my blog yar

  • ۰
  • ۰

توزیع مویرگی یکی از متداول ترین روش ها در صنعت پخش و بازاریابی می باشد که اگر به درستی انجام شود و مدیریت خوبی بر آن داشته باشید می توانید روند پخش و سوددهی شرکت را به طرز چشمگیری افزایش دهید. همانطور که اشاره شد یکی از اصلی ترین معایب توزیع مویرگی ، نیاز به منابع انسانی جهت نظارت بر روند پخش است. به همین دلیل استفاده از انواع نرم افزارهای توزیع مویرگی اهمیت بسیاری پیدا میکند زیرا فرایند نظارت و مدیریت پخش مویرگی را آسان تر و دقیق تر می کند و می تواند میزان فروش و سود شرکت را افزایش دهد.

همچنین علاوه بر اینها ، با رصد و مدیریت میزان سفارش های انجام شده میتوانید پاداش هایی را برای کارکنان تیم فروش خود در نظر بگیرید که قطعا باعث ایجاد انگیزه اعضاء تیم فروش و در نتیجه افزایش نرخ فروش شما میشود.

در این زمینه هم مانند بحث مدیریت بازاریاب حضوری ، نرم افزارهای فروش مویرگی مختلفی فعالیت میکنند که شما می توانید با بررسی آنها مناسب ترین نرم افزار را برای پخش مویرگی خود انتخاب کنید . برای اینکه شما بتوانید بهترین نرم افزار پخش مویرگی خود را انتخاب کنید و تمام مزایا و معایب نرم افزارهای فروش مویرگی را بسنجید ، ما لیستی از بهترین نرم افزارهای فروش مویرگی را با ویژگی ها و قابلیت های مختلفی که دارند تهیه کرده ایم که در ادامه کاملا به هرکدام از آنها میپردازیم . این لیست عبارت است از :

  • نرم افزار پخش مویرگی رخش
  • نرم افزار پخش مویرگی کارا
  • نرم افزار پخش مویرگی مبنا
  • نرم افزار پخش مویرگی ویژن
  • نرم افزار پخش مویرگی همکاران سیستم
  • نرم افزار پخش مویرگی زرین

 استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار دبیرخانه و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

نرم افزار پخش مویرگی رخش

یکی از بهترین نرم افزارهای فروش مویرگی ، نرم افزار رخش می باشد و برای کسب و کارهایی که با پخش مویرگی محصولات در ارتباط هستند و به دنبال نرم‌افزارهای متعددی برای رسیدگی به امور مختلف در خصوص پخش هستند، این نرم افزار ویزیتور برای اندروید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. نرم افزار ویزیت رخش از قابلیت های بسیاری برخوردار میباشد که باعث شده هر روز به تعداد کاربران آن افزوده شود . از جمله ویژگی های نرم افزار ویزیت رخش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  1. ایجاد یک کاتالوگ مجازی از طریق تعریف کالاها
  2. مشاهده ویزیت های موفق و ناموفق ویزیتورها بر روی نقشه
  3. صدور فاکتور فروش به محض انجام ویزیت موفق
  4. ذخیره لوکیشن محل هایی که ویزیت شده است
  5. کنترل ساعت کاری ویزیتورها و بررسی دقیق حقوق هرکدام از بازاریاب ها
  6. ایجاد برنامه تور ویزیت
  7. مسیر بندی فروش مویرگی
  8. نمایش مسیر حرکت ویزیتور ها بر روی نقشه

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b1%da%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • ۰۰/۱۱/۲۶
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی