my blog yar

  • ۰
  • ۰

اگر به عنوان یک کاندید مدیر پروژه به مصاحبه‌ای دعوت شده‌اید، این‌ها رایج‌ترین سوالاتی است که از شما پرسیده خواهد شد، اما همیشه خود را برای سوال‌های خلاقانه‌ی دیگری که ممکن است مصاحبه‌گر بپرسد، آماده کنید و این مستلزم تمرین، تسلط کافی به حیطه کاری و یافتن پاسخ کامل به سوالاتی است که در ادامه آورده شده است.

  • آیا قبلا نیز در سمت مدیریت پروژه‌ مشغول بوده‌اید؟‌ آیا می‌توانید در ارتباط با چند مورد از آن‌ها صحبت کنید؟
    در این مورد بهتر است جواب کاملی ارائه کنید. راجع به پروژه‌های قبلی خود و چگونگی مدیریت آن‌ها صحبت کنید. سعی کنید با دید مثبت به آن‌ها بنگرید و توضیحات خود را نیز با همان نگرش بیان کنید. نتایجی که طی سال‌ها به دست آورده‌اید که نشان دهنده‌ی پیشرفت کاری شماست، به اشتراک بگذارید.

      برای تبدیل تاریخ میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

  • سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین پروژه‌ای که تا به امروز انجام داده‌اید، کدام است؟
    حتما باید از قبل آماده جوابگویی به این سوال مهم مدیریت پروژه باشید، چون میزان تجربه و تخصص شما را نشان خواهد داد. شاید درباره تعداد اعضای تیم و چالش برانگیزترین قسمت پروژه یا چیزهای دیگری در مورد این پروژه نیز سوالاتی مطرح شود.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87/

  • ۰۰/۰۹/۱۱
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی