my blog yar

  • ۰
  • ۰

هر قدر هم که انسان حرفه ای و خبره ای باشید اگر نتوانید یک رزومه حرفه ای بسازید و مهارت ها و توانایی های خود را به خوبی در آن به نمایش بگذارید، مهارت های شما هیچ کمکی به استخدام شما نخواهد کرد. مدیر منابع انسانی شما را نمی شناسد و تنها ابزار شناخت شما که در اختیار اوست، رزومه کاری شما است. پس اگر می خواهید به عنوان یک مدیر فروش و بازاریاب حرفه ای استخدام شوید باید بتوانید یک نمونه رزومه ی حرفه ای برای خود آماده کنید.

برای تبدیل تاریخ استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.

نحوه نوشتن رزومه مدیر فروش و بازاریابی

برای ساخت این رزومه در قدم اول باید یک قالب رزومه  کاری جذاب و حرفه ای انتخاب کنیم. در نرم افزار رزومه ساز  می توانید از بیش از 30 قالب آماده رزومه استفاده کنید و رزومه فارسی و انگیسی خود را به طور همزمان و به صورت نامحدود در این رزومه ها ساخته و دریافت کنید.

در قدم بعدی باید بخش های مختلف رزومه را به ترتیب تکمیل کنیم:

 

بخش اطلاعات پایه رزومه مدیر فروش

در بخش اطلاعات پایه رزومه کاری باید، اطلاعات شخصی اعم از نام، عنوان شغلی، تاریخ تولد، وضعیت خدمت (برای آقایان)، وضعیت تاهل و همین طور محل سکونت نوشته شود. در ضمن برای کارهایی مثل فروش و بازاریابی که ظاهر افراد در استخدام آن ها تاثیرگذار است، بهتر از رزومه عکس دار استفاده کنید و یک عکس شیک و رسمی در رزومه کاری خود قرار دهید.
در قدم بعدی باید اطلاعات تماس خود را در فرم رزومه ساز آنلاین وارد کنید تا مدیری که رزومه کاری شما را می خواند و آن را می پسندد، بتواند به راحتی شما را پیدا کرده و از شما برای حضور در جلسه ی مصاحبه کاری به شرکتش دعوت کند. دقت داشته باشید که تمامی اجزا رزومه باید نشان دهنده ی حرفه ای بودن شما باشند.
به عنوان مثال گفتیم که از یک عکس باکیفیت و حرفه ای مانند عکسی که در نمونه رزومه بالا مشاهده می کنید، استفاده نمایید. در بخش اطلاعات تماس نیز باید این قانون را رعایت کنید و از نوشتن آدرس ایمیل غیر حرفه ای به شدت پرهیز کنید. در لیست زیر می توانید نمونه ایمیل های حرفه ای و غیر حرفه ای برای رزومه نویسی را مشاهده نمایید.

 

✘ آدرس ایمیل غیر حرفه ای

marjeting7222@gmail.com
trader20@gmail.com
saleking@gmail.com
manager.007@gmail.com

 

 آدرس ایمیل حرفه ای

a.beyranvand@gmail.com
Ali.B.1983@gmail.com
A.B@gmail.com
ali.beyranvand@gmail.com

در قدم آخر نوشتن اطلاعات پایه بهتر است آدرس شبکه های اجتماعی حرفه ای خود مانند آدرس پروفایل لینکدین تان را در اختیار کارفرما قرار دهید تا بتواند اطلاعات بیشتری از شما به دست آورده و شما را بهتر بشناسد. چرا که رزومه یک صفحه ای یا دو صفحه ای فضایی برای نوشتن اطلاعات جزیی ندارد و این که کارفرما کم تر از 10 ثانیه برای رزومه شما وقت می گذارد و شما فرصت زیادی برای ارائه توانایی های خود ندارید. اما می توانید با قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی خود به او این امکان را بدهید تا اگر رزومه شما را پسندید، بتواند درباره شما اطلاعات بیشتری را به دست آورد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8/

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی