کالا:

  • خرید خالص = خرید طی دوره + اضافات خرید – ( برگشت از خرید + تخفیفات درصدی خرید + کسورات خرید )
  • موجودی کالای آماده برای فروش = موجودی کالای اول دوره + خرید خالص
  • بهای تمام شده کالای فروش رفته = موجودی کالای آماده برای فروش – موجودی کالای پایان دوره
  • موجودی کالای پایان دوره = موجودی های قابل شمارش کالا در انبار ها * بهای هر کالا

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

در نرم افزار فروش، بخشی که اطلاعات خرید کالا و کنترل موجودی را ثبت و نگهداری می کند، بخش انبارداری و حسابداری انبار است که کنترل تعدادی و ریالی موجودی کالا را بر عهده دارد. در یک نرم افزار انبار، خرید کالا به عنوان رسید انبار ثبت می شود و موجودی کالای خریداری شده به موجودی انبار اضافه می شود.
فروش کالا به مشتری و حسابداری فروش کالا، در نرم افزار فروش آنلاین ثبت می شود. یک نرم افزار خرید و فروش مناسب و یکپارچه باید بتواند ارتباط مستقیمی بین اطلاعات ثبت شده در انبار و فروش کالا برقرار کند. یعنی کاربری که در واحد فروش، میخواهد از مشتری سفارش بگیرد بتواند در نرم افزار فروش خود، آخرین موجودی کالا را ببیند و بر این اساس اقدام به قبول سفارش کند. پس از آن، سفارش مشتری از طریق سیستم خرید و فروش، باید به اطلاع واحد انبار برسد و مراحل خروج کالا از انبار و صدور مجوزهای لازم انجام شود. اگر طراحی نرم افزار خرید و فروش اصولی و کامل انجام گرفته باشد، کمترین نیاز به ورود اطلاعات توسط کاربر را خواهیم داشت. یعنی سیستم فروش تحت وب یکپارچه باید بتواند همان سفارش اولیه را به فاکتور فروش و سپس حواله انبار تبدیل کند. به این ترتیب هم سرعت کار بسیار بالاتر خواهد بود،جلوی بروز اشتباه در اثر ثبتهای تکراری از بین خواهد رفت و علاوه بر آن گردش کار کامل در سیستم قابل مشاهده خواهد بود.
چنین سیستمی میتواند گزارشهای متنوعی از آخرین وضعیت موجودی کالاهای خریداری شده بدهد، کالاهای به نقطه سفارش رسیده را مشخص کند، انواع گزارش فروش کالا به مشتری را ارائه دهد و در نهایت گزارش مهم خرید و فروش فصلی را برای سازمان امور مالیاتی استخراج نماید.

همچنین جهت کنترل موجودی ریالی کنترل موجودی اسناد بانکی استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت نیز لازم بنظر میرسد.

     برای تبدیل تقویم می توانید ازتقویم فارسی استفاده کنید.

 

 

هوش تجاری چه کمکی به شرکت بازرگانی می کند؟

برای رشد و رونق یک کسب و کار تحلیل فعالیاتهای انجام شده آن کسب و کار و شناسایی نقاط کم بازده فعالیت اقتصادی جهت ارتقاء بازده آن بخش و یا تغییر در سیاستهای مجموعه بسیار ضروری است. با توجه به ثبت اطلاعات و وجود بانکهای اطلاعاتی بزرگ در کسب و کارهای می توان اطلاعات بسیار جالبی را از این بانکها استخراج کرد. وظیفه تحلیل و استخراج اطلاعات مدیریتی از بانکهای اطلاعاتی شما امروزه توسط متخصصین هوش تجاری صورت می گیرد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

حسابداران می توانند زیر ساخت بایگانی و کنترل ها را با بهره گیری از کاربرگ های حسابرسی پیاده سازی کنند تا هنگام مراجعه بازرسین ماده ۱۸۱ قانون مالیات های مستقیم و ابلاغ برگه دعوت نامه و حتی حسابرسی بیمه اطلاعات کامل و منظمی را به متقاضیان ارائه نمایند.

     برای تبدیل تقویم می توانید ازتقویم فارسی استفاده کنید.

 

فهرست این چیدمان می تواند بر اساس موضوعات زیر باشد:

  • مشخصات کامل شرکت شامل نام، آدرس قانونی و شماره ثبت شرکت
  • نمودار سازمانی واحد مورد رسیدگی و شرح وظایف هر یک از کارکنان
  • نسخه ای از اساسنامه و مدارک ثبت اولیه شرکت
  • آیین نامه ها و دستور العمل های اجرایی واحد مورد رسیدگی
  • سیستم های حسابداری و شرح سیستم کنترل داخلی و ارزیابی آن
  • فهرست حساب ها
  • اطلاعات مربوط به ظرفیت تولید شرکت و شیوه های تولید، توزیع و فروش
  • نمونه امضای مدیران واحد مورد رسیدگی
  • اطلاعات مربوط به اشخاص وابسته
  • نسخه ای از قرارداد های بلند مدت واحد مورد رسیدگی
  • نسخه ای از سوابق مالیاتی شرکت شامل برگ های تشخیص و قطعی مالیاتی
  • کپی اسناد مالکیت دارایی های ثابت مشهود و نا مشهود
  • کپی صورت جلسات هیئت مدیره و مجامع عمومی
  • نسخه ای از گزارش های حسابرسی و نامه مدیریت سنوات قبل
  • سوابق سرمایه شرکت و مدارک مربوط به افزایش و کاهش سرمایه

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%da%af-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

شاید علم آمار مورد استفاده زیادی قرار نگیرد اما در تحقیقات تئوریک و آکادمیک نرم افزار حسابداری تسلط کامل به مفاهیم و اصول علم آمار و راه های استفاده از آنها ضروری می باشد.

عمده تحقیقات انجام شده در مقاطع تحصیلی بالا و نتیجه گیری های مربوط به آن، بدون استفاده از آمار غیر ممکن میباشد و ممکن است منجر به نتیجه گیری نا درست شود.

حسابداری

آمار در حسابرسی:

آشنایی با آمار یک مزیت ویژه محسوب می شود که در بررسی های تحلیلی که در حسابرسی انجام می شود، تسلط و استفاده از آن نمود بسیار زیادی دارد.

 برای  تبدیل شمسی به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

استفاده از آمار در حسابداری مدیریت:

استفاده از آمار دامنه وسیعی در زمینه حسابداری تحت وب مدیریت دارد مثلا در برآورد اقلام بهای تمام شده، نیاز به آشنایی با علم آمار احساس می شود. همچنین در تعیین بهترین مبنا برای تعیین مبنای جذب سربار با استفاده از همبستگی و رگرسیون، می توان بهترین مبنای جذب سربار را مشخص نمود.

 

روش های آماری:

پر کاربرد ترین روش های آماری مورد استفاده حسابداران به شرح زیر می باشند:

 

رگرسیون:

استفاده از روش رگرسیون برای حسابداران بسیار مرسوم می باشد. هر جا که رابطه بین دو یا چند متغیر از لحاظ علم اقتصاد محتمل باشد، حسابداران از روش های آماری برای بررسی میزان همبستگی متغیر ها و شدت آن ها استفاده می کنند.

به عنوان مثال رابطه اقتصادی میان هزینه برای تبلیغات و میزان فروش توسط حسابداران امری اثبات شده است اما میزان رابطه میان این دو متغیر باید توسط رگرسیون محاسبه شود و با استفاده از معادله خط رگرسیون پیش بینی های فروش های آتی صورت گیرد.

نکته 1: حسابداران از ضریب R2 استفاده های فراوان می کنند.

نکته 2: بهای تمام شده هر کالا به معنای کلیه مخارجی است که برای تولید یک کالا در یک واحد تولیدی انجام می شود.

معادله مشهور رگرسیون خطی که مورد استفاده حسابداران می باشد به صورت زیر است:

Y = a X + b

که:

  • Y جمع هزینه ها
  • a هزینه متغیر هر واحد
  • X تعداد واحد تولید شده
  • b هزینه های ثابت

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

هزینه جداگانه ندارد

استفاده از نرم افزار فکس آنلاین نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و مدت زمان اشغال بودن خط در هنگام ارسال و دریافت فکس از بسته تلفن گویای شما کسر می‌شود.

 

محدودیت ارسال ندارد

دریافت و ارسال فکس نامحدود است، هر تعداد که نیاز است می‌توانید فکس ارسال کنید و هر تعدادی که می‌خواهید هم فکس دریافت کنید.

 

شماره ثابت اختصاصی می‌گیرید

به انتخاب خود یک شماره ثابت می‌گیرید و به هر شماره فکسی در ایران می‌توانید، فکس رایگان ارسال کنید، نیاز نیست که دریافت کننده مشترک دفترشما باشد و از این بابت محدودیتی ندارید.

 

هزینه شما به شدت کاهش می‌یابد

شما با استفاده از فکس اینترنتی دفترشما از خرید و تعمیر و نگهداری دستگاه نمابر، شارژ کارتریج و هزاران هزینه دیگر بی‌نیاز می‌شوید.

 

به محیط زیست کمک می‌کنید

با حذف کاغذ در ارسال فکس از قطع درختان جلوگیری می‌کنید، امیدواریم با رایج شدن فکس اینترنتی توسط همه نهادها، کمکی هر چند کوچک به محیط زیست کرده باشیم.

 

امنیت بالایی دارد

فکس اینترنتی رمزگذاری شده است و هیچ کس به جز شخصی که فکس ارسال کرده و شخصی که فکس را دریافت کرده است نمی تواند محتویات یک فکس را بخواند.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

فکس اینترنتی دفتر شما یکی از امکانات جانبی سرویس تلفن گویا است. شما برای استفاده از فکس اینترنتی در ابتدا به انتخاب خود یک شماره ثابت می‌گیرید و روی این شماره می‌توانید امکانات یک دستگاه سانترال را داشته باشید و علاوه بر آن فکس ارسال و دریافت کنید. با این سرویس به جز امکان دریافت و ارسال فکس دیگر نیازی به اجاره دفتر کار در تهران و خرید تجهیزات اداری، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید .

با آمدن فکس اینترنتی دیگر خرید دستگاه فکس توجیهی ندارد، شما اگر مشترک تلفن گویا دفترشما باشید، می‌توانید فکس ارسال و دریافت کنید و گزارش آن را در پورتال خود مشاهده کنید.

فکس آنلاین

ویژگی های فکس اینترنتی

 

هزینه جداگانه ندارد

استفاده از نرم افزار فکس آنلاین نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و مدت زمان اشغال بودن خط در هنگام ارسال و دریافت فکس از بسته تلفن گویای شما کسر می‌شود.

 

محدودیت ارسال ندارد

دریافت و ارسال فکس نامحدود است، هر تعداد که نیاز است می‌توانید فکس ارسال کنید و هر تعدادی که می‌خواهید هم فکس دریافت کنید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

پس از اتمام مراحل ثبت شرکت، شما دارای شخصیت حقوقی می‌گردید. پس از ثبت شرکت می‌توانید نسبت به اعمال تغییراتی در شرکت خود و اتخاذ تصمیمات لازم در هیئت‌مدیره اقدام نمایید. جهت معتبر بودن تصمیمات متخذه و معتبر بودن تغییرات، لازم است آن‌ها را در قالب یک صورت جلسه به رشته تحریر درآورد. پس از تنظیم صورت جلسه برای ثبت آن باید نسخه ای از آن را به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه نمایید.

   برای تبدیل تقویم می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

 

صورت جلسه چیست

ثبت تغییرات در وهله اول نیازمند تنظیم صورت جلسه است. به موجب ماده ۲۰۰ قانون تجارت، ثبت تغییرات ذیل در شرکت‌ها الزامی است و بدین ترتیب تنظیم صورت جلسه نیز الزامی می‌باشد:

 

الف- تغییر اساسنامه:

شرکت‌ها معمولا برای مدت طولانی تشکیل می‌شوند. از این رو در طول حیاتشان ممکن است با تحولات قانونی یا اقتصادی اجتماعی روبه رو شوند؛ فلذا منطبق شدن با این تغییرات امری اجتناب ناپذیر می‌باشد .تنها راه چاره برای این تطابق ، تغییر اساسنامه شرکت می‌باشد که به وسیله مجمع عمومی فوق‌العاده صورت می‌گیرد. برای ثبت تغییرات و معتبر بودن آن تنظیم صورت جلسه ضروری می‌نماید.

 

ب- تمدید مدت شرکت، زاید بر مدت مقرر:

یکی از مسائلی که در اساسنامه شرکت باید قید گردد مدت شرکت می‌باشد . مدت شرکت در اساسنامه می‌تواند محدود یا نامحدود باشد . در صورت محدود بودن مدت شرکت ، تمدید مهلت شرکت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد .برای ثبت افزایش مدت شرکت نیاز به تنظیم صورت جلسه و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها می‌باشد.

 

ح- انحلال شرکت

حتی در مواردی که انحلال به واسطه‌ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد. انحلال شرکت به معنای پایان عمر شرکت است . انحلال شرکت به هر دلیلی صورت گیرد نیازمند تنظیم صورت جلسه و ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها می‌باشد .در صورت جلسه‌ی انحلال شرکت، کلیه ی اعضاء می‌بایست آن را امضاء کنند. اگر حتی عضوی از شرکت رضایت به انحلال نداشته باشد انحلال شرکت منتفی می‌گردد .

پبشنهاد می شود شرکت ها و… برای برگزاری جلسات، با توجه به شیوع کرونا از نرم افزار جلسات آنلاین استفاده کنند.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

سازمان‌ها هر روزه با افزایش هزینه‌های اداری، ابهامات اقتصادی و افزایش رقابت برون سازمانی مواجه می‌شوند، در نتیجه بدنبال راهی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستند. در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های مبتنی بر کامپیوتر بعنوان راهکاری برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی در کارهای اداری مورد توجه قرار گرفته است.

در این بین کسب و کارهای کوچک علاقمند به افزایش بازدهی هستند درحالیکه نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ از منابع اندکی برای مقابله با رکودهای اقتصادی و رقابت با سایر شرکت‌ها برخوردار می‌باشند. برای صاحبان کسب و کارهای کوچک، سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های اداری مادامی که نقاط مثبت و منفی بکارگیری از سیستم اتوماسیون اداری در کسب و کارهای کوچک بصورت شفاف بیان نشود بعنوان یک ریسک اقتصادی تلقی می‌گردد.

در مجموعه مقالات اتوماسیون اداری قصد داریم با بیان صریح و روشن چالش‌ها و مزایا، راه را برای آگاهی مدیران از اتوماسیون اداری و فرایندها در کسب و کارهای کوچک هموار کنیم. مطمئنا مطالعه مقاله “چگونه از BPM در استارتاپ یا کسب‌و‌کار کوچک خود استفاده کنیم؟“ برای شما بسیار مفید خواهید بود.

   برای تبدیل تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

هوش مصنوعی در اتوماسیون اداری

استفاده از واژه هوش مصنوعی در اتوماسیون اداری رایگان جدا از بخش جایگزینی انسان و نیروی کار با فناوری‌های نرم‌افزاری می‌تواند دارای معانی دیگری چون تکمیل تقاضا و درخواست‌های کسب و کار، افزایش سرعت و کاهش خطای انسانی نیز باشد.

نتایج بررسی بهره‌وری سازمانی انجام شده در شرکت‌های آمریکایی، بیانگر عدم وجود رابطه متقابل بین افزایش زمان کاری و نیروی انسانی با فزونی سرمایه تولید شده توسط کسب و کارها است. این دستاورد خط بطلانی بر تصور صاحبان کسب و کارهای کوچک در رابطه با افزایش بهره‌وری و تولید سرمایه خالص با تکیه بر سخت کوشی نیروی انسانی است.

راه حل بسیار ساده است؛ از این پس به جای سخت کار کردن هوشمندانه کار کنید. اتوماسیون اداری در کسب و کارهای کوچک همان هوشمندی موردنیاز شما است.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

 

  • roza estar
  • ۰
  • ۰

استراتژیست محتوا کسی است که بتواند فرآیند برنامه‌ریزی برای تولید، توزیع و مدیریت محتوا را به بهترین وجه و بر اساس اهداف سازمان انجام دهد.

  • استراتژی محتوا را چگونه تعریف می‌کنید؟
  • به نظر شما چه چیزی محتوای عالی را از محتوای با کیفیت متوسط جدا می‌کند؟
  • روند خود را برای تولید ایده‌های محتوایی جدید توصیف کنید؟
  • دانش شما در مورد بهینه‌سازی موتورهای جستجو در چه حدی است؟
  • قبلا با کدام صنایع و مشاغل کار کرده‌اید؟
  • در تولید کدام نوع از محتوا بیشترین تجربه را دارید؟ (وب‌سایت، پست وبلاگی، ویدیو، رسانه‌های اجتماعی و … )
  • برنامه‌ریزی استراتژیک را ترجیح می‌دهید یا اجرای آن برنامه؟
  • درباره‌‌ی آخرین کتابی که خوانده‌اید، صحبت کنید.
  • آیا علاوه بر کار و منبع درآمدی‌تان، روی پروژه‌ی جانبی دیگری نیز فعالیت‌ می‌کنید؟
  • آیا تفاوت بین صدای برند و لحن برند را می‌دانید؟
  • اثربخشی محتواهای خود را چگونه می‌سنجید؟
  • آیا اطلاعاتی راجع به یوایکس (UX) یا تجربه کاربری دارید؟

 برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

سوالات مصاحبه شغلی از تحلیلگر بازاریابی

اگر تا این‌جای متن را خوانده‌اید، احتمالا می‌دانید که بزرگ‌داده‌ها چیستند و بازاریابی مبتنی بر داده یعنی چه؟ یا اگر می‌خواهید در شغل متناسب با این مبحث استخدام شوید، حتما اطلاعات بیشتری هم دارید. اما آیا می‌توانید به سوالات زیر پاسخ دهید و شغل مورد علاقه خود را جذب کنید؟

  • آیا می‌توانید معنی و ارتباط داده‌های پیچیده را برای فردی که هیچ چیزی از تجزیه تحلیل داده‌ها نمی‌داند، شرح دهید؟
  • برای جمع‌آوری داده‌های بازاریابی، کدام‌یک از ابزارهای بازاریابی را ترجیح می‌دهید؟
  • تجسم داده‌ها چیست؟
  • آیا قبلا از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کرده‌اید؟
  • اگر تاکنون گزارشاتی از فعالیت‌ها تهیه کرده‌اید، به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که یک گزارش بازاریابی ارزشمند باشد؟
  • زمانی که مدیر یک سازمان جهت متناقضی از چیزی که داده‌ها نشان می‌دهند، را انتخاب کند، چگونه او را متقاعد خواهید کرد؟
  • چقدر در به چالش کشیدن فرضیات خود مهارت دارید؟

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%a7-%db%b1%db%b1%db%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a7/

  • roza estar