my blog yar

  • ۰
  • ۰

هنگامی که آدم سرش شلوغ است، روزها به سرعت می گذرند. انگار که عقربه های ساعت در یک مسابقه دو سرعت شرکت کرده اند و هیچ چیز جلودارشان نیست. شاید خیلی از مردم چنین تجربه ای را بابت فرار از روزمرگی دوست داشته باشند، اما کارآفرینان بی برو برگشت از آن متنفر هستند.

 

هرچه باشد وقت طلاست و در بازارهای جهانی هر ثانیه ارزشی معادل چند میلیون دلار دارد. به علاوه، کارآفرینان معمولا وظایف یا کارهای بی نهایت متنوعی دارند. بنابراین گذر زمان دشمن درجه یک آنها برای موفقیت در بازار محسوب می شود. البته مگر اینکه یک تقویم کاری (Business Calendar) داشته باشند!

پیشنهاد میکنم سری به تقویم آنلاین یار هم بزنید.

بی شک اغلب مردم در دنیا با تقویم های کلاسیک آشنایی دارند؛ از آن تقویم هایی که معمولا در گوشه و کنار خانه به چشم می خورد. البته نسل جدید این تجربه را به طور دیجیتالی در انواع گجت های هوشمند دارند که اتفاقا کلی امکانات بیشتر هم دارد. اشتباه نکنید، ما اینجا قصد نداریم درباره نوستالژی های قدیمی حرف بزنیم، در عوض تمام حرف مان این است که تقویم های کاری کمابیش همان تقویم های سنتی هستند. با این تفاوت که به طور ویژه برای برنامه ریزی کارهای روزمره کارآفرینان طراحی شده اند. تا اینجای بحث خیلی اتفاق عجیبی نیفتاده، مگر نه؟

اهمیت اصلی تقویم های کاری وقتی معلوم می شود که با یک کارآفرین بی نهایت شلخته یا فراموش کار رو به رو می شویم. چنین افرادی معمولا نه تنها در جلسات کاری دیر حاضر می شوند، بلکه اصلا بعید نیست یک کنفرانس مهم را کاملا فراموش کنند. احتمالا شما هم در بین دوستان تان کسانی را سراغ دارید که دقیقا همین طوری باشند. شاید هم خودتان گاهی اوقات کارهای مهم را فراموش کنید. در این صورت تقویم کاری بهترین دوست‎تان خواهد بود. 

 

 

منبع:
https://www.forsatnet.ir/5-tips-managing-business-calendar.html

 

  • ۰۲/۰۳/۰۳
  • roza estar

تقویم کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی