my blog yar

  • ۰
  • ۰

تقویم محتوایی منبعی است که می‌توان به اشتراک گذاشت تا تیم‌های بازاریابی بتوانند از آن استفاده کرده و برای فعالیت‌های بازاریابی محتوا برنامه‌ریزی کنند. فایده‌ی استفادده از فرم تقویم به جای لیستی بلندبالا از محتوا که قرار است منتشر شود، این است که در صورت استفاده از تقویم آنلاین یار می‌توانید به تصویری از چگونگی توزیع محتوا در طول سال برسید. این امر به شما اجازه می‌دهد:

محتوا را پیرامون رخدادهای کلیدیِ مربوط به صنعتتان یا روزهای مهم طرح‌ریزی کنید؛
به شکاف‌های موجود در برنامه‌ی محتوایی پی برده و بتوانید آن‌ها را با محتوای مناسب پر کنید؛
و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید محتوایتان را پیش از تاریخ انتشار آماده کنید.

به طور کلی، هرچه انتشار محتوای دیجیتال را جلوتر برنامه‌ریزی کنید، احتمال اینکه بتوانید جریانی منسجم و منظم از محتوا را تولید کنید بیشتر خواهد بود؛ جریانی که مهارت و تبحر قابل مشاهده‌ی برند شما را در رابطه با موضوعات انتخابی‌تان نمایندگی خواهد کرد. ممکن است با نگاه کردن به سال پیش رو در تقویم، رویدادهای صنعتی و جهانی متعددی ببینید که بخواهید حول آن‌ها محتوایی طرح‌ریزی کنید – content calendar همان جایی است که این دست اطلاعات را نگه‌داری و مدیریت می‌کنید.

می‌توانید ساخت تقویم محتوا را، با توجه به سرعت حرکت صنعتتان، در یک زمان‌بندی هفتگی، ماهانه یا فصلی طرح‌ریزی کنید. ممکن است نیاز به عکس‌العمل داشته باشید یا اینکه لازم شود برنامه‌هایتان را به دفعات تعدیل کنید – به عبارت دیگر، منابع تولید محتوای شما تا چه اندازه قابلیت تغییر دارند.

 

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%85%d8%9f%d8%b3%d8%a7%d8%ae/

  • ۰۲/۰۴/۰۱
  • roza estar

تقویم کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی