my blog yar

  • ۰
  • ۰

تکنیک حسابداری مدیریت این گونه بنا شده است که اول هدف تعیین می گردد و سپس استراتژی رسیدن به هدف مشخص می گردد و پس از آن اقدام به اجرا می کنند. اما در تکنولوژی جدید این گام ها بدون فاصله پیش می روند و تکنولوژی باعث کاهش فاصله بیم عمل و تئوری می گردد.

تکنولوژی های جدید در تمامی ابعاد سازمان ها تاثیر دارند و کمک زیادی به جهانی شدن کسب و کار می کنند که در تحقیقات اخیر مشخص شده است که در حال حاضر 150 کشور تاکید زیادی بر آموزش دیجیتال نرم افزار حسابداری رایگان دارند که ایران نیز باید وارد این عرصه گردد.

استفاده از نرم افزار فکس و نرم افزار دبیرخانه برای سازمان ها و افزایش راندمان کاری آن ها پیشنهاد می شود.

ارزان ترین حسابرسی دنیا در ایران:

رئیس محترم سازمان حسابرسی در همایش ملی حسابداری گفت:

در حال‌حاضر حدود ۳۰ هزار شرکت از سوی حسابداران رسمی، حسابرسی می شود و حسابرسی ۶۸۸ شرکت نیز توسط سازمان حسابرسی انجام می شود، با این وجود، نرخ خدمات حسابرسی در کشور ما بسیار پایین است. بر اساس آخرین تحقیقاتی که در دنیا انجام شده، پایین ترین نرخ خدمات در کره جنوبی و معادل ساعتی یک میلیون تومان است. این در حالی است که نرخ خدمات حسابرسی در سازمان حسابرسی، ساعتی ۶۴ هزار تومان است که از برخی موسسات، بسیار پایین تر است.

وی افزود:

در این شرایط، ورود به حوزه فناوری، ممکن نیست و در نتیجه، کیفیت خدمات حسابرسی، پایین می آید که این از معضلات کلیدی حرفه ما است. در حال حاضر ۵۰ درصد گزارش های موجود، مشروط است که رقم بالایی می باشد.

 

نیاز شدید دولت به خدمات حسابداری:

با توجه به این که در ایران حسابداری تعهدی در بخش حسابداری دولتی آغاز به کار کرده است، اما بجز دانشگاه ها سایر دستگاه ها حسابرسی نشده اند. همچنین مدیریت بدهی ها در وزارت اقتصاد تشکیل شده است که با این وجود باز هم رقم دقیق بدهی های دولت مشخص نیست و معلوم نشده است که دولت تا چه میزان درآمد و دارایی دارد.

آقای بزرگ اصل اظهار کرد:

دولت، بسیار ثروتمند است و منابع مالی زیادی دارد که در صورت های مالی نیامده است، بنابراین شفافیت منابع، اولین کاری است که باید در حسابرسی بخش دولتی انجام دهیم پس دولت نیاز شدیدی به خدمات حسابداری ارزان و اطلاعات مالی دارد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

  • ۰۰/۱۲/۱۹
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی