my blog yar

  • ۰
  • ۰

چرا تقویم محتوایی مهم است؟ اگر وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی‌تان را برای سرگرمی راه‌اندازی نکردید؛ بنابراین حتما به تقویم محتوا نیاز دارید تا در پیاده‌سازی استراتژی محتوایی به شما کمک کند. چهار مزیت تقویم محتوا برای کسب‌وکار عبارت هستند از:

۱. راهکاری برای رشد ترافیک و بازدیدها در اختیارتان می‌گذارد

بیشتر صاحبان کسب‌وکار می‌دانند که محتوا می‌تواند تاثیر زیادی در رونق آن‌ها داشته باشد. این به معنی دریافت ترافیک رایگان و ارگانیک برای وب‌سایت است. از این طریق می‌توانید بازدیدکنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

سازماندهی و اولویت‌بندی مسئولیت‌ها را آسان می‌کند

تقویم محتوایی باعث می‌شود تا همکاری با اعضای تیم داخلی شرکت و شرکای خارجی ساده‌تر شود. اگر به تازگی استارتاپ خودتان را راه‌اندازی کردید و ارتش یک نفره هستید، تقویم محتوایی به سازماندهی مسئولیت‌هایتان کمک می‌کند. اما اگر با یک تیم یا گروه بزرگ فعالیت می‌کنید در تقویم محتوا می‌توانید مسئولیت‌ها را واگذاری کنید. به این ترتیب نگران انجام نشدن کارها یا تأخیرهای احتمالی نخواهید بود. چون تمام گروه می‌توانند به این تقویم محتوا دسترسی داشته باشند. برای این منظور کافی است تا برای ایجاد تقویم محتوای کسب‌وکارتان از یک فضای ابری مثل گوگل‌شیت یا ترلو کمک بگیرید.

با یک نگاه می‌توانید ازوضعیت محتوایی خود آگاه شوید

بدون تقویم محتوایی بررسی وضعیت محتوایی وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی گوناگون سخت و وقت‌گیر است. اما در تقویم محتوا پنچ گام محتوایی؛

  • محتوای اختصاص داده شده به یک نویسنده
  • محتوای در حال تولید
  • محتوای در حال بررسی
  • محتوای کامل شده
  • محتوای در حال ارتقا یا به‌روز‌رسانی

را به سادگی مشاهده می‌کنید. در کنار هر یک از این اطلاعات محتواهایی، لینک پست مربوطه هم درج می‌شود. از تقویم آنلاین یار نیز می توانید استفاده کنید.

دید وسیعی از محتوای کسب‌وکارتان دارید

وقتی درباره‌ی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم، جزئیات به سادگی نادیده گرفته می‌شوند. اما داشتن یک دید سطح بالا از تمامی ابعاد محتوایی کمک می‌کند تا همه جزئیات را به صورت متمرکز در اختیار داشته باشید. بنابراین اجرای استراتژی‌های بازاریابی با حضور تقویم محتوا ساده‌تر می‌شود.

 

 

منبع:
https://www.yektanet.com/blog/9733/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

  • ۰۲/۰۳/۲۱
  • roza estar

تقویم فارسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی