my blog yar

  • ۰
  • ۰

در این مقاله درباره ملزومات اداری گفت و گو می کنیم. اول از واژه ملزومات شروع کنیم، ملزومات را می توان جاهای زیادی به کار برد اما در حیطه نیاز امروز ما، ملزومات اداری یعنی تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای یک دفتر کار، یا یک اداره و سازمان. ملزومات و تجهیزات اداری بازه بزرگی دارد و ما امروز در حیطه ملزومات تحریری و ملزومات بایگانی اداری را معرفی می کنیم.

تجهیزات اداری جدا از نیاز ضروری بودن اش برای ایجاد یک دفتر کار، موجب جلوه بخشیدن به دفتر کار هم می شود و انتخاب درست و صحیح ملزومات می تواند در کاریزمای فضای دفتر شما نقش اساسی داشته باشد. در ادامه لیست تجهیزات تحریری، نوشتاری و بایگانی یک دفتر کار را می بینیم و در آخر باقی ملزومات مورد نیاز یک اداره را می بینیم.

= زونکن و کلاسور

= کاغذ، کاور کاغذ و گیره کاغذ

= انواع نوشت افزارها

= دستگاه منگنه

= دستگاه پانچ

= کامپیوتر ( رایانه )

= دستگاه فتوکپی

= انواع کمدهای اداری برای نگهداری زونکن ها و تجهیزات اداری و بایگانی.

= انواع میز و صندلی اداری

= چاپگر ( پرینتر ) و اسکنر

= دستگاه فاکس (به جای استفاده از دستگاه های قدیمی ارسال فکس از طریق اینترنت را امتحان کنید)

انواع تلفن های اداری

 

 

 

منبع:
https://timis.ir/blog/%D9%85%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • roza estar

فکس اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی