my blog yar

  • ۰
  • ۰

فکس اینترنتی دفتر شما یکی از امکانات جانبی سرویس تلفن گویا است. شما برای استفاده از فکس اینترنتی در ابتدا به انتخاب خود یک شماره ثابت می‌گیرید و روی این شماره می‌توانید امکانات یک دستگاه سانترال را داشته باشید و علاوه بر آن فکس ارسال و دریافت کنید. با این سرویس به جز امکان دریافت و ارسال فکس دیگر نیازی به اجاره دفتر کار در تهران و خرید تجهیزات اداری، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید .

با آمدن فکس اینترنتی دیگر خرید دستگاه فکس توجیهی ندارد، شما اگر مشترک تلفن گویا دفترشما باشید، می‌توانید فکس ارسال و دریافت کنید و گزارش آن را در پورتال خود مشاهده کنید.

فکس آنلاین

ویژگی های فکس اینترنتی

 

هزینه جداگانه ندارد

استفاده از نرم افزار فکس آنلاین نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و مدت زمان اشغال بودن خط در هنگام ارسال و دریافت فکس از بسته تلفن گویای شما کسر می‌شود.

 

محدودیت ارسال ندارد

دریافت و ارسال فکس نامحدود است، هر تعداد که نیاز است می‌توانید فکس ارسال کنید و هر تعدادی که می‌خواهید هم فکس دریافت کنید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/

  • ۰۰/۰۸/۲۰
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی