my blog yar

  • ۰
  • ۰

سایت تقویم میلادی و شمسی انگلیسی Google Calendar

Google Calendar شما را با انواع قابلیت ها همراه می کند. قابلیت هایی نظیر به اشتراک گذاری مناسبت های تقویم با دیگر کاربران، تاریخ امروز میلادی ، مناسبت امروز ، کدگذاری رنگی برای روزهای مختلف جهت مشخص کردن قرارها و برنامه ها و همچنین امکان زمانبندی جهت انجام فعالیت های مختلف.

با اینکه می توان Google Calendar را شناخته شده ترین سرویس ارائه دهنده تقویم نامید، اما نمی توان آن را بدون هیچ مشکلی دانست. یکی از مسائلی که در این برنامه وجود دارد عدم امکان برچسب گذاری روی تاریخ مد نظر کاربران است. همچنین از این برنامه فقط به صورت آنلاین می توان استفاده کرد. البته نسخه هایی از آن برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز نیز توسعه داده شده است. شما می توانید ۷ روش استفاده از تقویم گوگل Google Calendar در کامپیوتر را در انزل وب مطالعه نمایید.

 

دانلود تقویم آنلاین Cozi Family Organizer

همیشه باید حواسمان به کارهای مربوط به خانواده و نزدیکانمان باشد. فعالیت های فوق برنامه درسی بچه ها، برنامه ریزی وعده های غذایی، خریدهایی که باید انجام شود، مسافرت ها و گردش هایی که باید برای آن ها برنامه ریزی کرد، به خاطر سپردن تاریخ تولد یا دیگر روزهای مهم مربوط به اعضای خانواده و بسیاری از موارد دیگر. اگر می خواهید از فراموش نکردن همه این موارد مطمئن شوید می توانید از نرم افزار Cozi Family Organizer استفاده کنید.

 

تاریخ میلادی امروز در سایت TimeTree

TimeTree نیز یکی از بهترین تقویم های آنلاین است. در این نرم افزار قادر به اشتراک گذاری رویدادهای مختلف با دیگر افراد خواهید بود حتی اگر از کاربران TimeTree نباشند. شما در این سایت قادر به انتخاب انواع تقویم ها با توجه به نوع استفاده خود خواهید بود. برای مثال تقویم های کاری یا تقویم های موسوم به تقویم ارتباطی که به طور همزمان در دسترس دو نفر قرار می گیرند یا تقویم دوستان که قابلیت چت هم در آن فراهم شده است. با این اوصاف می توان این برنامه را یکی از بهترین انتخاب ها در این حوزه دانست.

 

 

منبع:
https://anzalweb.ir/1398/02/26/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D9%85%D8%B1%DB%8C/

  • ۰۱/۰۹/۰۸
  • roza estar

تقویم انلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی