اگر تا اینجای متن را خواندهاید، احتمالا میدانید که بزرگدادهها چیستند و بازاریابی مبتنی بر داده یعنی چه؟ یا اگر میخواهید در شغل متناسب با این مبحث استخدام شوید، حتما اطلاعات بیشتری هم دارید. اما آیا میتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید و شغل مورد علاقه خود را جذب کنید؟
- آیا میتوانید معنی و ارتباط دادههای پیچیده را برای فردی که هیچ چیزی از تجزیه تحلیل دادهها نمیداند، شرح دهید؟
- برای جمعآوری دادههای بازاریابی، کدامیک از ابزارهای بازاریابی را ترجیح میدهید؟
- تجسم دادهها چیست؟
- آیا قبلا از نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کردهاید؟
- اگر تاکنون گزارشاتی از فعالیتها تهیه کردهاید، به نظر شما چه چیزی باعث میشود که یک گزارش بازاریابی ارزشمند باشد؟
- زمانی که مدیر یک سازمان جهت متناقضی از چیزی که دادهها نشان میدهند، را انتخاب کند، چگونه او را متقاعد خواهید کرد؟
- چقدر در به چالش کشیدن فرضیات خود مهارت دارید؟
برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.
سوالات مصاحبه شغلی از متخصص سئو
سئو هم بخشی از فرآیند بازاریابی است. متخصصان سالهاست میگویند که سئو مرده است، اما به نظر میرسد که اشتباه کردهاند. در طی سالهای گذشته سئو همواره روند صعودی خود را حفظ کرده است و به مجموعهی متنوعی از مهارتها وابسته است.
- هدف از بهینهسازی موتورهای جستجو چیست؟
- به هنگام انتخاب کلمات کلیدی چه فرآیندی را دنبال میکنید؟
- آیا تاکنون اشتباهی انجام دادهاید که به سئوی سایتی لطمه وارد کرده باشید؟
- اگر مجبور باشید برای پروژهای از ابتدای کار استراتژی سئو طراحی کنید، از کجا شروع میکنید؟
- در مورد زمانی بگویید که با استفاده از مهارتهای خود توانستهاید، ترافیک ورودی وبسایتی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
- آیا کلماتی همچون پاندا و پنگوئن معنای خاصی برای شما دارند؟
- به نظر شما مهمترین سیگنال رتبهبندی برای موتورهای جستجو کدام است؟
- موتورهای جستجوی دیگر (به غیر از گوگل) چقدر مهم هستند و آیا برای سئو آنها کاری انجام میدهید؟
- آیا تاکنون از تبلیغات پولی گوگل استفاده کردهاید؟
منبع:
- ۰۰/۰۸/۰۷