my blog yar

  • ۰
  • ۰

استراتژی روت بندی در بازاریابی و یا منطقه بندی فروش ، یک خط مشی و دید وسیعی به شما میدهد تا بتوانید محصولات خود را از کارخانه یا انبار تحویل بگیرید و در موثرترین و کارآمد ترین حالت و با هدف افزایش فروش و رضایت مشتریان ، بدست مشتری یا پخش کنندگان برسانید.

آیا شما بدنبال نرم افزار روت بندی در بازاریابی جهت ذخیره زمان و افزایش بهره وری هستید ؟ استفاده از پلن های بازاریابی صحیح ، مدت زمان در مسیر بودن بازاریاب ها را کاهش میدهد ، تولید مشتری های احتمالی را افزایش میدهد و حتی به مدیریت قلمرو فروش نیز کمک میکند. پلن فروش مویرگی میتواند چندین برنامه بازدید و نقشه برداری مسیر چند مرحله ای متناسب با زمان آپدیت شده ارائه دهد. پس برنامه پلن های بازاریابی چگونه کار می کنند ؟ در این مقاله ما قصد داریم اصلی ترین ویژگی های روت بندی در بازاریابی را بررسی کنیم .

استفاده از نرم افزار های دبیرخانه آنلاین  و فکس اینترنتی و… برای بالا بردن راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

موفقیت آنلاین در کسب و کار عموما به داشتن اطلاعات و دانش صحیح مربوط میشود. امروزه دانش واقعا یک قدرت محسوب میشود و دانستن نکته های مناسب می تواند به شما در افزایش سود و اعتبار خود کمک کند. دانستن مسیربندی خود و روت در بازاریابی مهم ترین مبحث در این زمینه محسوب میشود.

روت بندی در بازاریابی یک طرح قدرتمند تجاری است که میتواند در ذخیره کردن زمان قابل ملاحظه و همینطور تمرکز بر روی جذب مشتریان جدید به شما کمک کند. همچنین از جمله وظایف مدیر منطقه فروش ، انتخاب صحیح مشتریان و مسیریابی بازاریاب به طور صحیح میباشد ، به نحوی که بازاریاب مجبور به طی کردن کل شهر نباشد و منطقه بندی فروش در یک محدوده باشد، زیرا هرچقدر منطقه بندی فروش با دقت بیشتری انجام شود ، بازاریاب میتواند مشتری های بیشتری را در طول روز ویزیت کند و وقت کمتری را پشت فرمون یا در مسیر سپری خواهد کرد. در ادامه به بررسی پلن های بازاریابی و دلیل کاربردی بودن استفاده از روت بندی در بازاریابی و نحوه استفاده از آن میپردازیم.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی