my blog yar

  • ۰
  • ۰

قابل ذکر است که دانشگاه های زیر 50 در محدوده ها رتبه بندی شدند (یعنی 100- 51) و بنابراین ما مقاله را با بررسی دانشگاه هایی شروع می کنیم که در بین 100 دانشگاه برتر از رتبه 150- 101 ارتقا پیدا کرده اند.

 

دانشگاه هیتوتسو باشی:

دانشگاه هیتوتسو باشی ژاپن، نخستین دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که رتبه خود را ارتقا داده است که یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در توکیو می باشد که مرکز علوم اجتماعی است.

هیتوتسو باشی برنامه آموزشی خود را از دانشکده مدیریت بازرگانی به عنوان “علوم اجتماعی کاربردی از کسب و کار تجاری و بازار ها” توضیح می دهد و برنامه های آن دانش تئوری را در زمینه مدیریت، حسابداری، بازاریابی و امور مالی برایتان فراهم می کند و چشم انداز بین المللی مورد نیاز برای نقش های رهبری در ژاپن و فراتر از آن را ارائه می کند.

 

دانشگاه RMIT:

دانشگاه RMIT (آرمیت) نیز بزرگ ترین دانشگاه استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که پیشرفت های زیادی در امتیازات آن برای شاخص های مختلف مورد استفاده جهت دست یابی به این رتبه بندی ها ایجاد کرده است.

برنامه های حسابداری RMIT بسیار دقیق هستند و با داده های ورودی صنعتی توسعه یافته اند و برای آماده سازی دانشجویان به عنوان نیروی کاری طراحی شده اند.

دوره کارشناسی بازرگانی (حسابداری) RMIT که اکثرا در ساختمان علمی نوآورانه سوانستون تدریس می شود شامل گزینه های پویای جهانی است که به شما کمک می کند تا بعدا در بازار کار، مانند تور های مطالعاتی و برنامه های تبادل اطلاعات دانشجویان، به شکل برجسته تری عمل کنید.

حسابداری شرکت ها

دانشگاه بریستول:

همچنین دانشگاه بریستول آمریکا با امتیازات بهتری برای کارفرمایان و اعتبار علمی، امسال با افزایش رتبه در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی قرار گرفته است.

منشا اصلی دانشکده علوم اقتصادی، امور مالی و مدیریت آن به روز های اولیه خود دانشگاه مربوط می شود و هم اکنون بیش 1200 دانشجو در همه سطوح دارد.

در واقع محیط آموزشی پویا و چالش انگیزی را ایجاد می کند که می توان از آنجا با گستره وسیعی از مهارت ها و دانش فارغ التحصیل شد.

 

دانشگاه زوریخ:

دانشگاه زوریخ در سوئیس، آخرین دانشگاه از چهار موسسه ای است که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی از رتبه 150- 101 به رتبه 100- 51 ارتقا یافته است.

دانشکده بانکداری و امور مالی (DBF) این دانشگاه تخصص گسترده ای در بانکداری، امور مالی شرکت، اقتصاد مالی و امور مالی کمی دارد و مدرک کارشناسی ارشد آن در بانکداری و امور مالی دیدگاه عمیقی از دنیای بانکداری و بازار های مالی را برای دانشجویان فراهم می کند و از موقعیت دانشگاه در مرکز عمده امور مالی زوریخ بهره می گیرند.

استفاده ازسیستم فروش آنلاین برای مدیریت بهتر داده های بخش فروش سازمان ها پیشنهاد می شود.

دانشگاه ملبورن:

از بین دانشگاه هایی که به عنوان 50 دانشگاه برتر پیشرفت کرده اند دانشگاه ملبورن امسال در زمینه حسابداری تحت وب از رتبه چهاردهم به رتبه دهم رسیده است و با همتای استرالیایی خود، دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)، مشترکا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانشکده حسابداری ملبورن شامل مرکزی برای حسابداری و مشاوره های حسابداری (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت های بلند مدت با انجمن های حسابداری و تجاری از طریق پروژه های پژوهشی، سخنران مهمان و نشست ها و اقدامات دیگر است.

منبع"

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

  • ۰۱/۰۳/۱۴
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی