my blog yar

  • ۰
  • ۰

سازمان‌ها هر روزه با افزایش هزینه‌های اداری، ابهامات اقتصادی و افزایش رقابت برون سازمانی مواجه می‌شوند، در نتیجه بدنبال راهی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستند. در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های مبتنی بر کامپیوتر بعنوان راهکاری برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی در کارهای اداری مورد توجه قرار گرفته است.

در این بین کسب و کارهای کوچک علاقمند به افزایش بازدهی هستند درحالیکه نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ از منابع اندکی برای مقابله با رکودهای اقتصادی و رقابت با سایر شرکت‌ها برخوردار می‌باشند. برای صاحبان کسب و کارهای کوچک، سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های اداری مادامی که نقاط مثبت و منفی بکارگیری از سیستم اتوماسیون اداری در کسب و کارهای کوچک بصورت شفاف بیان نشود بعنوان یک ریسک اقتصادی تلقی می‌گردد.

در مجموعه مقالات اتوماسیون اداری قصد داریم با بیان صریح و روشن چالش‌ها و مزایا، راه را برای آگاهی مدیران از اتوماسیون اداری و فرایندها در کسب و کارهای کوچک هموار کنیم. مطمئنا مطالعه مقاله “چگونه از BPM در استارتاپ یا کسب‌و‌کار کوچک خود استفاده کنیم؟“ برای شما بسیار مفید خواهید بود.

   برای تبدیل تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

هوش مصنوعی در اتوماسیون اداری

استفاده از واژه هوش مصنوعی در اتوماسیون اداری رایگان جدا از بخش جایگزینی انسان و نیروی کار با فناوری‌های نرم‌افزاری می‌تواند دارای معانی دیگری چون تکمیل تقاضا و درخواست‌های کسب و کار، افزایش سرعت و کاهش خطای انسانی نیز باشد.

نتایج بررسی بهره‌وری سازمانی انجام شده در شرکت‌های آمریکایی، بیانگر عدم وجود رابطه متقابل بین افزایش زمان کاری و نیروی انسانی با فزونی سرمایه تولید شده توسط کسب و کارها است. این دستاورد خط بطلانی بر تصور صاحبان کسب و کارهای کوچک در رابطه با افزایش بهره‌وری و تولید سرمایه خالص با تکیه بر سخت کوشی نیروی انسانی است.

راه حل بسیار ساده است؛ از این پس به جای سخت کار کردن هوشمندانه کار کنید. اتوماسیون اداری در کسب و کارهای کوچک همان هوشمندی موردنیاز شما است.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

 

  • ۰۰/۰۸/۱۲
  • roza estar

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی