my blog yar

  • ۰
  • ۰

نرم افزار دبیرخانه از اصلی‌ترین ماژول‌های نرم‌افزار اتوماسیون اداری است. این سیستم درگاه‌های مختلفی را برای دریافت و ارسال خودکار نامه‌ها در سازمان فراهم می‌کند. به کمک این سیستم تمامی نامه‌هایی که از طریق فاکس، پست الکترونیک و امثال آن به سازمان ارسال می‌شوند در سیستم اتوماسیون ثبت و به گردش می‌آیند. امکان پاراف نویسی و ارجاع نامه‌ها در سیستم و جستجوی محتوا و نامه ها از دیگر قابلیت های با اهمیت این سیستم است.

 

کارتابل آفلاین :

احتمال عدم دسترسی به اینترنت برای کاربران نرم افزارهایی که به صورت آنلاین کار می کنند یک دغدغه ذهنی ست. با توجه به این نکته، تعبیه یک سیستم کارتابل آفلاین که به کمک آن بتوان به قسمت های مهم اتوماسیون اداری دسترسی داشت و آن ها را کنترل کرد امری حیاتی بنظر می رسد.

 

مدیریت جلسات و سازماندهی فرآیندها :

یکی دیگر از قابلیت هایی که نرم افزارهای اتوماسیون اداری را قدرتمند می کند و نرم افزار اتوماسیون اداری نیز از آن بهره می برد، امکان تنظیم، ثبت، برگزاری، پیگیریی جلسات و نگهداشت گزارشات و اسناد آن هاست. پیش از این مدیریت این امور بر عهده ی نیروی انسانی بوده و این امر موجب زمان بر شدن و بالاتر بودن احتمال خطای آن می شد.

 

بهره گیری از راهکارهای BPMS :

این سیستم راهکاری برای یکپارچگی و پیوند زدن اشخاص، سیستم های اطلاعاتی، وظایف، کسب و کارها، مشتریان و شرکا با یکدیگر را ارائه می کند. استفاده از این سیستم که یک ابزار واقعی برای طراحی، اجرا و بهبود فرآیندهای کسب و کار است می تواند راه حلی برای بسیاری از دوباره کاری ها در سازمان باشد.

 

پیاده‌سازی و استقرار نرم افزار

طراحی، راه اندازی و بطورکلی پیاده سازی و استقرار سیستم اتوماسیون اداری فرآیندی حساس، اصولی و نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است. از دیگر عواملی که بر قیمت خرید نرم افزار اتوماسیون اداری تاثیر مستقیم خواهد گذاشت همین مساله خواهد بود.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7/

  • ۰۱/۰۱/۱۸
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی