my blog yar

  • ۰
  • ۰
  1. در اعضای تیم خود ایجاد اعتماد کنید
  2. از مدیر فروش خود بپرسید کارمندان دوست دارند چگونه مدیریت شوند
  3. اهداف شخصی و حرفه ای مدیر فروش خود را بشناسید
  4. مطمئن شوید که آنها اصول اولیه را انجام میدهند
  5. اهداف روزانه ، هفتگی و ماهانه برای آنها تعیین کنید
  6. مسائل موجود را پیدا کنید
  7. اجازه دهید هر فردی خودش پاداش خود را انتخاب کند
  8. جوایز ارزنده ای در نظر بگیرید

انگیزه یکی از مهمترین مؤلفه های موفقیت فروش پایدار در طول زمان است.

شما می توانید برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php از تقویم آنلاین یار استفاده کنید.

به عنوان یک مدیر فروش ، شما فقط می توانید عملکرد تیم فروش خود را در دو جهت ارتقاء دهید: بر اساس توانایی های آنها ( کارهایی که می توانند انجام دهند ) ، و انگیزه آنها ( چقدر وظایفشان را مکررو با اشتیاق انجام میدهند) .

بهبود مجموعه مهارتهای تیم شما یک فرایند بسیار واقعگرایانه و هدفمند است . با ارزیابی معیارهای عملکرد فعلی و مقایسه آنها با وضعیت نهایی موفق ، می توانید تشخیص دهید که کدام بخش ها نیاز به ارتقاء دارند و براساس آن عمل میکنید.

اما ایجاد انگیزه در بحث بازاریابی و فروش آنلاین خیلی دشوارتر است. نه تنها عوامل خارجی بسیاری در این زمینه وجود دارد که بر انگیزه افراد تاثیر میگذارد ، بلکه هر فردی به یک شیوه مشخص و منحصر به فرد انگیزه مند میشود. من بر اساس دهه ها سابقه مدیریت تیم فروش ، برای اینکه به طور موفقیت آمیز بتوانم در تیمم ایجاد انگیزه کنم و اشتیاق آنها را به صد برسانم ، از استراتژی های زیر استفاده کرده ام :

 

در اعضای تیم خود ایجاد اعتماد کنید

اعتماد اساس و پایه انگیزه است. اگر تیم فروشتان به شما اعتماد نداشته باشند و باور نکنند که شما قلبا بهترین ها را برای آنها می خواهید ، برای آنها دشوار خواهد بود که احساس الهام بخش بودن را در کارشان داشته باشند . وقتی فروشندگان بی انگیزه هستند، تا زمانی که شما یک گفتگو صادقانه و شفاف در مورد چالش ها و اهدافشان یا چیزهایی که به سادگی بدون اعتماد بوجود نخواهند امد ، نداشته باشید ، قادر نخواهید بود آنها را مجددا نسبت به کار الهام بخش کنید. این یک تیغه دو لبه است.

مدیران باید با درگیر شدن با تیم خود با روشی مداوم و مهیج اعتماد لازم را ایجاد کنند و سپس آن را حفظ کنند . بهترین روش ایجاد اعتماد این است که کاملا شفاف باشید. مکالمه صادقانه می تواند بهترین روش برای یک شروع موفقیت آمیز باشد.

من در طول کار 30 ساله ام ، برای شروع این گفتگو از یک روش ساده استفاده کرده ام . این ممکن است یک سوال جنجالی به نظر برسد ، اما همیشه برای کار نتیجه بخش خواهد بود. من به سادگی می گویم : ” محمد من میخواهم تو مطمئن شوی که ما در یک رابطه قابل اعتماد هستیم . ما چگونه میتوانیم اعتماد لازم را با یکدیگر ایجاد کنیم ؟ “

این روش مستقیم و بهترین راه برای این است که به اعضای تیم خود بگویید من مشتاق داشتن یک رابطه تجاری در کار هستم تا اینکه رئیس آنها باشم.

 

2. از مدیر فروش خود بپرسید کارمندان دوست دارند چگونه مدیریت شوند

من همیشه به اعضای جدید تیم خودم این سه نکته را بیان می کنم :

  1. ویژگی های شخصیتی هر فردی متفاوت است
  2. من میخواهم یک مدیر موثر برای سبک کاری و شخصیت شما باشم
  3. من می توانم رفتار خود را متناسب با نیازهای شما تغییر دهم. دوست دارید چگونه مدیریت شوید ؟

درست همانطور که مشتریان مختلف به سبک های مختلف نرم افزار فروش نیاز دارند و فروشندگان موثر نیز می دانند که چگونه با آن سبک ها سازگار شوند ، مدیران باهوش نیز میدانند که بهترین روش برای نتیجه گرفتن از تیم خود این است که به جای اینکه یک روش مشخص و ثابت را نسبت به همه بکار گیرند ، دنیا را از دریچه چشم آنها ببیند .

در اینجا برخی سوالاتی که من از مدیر فروش خود میپرسم تا متوجه سبک کاری آنها شوم وجود دارد :

  1. میزان تعاملی که ترجیح میدهید چیست ؟ آیا میخواهید من را یکبار در هفته ملاقات کنید یا چندین بار در هفته ؟
  2. دوست دارید بازخوردهای مثبت و منفی را چگونه از من دریافت کنید ؟
  3. آیا ترجیح میدهید تعریف و تمجید به صورت خصوصی باشد یا عمومی ؟
  4. چه نوع بازخوردی را میپسندید ؟
  5. اگر من متوجه چیز اشتباهی شوم ، آیا می خواهید به خودتان بگویم ، ایمیل کنم ، تا زمان ملاقات هفتگیمان صبر کنم یا غیره ؟
  6. اگر بعضی از کارهای من رو اعصاب شما باشد آیا من را مطلع خواهید کرد ؟

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af/

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی