my blog yar

  • ۰
  • ۰

دانشگاه ملبورن:

از بین دانشگاه هایی که به عنوان 50 دانشگاه برتر پیشرفت کرده اند دانشگاه ملبورن امسال در زمینه حسابداری تحت وب از رتبه چهاردهم به رتبه دهم رسیده است و با همتای استرالیایی خود، دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)، مشترکا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانشکده حسابداری ملبورن شامل مرکزی برای حسابداری و مشاوره های حسابداری (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت های بلند مدت با انجمن های حسابداری و تجاری از طریق پروژه های پژوهشی، سخنران مهمان و نشست ها و اقدامات دیگر است.

   استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو که در کانادا قرار دارد نیز امسال چهار پله صعود کرده است و هم اکنون در رتبه بیست و چهارم حسابداری و امور مالی قرار دارد.

دانشکده مدیریت جوزف ال. راتمن این دانشگاه گستره وسیعی از دوره های آموزشی در تجارت، امور مالی و بازرگانی را در همه سطوح مطالعاتی ارائه می کند و افتخار دارد که دارای یکی از انجمن های بین المللی پیشرو در زمینه تجارت است (تقریبا نیمی از دانشجویان از خارج از کانادا هستند).

شما می توانید مطالعات خود را از طریق تور های مطالعاتی جهانی، پروژه های مشاوره ای، برنامه های تبادلی و سایر موارد به صورت بین المللی درآورید.

 

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی:

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی ایتالیا، که با عنوان دانشگاه بوکونی معروف است، امسال از رتبه سی و سوم به رتبه بیست و نهم رسیده است و اعتبار کارفرمایی و امتیاز شاخص-H خود را ارتقا داده است.

بوکونی دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می کند که به زبان انگلیسی در رشته های حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می شوند مانند کارشناسی ارشد حسابداری آنلاین ارزان، مدیریت مالی و کنترل، که هدف توسعه دانش تکنیکی منسجم و روش هایی برای حرفه های حسابداری و امور مالی، اهمیت ویژه برای فرآیند های ارتباطات مالی، طراحی سیستم اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی برای راهکار های بلند مدت و پایدار است.

 

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ:

در بررسی های بعدی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در بین برترین دانشگاه های ارتقا یافته حسابداری و امور مالی است که از بین گروه 100- 51 ارتقا یافته است و هم اکنون در رتبه چهل و هفتم قرار دارد که امتیازات آن برای اعتبار علمی و کارفرما بیشتر شده است.

دانشکده حسابداری و امور مالی این دانشگاه نخستین دانشکده در نوع خود در هنگ کنگ است و برنامه هایی را ارائه می کند که یافته های پژوهشی پیشرو اخیر و شایستگی های حرفه ای را ترکیب می کند که توسط دانشکده بین المللی و میان رشته ای تدریس می شوند.

 

دانشگاه چینهوآ:

دانشگاه چینهوآ که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی پنج پله صعود داشته است هم اکنون در رتبه سی و چهارم است.

دانشکده تجاری این دانشگاه، دانشکده علوم اقتصادی و مدیریت (SEM) دانشگاه چینوآ حدود 3000 دانشجو دارد و نخستین نهاد در مین لند (سرزمین اصلی) چین است که مدارک تحصیلی آن مورد تایید AACSB و EQUIS است.

دوره کارشناسی حسابداری ابری  SEM علاوه بر این که درک کاملی از حسابداری مدرن را برای شما ارائه می نماید، دانش کلی از دنیای واقعی و گسترده، مهارت های ارتباطی به زبان های ماندارین و انگلیسی، و توانایی هایی برای نوآوری و بررسی های کمی مشکلات را فراهم می کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

  • ۰۱/۰۲/۱۵
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی