استراتژیست محتوا کسی است که بتواند فرآیند برنامهریزی برای تولید، توزیع و مدیریت محتوا را به بهترین وجه و بر اساس اهداف سازمان انجام دهد.
- استراتژی محتوا را چگونه تعریف میکنید؟
- به نظر شما چه چیزی محتوای عالی را از محتوای با کیفیت متوسط جدا میکند؟
- روند خود را برای تولید ایدههای محتوایی جدید توصیف کنید؟
- دانش شما در مورد بهینهسازی موتورهای جستجو در چه حدی است؟
- قبلا با کدام صنایع و مشاغل کار کردهاید؟
- در تولید کدام نوع از محتوا بیشترین تجربه را دارید؟ (وبسایت، پست وبلاگی، ویدیو، رسانههای اجتماعی و … )
- برنامهریزی استراتژیک را ترجیح میدهید یا اجرای آن برنامه؟
- دربارهی آخرین کتابی که خواندهاید، صحبت کنید.
- آیا علاوه بر کار و منبع درآمدیتان، روی پروژهی جانبی دیگری نیز فعالیت میکنید؟
- آیا تفاوت بین صدای برند و لحن برند را میدانید؟
- اثربخشی محتواهای خود را چگونه میسنجید؟
- آیا اطلاعاتی راجع به یوایکس (UX) یا تجربه کاربری دارید؟
برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.
سوالات مصاحبه شغلی از تحلیلگر بازاریابی
اگر تا اینجای متن را خواندهاید، احتمالا میدانید که بزرگدادهها چیستند و بازاریابی مبتنی بر داده یعنی چه؟ یا اگر میخواهید در شغل متناسب با این مبحث استخدام شوید، حتما اطلاعات بیشتری هم دارید. اما آیا میتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید و شغل مورد علاقه خود را جذب کنید؟
- آیا میتوانید معنی و ارتباط دادههای پیچیده را برای فردی که هیچ چیزی از تجزیه تحلیل دادهها نمیداند، شرح دهید؟
- برای جمعآوری دادههای بازاریابی، کدامیک از ابزارهای بازاریابی را ترجیح میدهید؟
- تجسم دادهها چیست؟
- آیا قبلا از نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کردهاید؟
- اگر تاکنون گزارشاتی از فعالیتها تهیه کردهاید، به نظر شما چه چیزی باعث میشود که یک گزارش بازاریابی ارزشمند باشد؟
- زمانی که مدیر یک سازمان جهت متناقضی از چیزی که دادهها نشان میدهند، را انتخاب کند، چگونه او را متقاعد خواهید کرد؟
- چقدر در به چالش کشیدن فرضیات خود مهارت دارید؟
منبع:
- ۰۰/۰۸/۰۷