my blog yar

  • ۰
  • ۰

فرض کنید رزومه کاری شما در شرکتی قرار است بررسی شود و جلسه مصاحبه کاری با مدیر شرکت دارید.بهترین رزومه را ارائه کرده اید وبهترین تخصص ها را هم دارید ولی اگر یک ساعت به جلسه مصاحبه دیر برسید، چه اتفاقی می افتد؟تیر خلاص را به خود زده اید.هر چقدر هم که با خود تکرار کنید؛” اگر زودتر میرسیدم، اگر فراموش نکرده بودم، اگر یاداشت می کردم ویا ریمایندر استفاده می کردم، حالا این فرصت را از دست نمی دادم”کمکی به شما نمی کند. بسه تاسف خوردن.فقط بدانید که اشکال کار در نداشتن یک تقویم و زمان بندی انجام کار بوده است.حال دردنیای کسب وکار آنلاین؛ با این همه سرعت پیشرفت وتغییر؛تولید محتواهای جذاب و درگیر کننده و به روز یک ضرورت است،برای تهیه چنین محتواهایی، وجود تقویم محتوا بشدت حائز اهمیت است. 

تقویم محتوا چیست؟

تقویم محتوا، برنامه مدون و مکتوبی است که بر اساس آن محتواهای خود را منتشر می کنید.تقویم محتوا مانند یک نقشه اجرایی است که به شما می گوید چه محتوایی، در چه زمانی و درچه بستری انتشار یابد.به این صورت کلیه کارها وفعالیت های شما در دیجیتال مارکتینگ یا همان کسب و کار آنلاین، تحت کنترل بوده و این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که چیزی از قلم نیفتاده است. می توانید تاریخ خای مهم برای انتشار محتوا را در تقویم آنلاین یار ثبت کنید.

نکته* تقویم محتوا با تقویم ویراستاری(سردبیری) تفاوت دارد. تقویم ویراستاری را می توان مانند برنامه استراتژِیک یک کسب وکار نامید که اهداف کلان، چشم انداز، ماموریت و تعیین محدودیت ها وفرصت ها را در بردارد.وبرای پیگیری اهداف بلند مدت، نیازبه برنامه عملیاتی است که همان تقویم محتوایی است.این تقویم ماهیت اجرایی دارد .و به ما کمک می کند که محتوای کسب وکار خود را طبق برنامه و استراتژی های تدون شده توسط استراتژیست های محتوا پیش ببریم.(البته در برخی پایگاه ها این دو تعریف را به جای هم به کار برده اند ).

 

 

منبع:
https://www.20amooz.com/importance-of-content-calendar-in-online-business-growth/

  • ۰۲/۰۳/۲۳
  • roza estar

تقویم کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی