my blog yar

  • ۰
  • ۰

هزینه جداگانه ندارد

استفاده از نرم افزار فکس آنلاین نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و مدت زمان اشغال بودن خط در هنگام ارسال و دریافت فکس از بسته تلفن گویای شما کسر می‌شود.

 

محدودیت ارسال ندارد

دریافت و ارسال فکس نامحدود است، هر تعداد که نیاز است می‌توانید فکس ارسال کنید و هر تعدادی که می‌خواهید هم فکس دریافت کنید.

 

شماره ثابت اختصاصی می‌گیرید

به انتخاب خود یک شماره ثابت می‌گیرید و به هر شماره فکسی در ایران می‌توانید، فکس رایگان ارسال کنید، نیاز نیست که دریافت کننده مشترک دفترشما باشد و از این بابت محدودیتی ندارید.

 

هزینه شما به شدت کاهش می‌یابد

شما با استفاده از فکس اینترنتی دفترشما از خرید و تعمیر و نگهداری دستگاه نمابر، شارژ کارتریج و هزاران هزینه دیگر بی‌نیاز می‌شوید.

 

به محیط زیست کمک می‌کنید

با حذف کاغذ در ارسال فکس از قطع درختان جلوگیری می‌کنید، امیدواریم با رایج شدن فکس اینترنتی توسط همه نهادها، کمکی هر چند کوچک به محیط زیست کرده باشیم.

 

امنیت بالایی دارد

فکس اینترنتی رمزگذاری شده است و هیچ کس به جز شخصی که فکس ارسال کرده و شخصی که فکس را دریافت کرده است نمی تواند محتویات یک فکس را بخواند.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/

  • ۰۰/۰۸/۲۰
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی