my blog yar

  • ۰
  • ۰

در قدم اول سه مورد از مهارت ها و توانایی های شغلی تان را بنویسید. به عنوان مثال اگر تخصص شما بازاریابی و فروش است، ممکن است در زمینه صادرات و واردات، فروش تجهیزات پزشکی، فروش خدمات حرفه ای تخصص داشته باشید؛ این مهارت ها جزو مهارت های سخت شما هستند.
بعد از آن هم در چند کلمه سوابق شغلی را توضیح دهید و پس از آن دستاوردهایتان در طول مدت اشتغال به کار را بنویسید. در نمونه رزومه های موجود در این مقاله می توانید، دو نمونه معرفی خلاصه را مشاهده نمایید.

 برای تبدیل تاریخ امروز به میلادی می توانید از تقویم آنلاین  استفاده کنید.

 

خلاصه رزومه، مهم ترین داستان روزنامه (رزومه) شما است. بعد از آن داستان اول، باید داستان دوم را در رزومه بنویسید. (در بالا توضیح دادیم با توجه به شرایطتان اولویت سایر بخش های رزومه را مشخص کنید)
به طور معمول توصیه می کنیم از فرم رزومه وارونه زمانی استفاده کنید که دستاوردها و سوابق شغلی اخیر شما را که برای کارفرما جذاب تر است، به او ارایه می دهد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • ۰۰/۰۷/۲۹
  • roza estar

نظرات (۱)

  • بهترین سازنده پله گرد
  • مرسی از معرفی و پست کاربردیتون، لطفا نظرات خوبتون رو باهامون به اشتراک بذارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی