my blog yar

  • ۰
  • ۰

همانطور که گفتیم رشد سریع سازمان ها موجب شده تا حجم مکاتبات اداری نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. در چنین وضعی، توانایی سیستم در پاسخگویی به حجم بالای فعالیت ها بدون افت سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکته‌ی دیگری که در مورد سیستم‌های اتوماسیون اداری با اهمیت است، پوشش حداکثری نیازهای مکاتباتی سازمان ها با استفاده از فناوری‌های به روز و چارچوب صحیح این فرآیندهاست. این مساله نیز نباید فراموش شود که کاربران این سیستم طیف مختلفی از افراد را تشکیل می‌دهد که در نتیجه نیاز است تا تمامی این افراد بتوانند به سادگی با این سیستم کار کنند.

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری ، لازم است که بطور یکپارچه با سایر سیستم‌های اداری که در سازمان ها مورد استفاده اند فعالیت کند. این امر موجب می‌شود که نیازی به طراحی مجدد کلیه سیستم‌های نرم افزاری در سازمان نباشد.

در کنار ویژگی‌های پایه‌ای یاد شده، خدمات پشتیبانی مناسب و آپدیت‌های منظم و کاربردی نیز از ملاک‌های ضروری برای یک سیستم اتوماسیون خوب بحساب می‌آید. اما تمامی این موارد، ضرورت‌های پایه‌ای برای یک سیستم اتوماسیون اداری محسوب شده و تنها نرم افزارهایی که ویژگی‌های فراتر از این موارد را ارائه دهند می‌توانند عملکرد درخشانی داشته و پاسخگوی نیازهای متنوع تمامی سازمان‌ها باشند.

      برای تبدیل تاریخ و مناسبت امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری همگام با سایر نرم‌افزارهای تخصصی این شرکت مثل نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار مالی و … توانمندی هایی بسیار فراتر از موارد مشابه خود دارد و همین امر این نرم افزار را پیشگام در بازار خود کرده است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های متمایز بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری ارزان کشور، اتوماسیون آنلاین می پردازیم.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1/

  • ۰۰/۰۹/۱۲
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی