my blog yar

  • ۰
  • ۰

بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی، از دسته نرم افزارهای حوزه بازرگانی است. این نرم افزار به سازمان کمک می کند تا فعالیت ها و اقدامات مربوط به مدیریت بازاریابی را بر اساس اصول بازاریابی انجام دهد. همچنین به سازمان کمک می کند با استفاده از انواع بازاریابی، مانند بازاریابی اینترنتی، و دیجیتال مارکتینگ دامنه فعالیت های مربوط به معرفی کالا یا خدمت را گسترش دهد.
این نرم افزار دارای ویژگی ها و امکاناتی است که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود:
ویژگی ها و امکانات بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی
• امکان تعریف فرصت های فروش و بازاریابی
• امکان تعریف بازارهای هدف و تارگت مارکت های مستعد فروش
• امکان تعریف انواع کمپین های تبلیغاتی برای اجرا در بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و سایر روش های بازاریابی با توجه به اصول بازاریابی
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات افراد درگیر در اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی مانند حضور در نمایشگاه، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، فکس به سازمان ها و...
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات لازم از افراد جذب شده
• امکان ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به اقدامات و فعالیت های انجام شده
• امکان ثبت و ضبط کلیه اطلاعات مربوط به سازمان هایی که کمپین تبلیغاتی برایشان اجرا شده
• ارائه آمار از میزان فروش در هر کدام از روش های بازاریابی یا کمپین های تبلیغاتی
• ارائه گزارش ها ی هزینه بهره وری، و هزینه فایده کمپین های تبلیغاتی اجرا شده در انواع بازاریابی مانند بازاریابی اینترنتی و سایر روش ها و مقایسه با یکدیگر
• پیگیری لیدها و ثبت و ضبط اطلاعات افرادی که در لید ها هستند
• ارجاع امور مربوط به پیش فاکتور و قرارداد به نرم افزار فروش
• ارتباط با ماژول ارتباط با مشتری، قرارداد و فروش برای مدیریت کار مشتری، انعقاد قرارداد، و تسهیل امور مربوط به فروش
• پیگیری کلیه درخواست های مشتری
• ارائه گزارش از فعالیت ها، اقدامات، افراد جذب شده، و ... به مدیریت
• ارائه کلیه خدمات نرم افزار مدیریت بازاریابی بر بستر ابری و به صورت نرم افزار به عنوان خدمت یا SaaS
• امکان استفاده از نسخه آزمایشی و دموی بهترین نرم افزار مدیریت بازاریابی به صورت رایگان در مدت زمان مشخص
نرم افزار مدیریت بازاریابی، که به کلیه امور مربوط به بازاریابی، اجرای روش های مختلف بازاریابی اینترنتی و غیر اینترنتی می پردازد، سعی کرده است که با رعایت اصول بازاریابی، میزان فروش سازمان را افزایش دهد. در این مسیر هدف این نرم افزار این خواهد بود که روند تبدیل مشتریان بالقوه را به بالفعل و وفادار تسریع بخشیده و امور را با دقت پیگیری نماید.
کلیه اطلاعات مربوط به اقدامات، افراد فعال در حوزه های مختلف بازاریابی اینترنتی و غیر اینترنتی، روش های تماس، و پیگیری های انجام شده در این نرم افزار ثبت و ضبط می شود.

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی