my blog yar

  • ۰
  • ۰

در دوره‌ای که اینترنت به تمام بخش‌های زندگی ما وارد شده است، دستگاه‌های فکس کاغذی به مرحله بازنشستگی خود نزدیک می‌شوند. ارسال فکس اینترنتی نیز یکی دیگر از خدمات فضای آنلاین است که بدون نیاز به کاغذ می‌تواند اسنادی را برای ما ارسال کند. شما می‌توانید این اسناد را به صورت فایل‌های مختلف مثل (PDF) ارسال و دریافت کنید و یا اینکه مانند گذشته از طریق یک چاپگر، فکس‌ها را روی کاغذ چاپ کنید. با استفاده از فکس آنلاین دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت نخواهید داشت و تنها با دارا بودن یک کامپیوتر یا گوشی، می‌توانید فکس اختصاصی خود را برای کسی بفرستید یا آن را از مبدأ دیگری دریافت کنید.

فکس اینترنتی چیست؟

فکس‌ها از دهه ۱۹۶۰ روی کار آمده‌اند. شاید این سؤال پیش بیاید که دیگر چه کسی به فکس فکر و از آن استفاده می‌کند؟ واقعیت این است که هنوز افراد و شرکت‌های بزرگ و کوچک زیادی هستند که از دستگاه فکس استفاده می‌کنند. البته انقلاب اینترنت دیر یا زود در این بخش هم وارد شد و تأثیرات مثبت خود را نمایان کرد. زیرا دیگر مثل گذشته به دستگاه‌های فکس سنتی نیازی نیست. امروزه فکس اینترنتی خیلی راحت‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر این کار را انجام می‌دهد. فکس آنلاین روشی جدید برای ارسال فکس با کمک شبکه اینترنت محسوب می‌شود.

در حالی که برای ارسال فکس به شکل معمول از یک شبکه تلفن‌ عمومی استفاده می‌شود، فکس آنلاین مانند بسیاری دیگر از فایل‌ها، به کمک شبکه اینترنت جهانی قابل ارسال و دریافت است. همین مسئله باعث می‌شود که کل فرآیند ارسال و دریافت کردن فکس بدون زحمت و هزینه زیادی انجام شود. فکس اینترنتی با کمک سرورهای میزبانی، یعنی بدون اینکه به خرید دستگاه فکس یا نرم‌افزار نیاز داشته باشید، قابل استفاده است.

 

منبع:
https://sms.ir/blog/guides/automation-integrations/internet-fax/

  • ۰۲/۰۳/۱۶
  • roza estar

فکس اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی