my blog yar

  • ۰
  • ۰

مدیر محصول، مسئول نهایی موفقیت محصول تولید شده است، شاید این تعریف مختصرترین تعریف از کلمه‌ی مدیر محصول باشد که می‌تواند اهمیت این شغل را برای شما نشان دهد. به عبارت ساده‌تر مدیر محصول وظیفه دارد در تمام مراحل تولید از شکل گیری ایده، پیاده سازی جایگاه محصول در بازار، قیمت گذاری، بررسی رقبا و نظر و خواسته‌اش مشتریان را بتواند هدایت کند.

یک مدیر محصول باید استراتژی و نقشه‌ی راه برای تولید و ارائه‌ی محصول به مشتری را تعیین کند که این فرد برای هر شرکتی لازم و ضروری است. مواردی همچون بازاریابی، پیش‌بینی اوضاع آینده و سود ‌و ‌زیان یک شرکت برعهده‌ی مدیر محصول است تا بتواند با بررسی و آنالیزهای خود رقبایش را شناسایی کند، مشکلات را برطرف کند، نقشه‌ی راه دقیقی برای رسیدن به اهداف سازمانی تهیه کند تا محصولی متفاوت و متمایز از دیگران تولید کرده و جایگاه برند خود را در هر حوزه‌ای که است بالا ببرد.

      برای تبدیل تاریخ امروز به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

ویژگی‌ها و مهارت‌های یک مدیر محصول

اگر شما برای همچین جایگاه شغلی در یک شرکت تقاضا کرده‌اید و منتظر مصاحبه هستید باید بدانید شما باید در مورد محصولی که شرکت مورد نظر در آن حوزه فعالیت دارد اطلاعات و دانش عمیقی به دست آورید، یعنی اینگونه نیست که صرفاً بخواهید وب سابت شرکت را مطالعه کنید، به ظاهر خود برسید و با اعتماد به نفس سر جلسه مصاحبه بروید و انتظار داشته باشید از این مصاحبه نتیجه‌ی مثبتی بگیرید.

از آنجایی که این شغل حساسیت و اهمیت بالایی در یک فرآیند تولیدی دارد، شما نیز باید به قول معروف از سیر تا پیاز تولید محصول مورد نظر را مورد تحقیق و بررسی و مطالعه قرار دهید.

از این رو هر مدیر محصولی باید مهارت‌های خاصی را در خود داشته باشد تا هم بتواند نظر کارفرما را جلب کند و هم در انجام شغلش موفق باشد. در ادامه‌ی مطلب شما را با مهارت‌های لازم برای یک مدیر محصول آشنا خواهیم کرد. کسب و پرورش این مهارت‌ها می‌تواند توانایی شما را برای کسب این جایگاه شغلی بالا ببرد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87%e2%80%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9/

  • ۰۰/۰۹/۱۱
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی