my blog yar

  • ۰
  • ۰

How to Add Persian Calendar to Google Calendar in Android

Google Calendar به کاربران امکان می دهد تا علاوه بر مشاهده تاریخ، رویدادهای و یادآوری هایی را ایجاد و مشاهده کنید. شما می توانید سایر کاربران را به رویدادها دعوت کنید و تقویم های ویژه از جمله تولدها را فعال یا غیر فعال کنید. با این وجود در حالت عادی امکان مشاهده تقویم گوگل شمسی وجود ندارد. در ادامه ما نحوه فارسی سازی تقویم گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش اضافه کردن تقویم شمسی به تقویم میلادی گوشی : دانلود Google Calendar

اولین کاری که باید برای تبدیل تاریخ تقویم اندروید انجام دهید این است که برنامه Google Calendar که بهترین تقویم شمسی اندروید است را نصب کنید. برای انجام این کار به سایت گوگل مراجعه کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید روی گوگل پلی استور کلیک کنید. برنامه را نصب و اجرا کنید و بقیه مراحل زیر را دنبال کنید.

اضافه کردن اکانت برای تبدیل تقویم میلادی به شمسی در اندروید

هنگام راه اندازی گوشی از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری را اضافه کنید. شما می توانید از این اکانت برای Google Calendar استفاده کنید و یا اینکه یک حساب کاربری دیگر را ایجاد کنید.

برای ایجاد اکانت می توانید وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

 

 

منبع:
https://anzalweb.ir/1401/08/08/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF/

  • ۰۱/۱۲/۲۳
  • roza estar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی